[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #8

DeletedUser

Guest
Ach, verloren. Het was uiteraard te verwachten dat de burgers zouden winnen. ;)
Verder hadden wij wolven al 1 hint (die naar Kahvi), maar de rest heb ik niet kunnen vinden. Nog even over de vreemde moorden. In elk potje flippen de wolven, raken paranoïde en gestrest, met als gevolg dat Senne, Kahvi, Oortjes en andere spelers die altijd als eerste opgegeten worden buiten spel. Ik weet zelf ook wel hoe frustrerend het is als dat keer op keer gebeurd, dus hebben wij wolven besloten hen erin te laten en de mensen op te eten die zelden postte. Later gebruikte ik dit om mezelf te beschermen, maar daar kwam ik later pas op. :)

Gefeliciteerd met jullie overwinning op ons, wees maar blij dat jullie de makkelijke hints hadden. ;)
Trouwens, als ik op je verdachtelijstje stond, is dat niet omdat jij goed bent, maar omdat ik slecht ben. Ik bedoel; ik speel elk potje iets anders en zal daarom altijd op je lijstje staan, wolf of niet. :D

Kijk naar mijn hints en geef toe dat zo even makkelijk waren. No point om het op de hints te steken.
 

DeletedUser

Guest
Kijk naar mijn hints en geef toe dat zo even makkelijk waren. No point om het op de hints te steken.

Hmm ik denk dat het ligt omdat ze moeten weten hoe ze moeten zoeken. Nadeel van steeds verschillende spelleiders :)
 

DeletedUser

Guest
Kijk naar mijn hints en geef toe dat zo even makkelijk waren. No point om het op de hints te steken.

Een paar waren zeker niet moeilijk op het eerste gezicht. Ik moet ook nog bekennen dat ik geen gebruik heb gemaakt van de hints. Verder moet je ook rekening houden met het feit dat het maar enkele woorden waren die hints vormden. Deze woorden waren sfeergevende woorden en paste precies bij de tekst. Dit zou dus elk woord kunnen zijn als we zo gingen redeneren. De hints zijn dus altijd moeilijk als je geen hints als: "tussun" maakt. ;)

Daarbuiten speelt mee dat we niet echt op speciale rollen aasden maar meer op activiteit. Dat is dus een fout van ons geweest, aangezien we genadeloos werden afgemaakt door de hints (behalve ik, ik ben gewoon raar). Ik raadt dan ook elke opvolgende wolventeam op om niet sportief te doen, aangezien dat toch alleen maar in je nadeel is. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik weet zelf ook wel hoe frustrerend het is als dat keer op keer gebeurd, dus hebben wij wolven besloten hen erin te laten en de mensen op te eten die zelden postte. Later gebruikte ik dit om mezelf te beschermen, maar daar kwam ik later pas op. :)

Waarvoor mijn dank ;), dit zou vaker moeten gebeuren.
 

DeletedUser

Guest
Tim, die zinnen uit je onderschrijft zijn toch van "Nothing Else matters - Metallica" he? xD
 

DeletedUser

Guest
Gaat niet gebeuren, maar in ieder geval graag gedaan. ;)

Toevoeging: Hiermee bedoel ik dat de wolven gaan doen wat ze altijd deden.

Ik weet het, ik snap het ook wel dat ze dat doen maar vind het toch jammer. Het spelplezier moet toch voorop staan, van al die inactievelingen wordt niemand blij. Als je die allemaal erin laat en de actievelingen eruit bijt heb je totaal geen leuke ronde.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet het, ik snap het ook wel dat ze dat doen maar vind het toch jammer. Het spelplezier moet toch voorop staan, van al die inactievelingen wordt niemand blij. Als je die allemaal erin laat en de actievelingen eruit bijt heb je totaal geen leuke ronde.

