[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #8

DeletedUser

Guest
Sorry Shade Tura :p

Ik was toch redelijk overtuigd door een hint wat blijkbaar geen hint was. Dat zinnetje 'Stel me niet teleur'. Al realiseerde ik me al snel dat ik te snel en te ondoordacht heb gekozen. :D
 

DeletedUser17726

Guest
Hehe zie je wel dat ik geen wolf was? :p
En niet mijn theorie-hint-filosifie vergeten, hè! :D
 

DeletedUser1435

Guest
ik dacht dus aenaes;). in het begin begon die met wat onzinnige posts (zo mogelijk nog onzinniger als de mijne), en toen ik hem daarop aansprak was hij heeel stil. en aan het eind kwam hij weer bovendrijven.
 

DeletedUser4045

Guest
Yeeey :).

Puur geluk.. Denk het niet loveher. Als ik 3 keer juist zie (|door gevoel + gedragd en niet te gaan voor mensen die niet iedereen verdenkt) EN Senne en khavi (e.d.) pakken twee keer de hints. Staan jullie al op 1. Quecha stond de dag voordat ik eruit ging nog op mijn verdachtenlijstje. Dus geluk? Misschien een beetje, maar ook goed gespeeld :).

Ik denk wel dat we zonder hints het moeilijker hadden gehad.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk wel dat we zonder hints het moeilijker hadden gehad.

Meen je het ? Die hint van ES was gewoon niet meer fair voor de wolven.
Toen had ik totaal geen zin meer te spelen ... En dan nog hadden jullie maar 1/3 van de hints naar mij ...
 

DeletedUser

Guest
Meen je het ? Die hint van ES was gewoon niet meer fair voor de wolven.
Toen had ik totaal geen zin meer te spelen ... En dan nog hadden jullie maar 1/3 van de hints naar mij ...

Wat waren de andere hints volgens jou dan?
 

DeletedUser

Guest
Die ene wolf kwam altijd met een woeste kreet op de burgers af , dat sloeg op BANSAI !!!

En dan in dat Frans , er stond iets van ,,goed , weet ik dat ook weer''
Bon,sais-je ...

Ookal is het niet echt vloeiend Frans vind ik :# ... Maar het was wel de bedoeling ;) ...
 

DeletedUser

Guest
Meen je het ? Die hint van ES was gewoon niet meer fair voor de wolven.
Toen had ik totaal geen zin meer te spelen ... En dan nog hadden jullie maar 1/3 van de hints naar mij ...

Lol. Het duurde anders wel 2 dagen voor iemand hem vond. Ik vroeg ES of hij die hint gevonden had en zoals ES zei dat hij die hint niet had gevonden.

Achteraf gezien zijn alle hints zo simpel. Als ik mijn hints ga posten zullen de burgers ook zeker zeggen dat jullie het makkelijk hadden. Niets om over te klagen dus.
 

DeletedUser

Guest
Lol. Het duurde anders wel 2 dagen voor iemand hem vond. Ik vroeg ES of hij die hint gevonden had en zoals ES zei dat hij die hint niet had gevonden.

Achteraf gezien zijn alle hints zo simpel. Als ik mijn hints ga posten zullen de burgers ook zeker zeggen dat jullie het makkelijk hadden. Niets om over te klagen dus.

Wanneer post je ze? :)
 

DeletedUser

Guest
Ha!

Ik heb twee mensen verdacht, namelijk Loveher en -Tim-.

Lol.

Jammer dat ik niet langer mee kon doen.
 

DeletedUser9556

Guest
Mooi :D

Proficiat voor de speurneuzen, zelf vond ik de tip/aanwijzingen niet zo vlot.
 

DeletedUser

Guest
Lol. Het duurde anders wel 2 dagen voor iemand hem vond. Ik vroeg ES of hij die hint gevonden had en zoals ES zei dat hij die hint niet had gevonden.

Achteraf gezien zijn alle hints zo simpel. Als ik mijn hints ga posten zullen de burgers ook zeker zeggen dat jullie het makkelijk hadden. Niets om over te klagen dus.

Omdat iedereen dacht dat het een spelfout was misschien ? Direct zag ik het toen ik de 2de tussun las.
 

DeletedUser

Guest
Omdat iedereen dacht dat het een spelfout was misschien ? Direct zag ik het toen ik de 2de tussun las.

Jij wel hoor :rolleyes: En toen ik het je vertelde wist je nog van niks en zei je dat het moeilijke hints waren, wil je de logs zien? :) komt vanaaf wel nu house kijken.
 

DeletedUser

Guest
Jij wel hoor :rolleyes: En toen ik het je vertelde wist je nog van niks en zei je dat het moeilijke hints waren, wil je de logs zien? :) komt vanaaf wel nu house kijken.

Ach, ik wist de hint naar Bonsai. niet, zelfs niet toen jij dat stukje op msn liet zien :eek:
 
Bovenaan