[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam numeró 9!

DeletedUser

Guest
w000t!
Ik heb hem helemaal gevolg en raad eens!
Ik wist alle wolven. :p
En eerder als mensen in dit topic. ;)
 

DeletedUser

Guest
w000t!
Ik heb hem helemaal gevolg en raad eens!
Ik wist alle wolven. :p
En eerder als mensen in dit topic. ;)

Ik ook goed he :p
pikapika0gq.png
 

DeletedUser23300

Guest
ik wist het;)

toen kahvi haar hint poste en sadness exact dezelfde wist te vertellen was het voor mij 100% duidelijk;)
dus hij bofte maar dat ik de dag daarvoor gesneuveld was.

ik wist het ook, en jaapie zei dat hij ook op swl maar ja... eigen schuld dikke buld.
 

DeletedUser

Guest
Damn, als iedereen het wist, hoe kunnen we dan in vredesnaam gewonnen hebben? :rolleyes:
Achjah, achteraf praten is altijd makkelijk :)
Ik ga genieten van onze overwinning, het komt toch zelden voor dat de wolfen winnen.

Slaap wel! :)
 

DeletedUser

Guest
daardoor wist ik dat jij de wolf was.

JIj postte de hint van Jaenken aan de nog al late dant, en schreef erbij dat de wolfen hem moeten bijten als het nog kan ofzo, en ja hoor hij ging dood... toevallig?:p
Dat was niet eens opvallend geweest, aangezien de fluitspeler een bedreiging is voor de burgers en de wolven.
De burgers waren de wolf niet voor niets dankbaar.
 

DeletedUser1435

Guest
drijf je zin dan door:eek:

beetje actiever en je had hem zo eruit kunnen werken. je argument had zeer sterk kunnen zijn, en als je dan verteld dat jaapie het ook dacht:eek:
 

DeletedUser22681

Guest
Dat was niet eens opvallend geweest, aangezien de fluitspeler een bedreiging is voor de burgers en de wolven.
De burgers waren de wolf niet voor niets dankbaar.

klopt, maar als je niet meedoet let je er wel op;)
 

DeletedUser1435

Guest
Damn, als iedereen het wist, hoe kunnen we dan in vredesnaam gewonnen hebben? :rolleyes:


wij hebben geen contact opgenomen met de nog levende burgers;)]
het had wel iets rechtvaardigt natuurlijk, maar hulp van buitenaf moet je toch min of meer verdienen;) of zelf vragen.
 

DeletedUser23300

Guest
Damn, als iedereen het wist, hoe kunnen we dan in vredesnaam gewonnen hebben? :rolleyes:
Achjah, achteraf praten is altijd makkelijk :)
Ik ga genieten van onze overwinning, het komt toch zelden voor dat de wolfen winnen.

Slaap wel! :)

niemand wou me geloven :(
maar nog eens slim gespeelt

ik heb opt einde nog 2 hints gevonden tegen swl waren die juist?
 

DeletedUser

Guest
Hints:

Dag 1:

Slaro daarintegen had geen angst. Zo vaak had hij opgeschept over hoe hij eigenhandig 2 wolven in elkaar had geramd.

Aannemend dat het klopte wat Slaro zei, schopten ze hem in de grond.

Deze was moeilijk, maar je kon 'opscheppen' aan Lord koppelen en 'schopten in de grond' -> Begrafenis -> Sadness

Dag 3:

Het was 00:15, de straten waren leeg en je kon het gejank van de weerwolven horen
'Haha, we zijn nog steeds met 2 keer zoveel, denken jullie echt dat jullie kunnen winnen?'