Weet ik. Maar als je zoiets doet en vervolgens een medewolf eruit ziet vliegen doordat er een hint 4x is herhaalt en een paar verwijzingen naar die hint is gepost komt het sowieso zuur aan. Dus nu gaat het helemaal niet meer gebeuren. Verder was het een prachtronde, mooi gespeeld door iedereen, burger en wolf, alleen hebben de spelleiders er het meest van geleerd en ik weet zeker dat de volgende ronde die door deze spelleiders geleid wordt een betere ronde gaat worden. :)

Nu we het daar toch over hebben, wanneer komt de nieuwe stemronde? :D
 

DeletedUser

Guest
Ach, verloren. Het was uiteraard te verwachten dat de burgers zouden winnen. ;)
Verder hadden wij wolven al 1 hint (die naar Kahvi), maar de rest heb ik niet kunnen vinden. Nog even over de vreemde moorden. In elk potje flippen de wolven, raken paranoïde en gestrest, met als gevolg dat Senne, Kahvi, Oortjes en andere spelers die altijd als eerste opgegeten worden buiten spel. Ik weet zelf ook wel hoe frustrerend het is als dat keer op keer gebeurd, dus hebben wij wolven besloten hen erin te laten en de mensen op te eten die zelden postte. Later gebruikte ik dit om mezelf te beschermen, maar daar kwam ik later pas op. :)

Gefeliciteerd met jullie overwinning op ons, wees maar blij dat jullie de makkelijke hints hadden. ;)
Trouwens, als ik op je verdachtelijstje stond, is dat niet omdat jij goed bent, maar omdat ik slecht ben. Ik bedoel; ik speel elk potje iets anders en zal daarom altijd op je lijstje staan, wolf of niet. :D


Wow dat is idd slecht ja... :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De hints vanuit mijn kant :

Ronde 1 : 'De balpennen werden op de grond gegooid. '

Dit was de eerste hint. Balpen -> Stylo -> Lytho. Heel moeilijk, maar die hint was ook tegen de ziener.

Ronde 2 : Uit het niets kwam een man met een blauwe jacket, groene t-shirt en kort bruin haar naar YFAL toegewandeld.

Een minder moeilijke hint. Dit verwees naar de beschermengel Gildor Inglorion. Als je naar Gildor's profiel gaat zie je een avatar van een man met een blauwe jacket, groene t-shirt en kort bruin haar =)

Ronde 3 : De sterren schitterden aan de hemel, maar toch was de stemming duister en angstig.

'Ik ben geen wolf idioot! Kijk naar de sterren, zie jij iets dat naar mij kan wijzen? Als ik een wolf was, zou er een pot met vergif in de sterren geschreven staan! Stommeling'.

Kom op zeg. Dat niemand deze gevonden hadden? Sterren -> Kosmos -> KoZmo. Komzo was de heks..

Ronde 6 : Nadat de stemmen veilig waren opgeborgen kwam er een vrouw van rond de 30 naar voren en opende de kist.

De wolven waren een beetje blind? Vrouw van rond de 30.. Wie kan dat nu zijn. Inderdaad; Kahvi!

Ronde 7 : Senne liep op een paar meter afstand, tot hij viel. Er zat een addertje onder het gras.

Herten vluchtten, kikkers sprongen weg en slangen kropen terug hun hol in.

Nog een hint tegen de ziener Lytho. Als je naar zijn handtekening kijkt zie je duidelijk iets over 'serpents' vermeld staan, beter gekend als slangen. Kahvi vond deze hint en overtuigde de burgers om Lytho te geloven.

Ronde 8 :

'Beste mensen! Het leven geeft en neemt, maar uiteindelijk zullen de burgers dit dorp in handen houden! Wij zullen geen angst meer kennen en zorgen dat iedereen vredig kan leven. Wat we ook doen of voelen, we zullen ons verleden nooit meer vergeten.

