[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #8

DeletedUser

Guest
Ow ^^. Dan was het iemand anders. Iig, het was een speciale rol zijn/haar onderschrift. Even kijken wie het dan wel was.

*lol*

Ik ben wel erg benieuwd hoe -Tim- in de verhalen verborgen stond!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4045

Guest
@ tim.

Ik heb nergens mijn rol openbaar gemaakt met zinnen als: IK BEN DE ZIENER!!. (wel dicht ertegen aan)..

In het Discussie topic had ik al mijn hints voor de burgers neer geplempt, maar als men die niet ziet.. Moet ik een andere toer op. Aangezien ik 3 vd 5 mensen had en later 3 vd 4. Was het een slimme optie.

@ Lovher, ik ben geen vrouw van 30 :s
 

DeletedUser

Guest
@ tim.

Ik heb nergens mijn rol openbaar gemaakt met zinnen als: IK BEN DE ZIENER!!. (wel dicht ertegen aan)..

In het Discussie topic had ik al mijn hints voor de burgers neer geplempt, maar als men die niet ziet.. Moet ik een andere toer op. Aangezien ik 3 vd 5 mensen had en later 3 vd 4. Was het een slimme optie.

@ Lovher, ik ben geen vrouw van 30 :s

En nog geloofden de meesten je eerst niet, vond dat ongelooflijk maar ik was evenzeer verdacht (en geloofde je wel) dus kan daar aan liggen.
 

DeletedUser

Guest
@ tim.

Ik heb nergens mijn rol openbaar gemaakt met zinnen als: IK BEN DE ZIENER!!. (wel dicht ertegen aan)..

In het Discussie topic had ik al mijn hints voor de burgers neer geplempt, maar als men die niet ziet.. Moet ik een andere toer op. Aangezien ik 3 vd 5 mensen had en later 3 vd 4. Was het een slimme optie.

@ Lovher, ik ben geen vrouw van 30 :s

Herinner je nog deze tekst: "-Tim- is wolf, ik mag niet zeggen waarom, aangezien dat tegen de regels is". Dit zei je, dat is een knap heldere onthulling. Dus je bent de nieuwe Linke Louie. :eek:

@ Kahvi: Ik had geen hints. :)
Ik stond freakin' 2e qua posts, als je dan ook nog eens een hint naar je toe krijgt, is dat wel heel erg lullig. :)
 

DeletedUser16501

Guest
die hints tegen hem hadden we dus niet nodig:) ook zonder pakken we de pro in het zonder hints wel.

Oh ja, je bent ook zó snugger...dat bewijs je weer in #9, wat heeft bosjesmannen nou met Kavhi's handtekening te maken..:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
haha tim had geen hints tegen zich:D

tim is gepakt zonder hints:eek:

Ondertussen was jij al lang geownd. :D
Ik werd gepakt, omdat ik nog leefde. Ook al was ik een burger, dan zou ik alsnog dood gaan en dan had niemand verteld dat ik op z'n verdachtelijstje stond, terwijl dat wel het geval zou zijn. :)

Hiermee is dus niks gezegd. ;)
 

DeletedUser1435

Guest
ik liet mezelf ownen. even testen hoe ver je kunt gaan en ik had jou wel door:)

ik stemde zelfs nog op jou toen het tussen bappos en mij ging, maar aangezien niemand mij nog serieus nam heb ik maar niet te veel aangedrongen.
 

DeletedUser16501

Guest
ik liet mezelf ownen. even testen hoe ver je kunt gaan en ik had jou wel door:)

ik stemde zelfs nog op jou toen het tussen bappos en mij ging, maar aangezien niemand mij nog serieus nam heb ik maar niet te veel aangedrongen.

Lol :D Sure..
 

DeletedUser

Guest
ik liet mezelf ownen. even testen hoe ver je kunt gaan en ik had jou wel door:)

ik stemde zelfs nog op jou toen het tussen bappos en mij ging, maar aangezien niemand mij nog serieus nam heb ik maar niet te veel aangedrongen.

Haha, waarom geloof ik je niet? :D
Nee, je had gewoon geluk dat ik ditmaal een wolf was. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ach ja, geluk en pech.
It's all in the game :)

Het is nu gewoon zo gelopen dat de burgers hebben gewonnen.
Klaar.
 

DeletedUser

Guest
Ondertussen was jij al lang geownd. :D
Ik werd gepakt, omdat ik nog leefde. Ook al was ik een burger, dan zou ik alsnog dood gaan en dan had niemand verteld dat ik op z'n verdachtelijstje stond, terwijl dat wel het geval zou zijn. :)

Hiermee is dus niks gezegd. ;)
Als jij burger was, was zo je niet met zo een onzintheorie aangekomen zijn? (in mijn geval dan)
 
Bovenaan