Het ging hier om 00:15 en 2 keer. Je kan 15 x 2 doen -> 30, the 0wn3r -> 0+3 omdraaien = 30 :D

Dag 5:

Dit was de enige die jullie gevonden hadden :p

Weer was er een burger uit en weer zouden de wolven een moord plegen. Fluitend liepen de wolven rond, zoekend naar een slachtoffer. 'Ergens zal er toch wel één te vinden zijn, maar waar?' 'Ik zou het echt niet weten, misschien bij het dorpsplein? Er zijn daar meestal wel mensen.' 'Goed idee, daar gaan we naartoe, alleen moeten we wel snel zijn, de zon komt bijna op!' Rennend renden de rennende weerwolven naar het dorpsplein. 'Hehe, kijk eens wie we daar hebben, vers uit de oven!' 'Wie?! Toch niet mij hoop ik, anders ga je eraan!' 'Och, hou je bek man, die cheese & union zijn binnen handbereik en ik ben niet bang ze te gebruiken! En laat dit duidelijk zijn, zodra ik merk dat 1 van jullie hem steelt, ben ik tot alles in staat!' Luisterend kwam Justdutch aansluipen. Rillend hoorde hij hun gruwelijke plannen wat ze met hem gingen doen en hij kon het niet meer inhouden. 'Freaks, zoiets doen jullie toch niet?!

De hoofdletters van de eerste alinea vormen samen WFEIEGRHWTOELRF, steeds 1 letter overslaan en je krijgt FIGHTER WEERWOLF.

Dag 9:

Dit zijn wel 30 bomen!'

Hier ook weer het getal 30, dit sloeg ook op the 0wn3r.

Dag 13:

Deze keer een makkelijkere

'Ja, met mij ook alles goed, op het feit na dat de winkel niet helemaal soepel meer draait. Er komt bijna niemand.'

Sloeg natuurlijk op Sadness ^^

Dag 14:

Deze was best moeilijk.

Hij moest en zou zich opstandig blijven gedragen tegen de burgers.

In SWL's handtekening staat dat hij in W10 in .Re. staat. Voluit heet die Resurrection. Als je dat in een vertaalmachine gooit krijg je opstandig.

Dat waren ze :p.
 

DeletedUser1435

Guest
niemand wou me geloven
maar nog eens slim gespeelt

ik heb opt einde nog 2 hints gevonden tegen swl waren die juist?

dat is juist onderdeel van het spel:eek: elkaars vertrouwen winnen

als jij duidelijk zegt van:

en kahvi kwam in het discussietopic met een theorie
en sadness post exact hetzelfde
kahvi is wolf
1+1 =2 dus sadness is wolf. voila.
 

DeletedUser23300

Guest
Iedereen had op zichzelf gestemd Wijzigingen telde ik niet. Te cruciaal.
dit zei shade ???

iedereen op zichzelf???
 

DeletedUser1435

Guest
Hints:

Dag 1:





Deze was moeilijk, maar je kon 'opscheppen' aan Lord koppelen en 'schopten in de grond' -> Begrafenis -> Sadness

Dag 3:




Het ging hier om 00:15 en 2 keer. Je kan 15 x 2 doen -> 30, the 0wn3r -> 0+3 omdraaien = 30 :D

Dag 5:

Dit was de enige die jullie gevonden hadden :p



De hoofdletters van de eerste alinea vormen samen WFEIEGRHWTOELRF, steeds 1 letter overslaan en je krijgt FIGHTER WEERWOLF.

ik:p
Dag 9:



Hier ook weer het getal 30, dit sloeg ook op the 0wn3r.

Dag 13:

Deze keer een makkelijkere



Sloeg natuurlijk op Sadness ^^

Dag 14:

Deze was best moeilijk.



In SWL's handtekening staat dat hij in W10 in .Re. staat. Voluit heet die Resurrection. Als je dat in een vertaalmachine gooit krijg je opstandig.

Dat waren ze :p.

dus toch niet zo gek dat ik dingen aan de handtekening van bappos aan het koppelen was;)
 

DeletedUser23300

Guest
dat is juist onderdeel van het spel:eek: elkaars vertrouwen winnen

als jij duidelijk zegt van:

en kahvi kwam in het discussietopic met een theorie
en sadness post exact hetzelfde
kahvi is wolf
1+1 =2 dus sadness is wolf. voila.

maarja... vertrouwen winnen is niet zo makkelijk als je voor de 2de keer meedoet, en mijn erste potje was de #waar het maar 4dagen duurde en het moest opnieuw :S

ah maar jaapie heeft zijn lynchstem aangepast , en ik mijn bm stem als je dat had toegelaten waren wij nu gewonnen
 
Bovenaan