[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #5

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Wanneer komt er duidelijkheid over een eventuele nieuwe ronde?

Wil graag een ronde meedoen met Slaro. Ligt ook wel aan de andere spelers die meedoen hoor. Ik ga niet meedoen als dravir8, william wllace of harry.p meedoen.

Het spijt me voor jullie.

dan heb jij pech want ik doe wel mee ;)
 

DeletedUser

Guest
sorry dat ik niet de tijd heb om 20 pagina's met een discussie te lezen
maar als jij dat wel heb kan je zien dat ik op hem gestemd heb

dus hou maar je mond meelopertje
lieflap kan ik niet voor mezelf nadenken dan
en ben zeker net zo nuttige toevoeging aan het spel als jou als het nier meer is :D

maar al ben ik geen toevoeging aan het spel
staat nergens dat dat moet

Ik denk niet dat bijna iedereen zich aan mij ergert ;)
 

DeletedUser

Guest
Als Dutchyboy, Harry P. en Legend Hood in 1 ronde zitten en mogen meedoen van de spelleider pas ik, Tegen zoveel weerstand (leegte) kan ik niet op.
 

DeletedUser

Guest
Persoonlijk zou ik graag een nieuwe kans krijgen:

Ik vind het lullig hoe het is verlopen. Er moeten eerst duidelijke afspraken komen want niemand, maar dan ook niemand, was precies op de hoogte van de regels.

Dus: In plaats van zelf een regel te interpreteren, overleg het met de leiding, dan zit jij in ieder geval nooit fout. Dus ik begrijp dat -Tim- en Whiteflash niet wisten of ze elkaar hun rol mochten vertellen. Al ze het aan mij hadden gevraagd had ik gewoon duidelijk nee kunnen zeggen.

Wat er daarna met linkelouie is gebeurd is ook spijtig. Maar de stampij achteraf had ik gewoon kunnen oplossen als ik daar de kans toe had gekregen. Dan hadden we het binnenskamers kunnen uitpraten nu begon iedereen over het forum dingen te roepen te zeggen die nooit naar buiten mochten komen, dan doel ik op de rollen, natuurlijk uiteraard

Iedereen moet de regels gelezen hebben voordat we beginnen.

Dus tsja, ik zou graag een nieuwe kans willen, alleen als het van jullie mag. Op dit moment ben ik geheel op de hoogte van de regels dus daar ligt het niet aann. Bovendien, in de echte regels, staat niet dat ik de ziener niet mag vertellen wie de geliefden zijn.

Maar of ik deze kans krijg, of jullie nog wel mee willen doen, mogen jullie in feite zeggen maakt niet uit.
Van mij mag iedereen meedoen die al meedeed dus zonder uitzonderingen tenzij jullie met z'n allen bijna geheel unaniem roepen die willen we niet want die verziekt het spel.

Om wel toch even te zeggen (niet om nog meer problemen te veroorzaken ofzo), maar de weerwolven wisten nu ook 100% zeker dat Tim de beschermengel was. Daarvoor hadden ze al een groot vermoeden, maar als ze het zeker weten, hoe kan ik er dan nog ietss tegen doen?

Verder doe ik volgende ronde (als het mag) terug mee, zolang LL niet meer meedoet. En ja, ik meen het.

Slaro, die hints van jou zijn mooi gedaan, je hebt het goed geleid. Ik zou zeker opnieuw een spel leiden maar dan met compleet duidelijke regels en strengere straffen voor spelbedervers.
 

DeletedUser23300

Guest
Om wel toch even te zeggen (niet om nog meer problemen te veroorzaken ofzo), maar de weerwolven wisten nu ook 100% zeker dat Tim de beschermengel was. Daarvoor hadden ze al een groot vermoeden, maar als ze het zeker weten, hoe kan ik er dan nog ietss tegen doen?

Verder doe ik volgende ronde (als het mag) terug mee, zolang LL niet meer meedoet. En ja, ik meen het.