Haha. Deze hint vond ik persoonlijk geweldig. het komt uit de handtekening van Azahran, de jager. ZIJ had net dezelfde tekst staan in het Engels, en ik heb die dus gewoon vertaald naar het Nederlands. Het paste wel bij de speech xD. (Handtekening van HAAR is al verandert ondertussen)

Ronde 9 : Geen hint

---------

Dat waren ze =)


Aaah dit is eng xD voor zover ik weet heb ik al enkele weken (!) mijn onderschrift niet veranderd... dus hoe dit kan is een beetje maf :S

maar voor de rest mooie hints, maar die met stylo was idd wel erg moeilijk ^^ voor de rest heb ik er jammer genoeg ook geen gevonden, maar heb wel gezocht dit keer
 

DeletedUser

Guest
Aaah dit is eng xD voor zover ik weet heb ik al enkele weken (!) mijn onderschrift niet veranderd... dus hoe dit kan is een beetje maf :S

maar voor de rest mooie hints, maar die met stylo was idd wel erg moeilijk ^^ voor de rest heb ik er jammer genoeg ook geen gevonden, maar heb wel gezocht dit keer

Ow ^^. Dan was het iemand anders. Iig, het was een speciale rol zijn/haar onderschrift. Even kijken wie het dan wel was.
 

DeletedUser16501

Guest
De hints vanuit mijn kant :

Ronde 1 : 'De balpennen werden op de grond gegooid. '

Dit was de eerste hint. Balpen -> Stylo -> Lytho. Heel moeilijk, maar die hint was ook tegen de ziener.

Ronde 2 : Uit het niets kwam een man met een blauwe jacket, groene t-shirt en kort bruin haar naar YFAL toegewandeld.

Een minder moeilijke hint. Dit verwees naar de beschermengel Gildor Inglorion. Als je naar Gildor's profiel gaat zie je een avatar van een man met een blauwe jacket, groene t-shirt en kort bruin haar =)

Ronde 3 : De sterren schitterden aan de hemel, maar toch was de stemming duister en angstig.

'Ik ben geen wolf idioot! Kijk naar de sterren, zie jij iets dat naar mij kan wijzen? Als ik een wolf was, zou er een pot met vergif in de sterren geschreven staan! Stommeling'.

Kom op zeg. Dat niemand deze gevonden hadden? Sterren -> Kosmos -> KoZmo. Komzo was de heks..

Ronde 6 : Nadat de stemmen veilig waren opgeborgen kwam er een vrouw van rond de 30 naar voren en opende de kist.

De wolven waren een beetje blind? Vrouw van rond de 30.. Wie kan dat nu zijn. Inderdaad; Kahvi!

Ronde 7 : Senne liep op een paar meter afstand, tot hij viel. Er zat een addertje onder het gras.

Herten vluchtten, kikkers sprongen weg en slangen kropen terug hun hol in.

Nog een hint tegen de ziener Lytho. Als je naar zijn handtekening kijkt zie je duidelijk iets over 'serpents' vermeld staan, beter gekend als slangen. Kahvi vond deze hint en overtuigde de burgers om Lytho te geloven.

Ronde 8 :

'Beste mensen! Het leven geeft en neemt, maar uiteindelijk zullen de burgers dit dorp in handen houden! Wij zullen geen angst meer kennen en zorgen dat iedereen vredig kan leven. Wat we ook doen of voelen, we zullen ons verleden nooit meer vergeten.

Haha. Deze hint vond ik persoonlijk geweldig. het komt uit de handtekening van Azahran, de jager. Hij had net dezelfde tekst staan in het Engels, en ik heb die dus gewoon vertaald naar het Nederlands. Het paste wel bij de speech xD. (Handtekening van hem is al verandert ondertussen)

Ronde 9 : Geen hint

---------

Dat waren ze =)

Damn, dat hadden we wel een paar personen goed, alleen wisten we niet aan welk rol we hun moesten linken.

Kavhi, Kozmo, Lytho--> vrouw van rond de 30, sterren, slang/serpent.

Vandaar mijn muurschrift, een harig serpent :p
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat ik ben vervangen, maar ik zou er toch op dezelfde manier als jaapiekrekel uit zijn gegaan wss.
 
Bovenaan