Slaro, die hints van jou zijn mooi gedaan, je hebt het goed geleid. Ik zou zeker opnieuw een spel leiden maar dan met compleet duidelijke regels en strengere straffen voor spelbedervers.

helemaal gelijk
 

DeletedUser

Guest
Eerst en vooral :

Tim, prachtig gespeeld man! Je bewijst deze ronde dat je heel ervaren bent in dit spel. Zeer mooi plan, en ook Whiteflash verdient een vermelding.

Daarna ; Spijtig wat er is gebeurd, maar ja. Laten we de onduidelijke spelregels blamen en er niet meer verder op in gaan.

Ik was een Burger en had te weinig tijd. ^^
 

DeletedUser

Guest
Voor mensen die bezwaar hebben voor deelname van bepaalde spelers;

Op andere fora waar ik dit spel heb gespeeld, kozen de spelleiders de spelers uit waarvan zij dachten dat het spel het leukste zou worden. Je kon je dan gewoon inschrijven voor 2 dagen, en daarna werd bekend of je mee mocht doen of niet. Dit is misschien ook een idee, alleen mischien oneerlijk voor bepaalde mensen aangezien die niet snel gekozen gaan worden.
 

DeletedUser

Guest
Als Dutchyboy, Harry P. en Legend Hood in 1 ronde zitten en mogen meedoen van de spelleider pas ik, Tegen zoveel weerstand (leegte) kan ik niet op.

Same here.

Alleen voeg ik daar william wllace en dravir8 aan toe.
 

DeletedUser

Guest
Voor mensen die bezwaar hebben voor deelname van bepaalde spelers;

Op andere fora waar ik dit spel heb gespeeld, kozen de spelleiders de spelers uit waarvan zij dachten dat het spel het leukste zou worden. Je kon je dan gewoon inschrijven voor 2 dagen, en daarna werd bekend of je mee mocht doen of niet. Dit is misschien ook een idee, alleen mischien oneerlijk voor bepaalde mensen aangezien die niet snel gekozen gaan worden.

Hier ga ik in mee. Ik zou als spelleider ook geen namen meer zoals LinkeLouie laten meedoen, omdat hij echt heeft ondergedaan dit spel.
 

DeletedUser

Guest
Same here.

Alleen voeg ik daar william wllace en dravir8 aan toe.

Ben het er ook mee eens, vooral harry P. reageert meteen heel fel op lieflap, wat in mijn ogen erg kinderlijk overkomt;), van dravir8 heb ik geen last gehad deze ronde terwijl ik vorige rondes meegelezen heb en niet om uit te staan was. Legend Hood niet meedoen met de restart, want ongelovelijk kinderachtig hoe die volhoudt dat hij zijn rol niet verraden heeft. William was in het begin heel erg maar dat werd al minder.

Overigens ben ik blij dat mijn naam hier niet bij staat, aangezien dit mijn 1e potje was:D
 

DeletedUser

Guest
Als Dutchyboy, Harry P. en Legend Hood in 1 ronde zitten en mogen meedoen van de spelleider pas ik, Tegen zoveel weerstand (leegte) kan ik niet op.

sorry moet dit ff kwijt maar enige wat jij dit hele spel heb lopen doen is op alles en iedereen zijken terwijl tim zijn rol + die van white verteld ik probeerde alles op tim te schuiven en dat lukte aardig.. verder jij hebt helemaal niets nuttigs gedaan dit hele spel alleen op iedereen lopen *ankeren dat ze zo slecht zijn enzo vind dat als je zo doorgaat jij gewoon op blacklist moet want als iemand dit spel het speelplezier verpest hebt van veel mensen ben jij het wel
 

DeletedUser

Guest
sorry moet dit ff kwijt maar enige wat jij dit hele spel heb lopen doen is op alles en iedereen zijken terwijl tim zijn rol + die van white verteld ik probeerde alles op tim te schuiven en dat lukte aardig.. verder jij hebt helemaal niets nuttigs gedaan dit hele spel alleen op iedereen lopen *ankeren dat ze zo slecht zijn enzo vind dat als je zo doorgaat jij gewoon op blacklist moet want als iemand dit spel het speelplezier verpest hebt van veel mensen ben jij het wel

Doe je ego-bril af:p jij had het al flink verpest voor me met je gedrag van een kind van 8!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan