[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #5

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
boerderij.jpg

[size=+4] Weerwolven van Wakkerdam #5[/size]
[size=+2]Het Verhaal:[/size]
Klik hier en hier voor het eerste verhaal. Op deze manier staan ze ook in volgorde, de eerste 'hier' is het eerste deel, en de tweede ook meteen het tweede gedeelte.

De regels zullen ongeveer hetzelfde zijn als in Weerwolven van Wakkerdam 4. Hier zal echter meer gebruik gemaakt worden van hints. De hints zullen echter niet makkelijk te vinden zijn.

vb: - De weerwolven janken van genot. Janken kan niet gerelateerd worden aan Jaenken. Dit pleit hem overigens niet vrij.
- De wolven zaten onder het bloed. Bloed kan niet gerelateerd worden aan Bloodpriest. Dit pleit hem overigens niet vrij.

Ga op zoek naar goede hints. De echte speurder zal in dit onderdeel van WvW beloond worden. De hints zijn niet onmogelijk maar wel moeilijk.

Regels
  • Stemming:
    - Post voor 21:00. Het ligt geheel aan jou en niet aan de spelleiders als je jouw stem niet hebt opgestuurd. Verpest het niet voor de rest.

    - We maken gebruik van een reservelijst. 2 x niet gestemd, landurige inactiviteit, weinig posts en weinig meerwaarde aan het spel zal bestraft worden met een kick. Je mag dan absoluut niet meer posten in het spel ongeacht wat je rol ook was.

    - De wolven moeten ook stemmen als gewone burgers. Ze kunnen hiertoe samen overleggen, dus let op, niet alleen gedrag en hints kunnen wijzen naar een weerwolf. Eveneens de stemming kan een aanwijzing geven.

    - De wolven kiezen voordat ze aan het spel beginnen hun leider uit. Deze leider stuurt naar een van de spelleider, wie dat is zal nog verteld worden, onder de titel "Weerwolf bijt man" een bericht. Hierin vermeldt hij wie de wolven hebben uitgekozen. Dit bericht moet eveneens voor 21:00 worden opgestuurd.
  • Opgegeten of weggestemd:

    - Na de stemming mag je een afscheidsbrief achterlaten zonder directe aanwijzing. Indirecte aanwijzingen mogen natuurlijk altijd, de spelleiders veranderen niets aan deze brieven, we kunnen wel te opzichtige hints elimineren. Weggestemde mensen worden geacht dood te zijn dus volledige stilte op het forum. Zelfs geen laatste post meer. De dodenfluisteraar kan als enige nog communiceren met de dode burgers.


    - Ben je opgegeten. Dan ben je dood. Dode mensen kunnen niet praten hoogstens met de dodenfluisteraar. Respecteer deze gedachte en bemoei je verder niet meer met het spel op het forum. De doden mogen dus niet met de burgers praten, alleen met de dodenfluisteraar, verpest het spel dus niet voor de rest.
  • Een andere rol dan Weerwolf:

    - Kijk altijd hieronder wat je eigen rol inhoudt voordat je domme vragen gaat stellen.

    - Als je jouw rol wilt uitoefen. Bijvoorbeeld twee mensen koppelen als je cupido bent, iemand een drankje geven als je heks bent, de ziener die informatie wilt. Dan gaat dit via de spelleider en via niemand anders. Iemand die contact opneemt omdat hij jouw rol zogenaamd weet, doe geen moeite en maar de brief niet eens open, alleen de leiding weet jouw rol (en misschien de ziener), deze informatie wordt niet gedeeld met andere personen.

    - Verraad je jouw rol. Verraad een weerwolf de rol van andere mensen. Ik kan niet voor een ban zorgen maar ik neem aan dat toekomstige spelleiders jou niet in je spel willen hebben. In ieder geval word je wel gekickt uit dit spel en verwachten we dat je niet meer post. Denk hieraan.

Rollen

Vertel deze aan absoluut niemand. Als je niet weet wat de consequenties zijn verzoeken we je de regels hierboven nogmaals te lezen.

  • De weerwolven
    De wolven kiezen voordat ze aan het spel beginnen hun leider uit. Deze leider stuurt naar een van de spelleider, wie dat is zal nog verteld worden, onder de titel "Weerwolf bijt man" een bericht. Hierin vermeldt hij wie de wolven hebben uitgekozen. Dit bericht moet eveneens voor 21:00 worden opgestuurd. De spelleiding let heel erg op of de wolven ook meegaan in het spel. Een weerwolf die alleen maar ja en nee knikt moet niet verbaasd zijn als een hint opeens zijn richting uitwijst.
  • De heks.
    Een burger met 2 drankjes. Je mag vanaf de 3e dag iemand helen en iemand vermoorden. Beide handelingen mag je maar 1 keer uitvoeren, dus let op wie of wat. Verder heb je gewoon stemrecht.
  • De ziener.
    Een belangrijk figuur voor de burgers. Een burger met de macht om rollen voor zichzelf te onthullen. Elke 2 dagen mag je 1 rol te weten komen en dan 1 dag niet. Neem hiervoor contact op met een aangewezen spelleider. Vertel deze aan niemand, maar zoek bewijzen om hem te beschuldigen. Geef geen hints of verwijzingen, je bent volledig undercover. Mensen vertrouwen je vanzelf wel als je het meerdere malen goed hebt. Wees niet te opzichtig want weerwolven kunnen ook denken.
  • Dodenfluisteraar
    Als je doodgaat, ga je naar het kerkhof. De dodenfluisteraar kan daar altijd komen en met de doden praten. De doden krijgen niks te weten over de andere rollen, maar zijn dus via de dodenfluisteraar enigszins bij het spel betrokken. De doden mogen dus niet met de burgers praten, alleen met de dodenfluisteraar, verpest het spel dus niet voor de rest.
  • Cupido
    Een engel die de liefde vertegenwoordigt en ook verspreidt. Hij/zij kan 2 mensen voor eeuwig verbinden. De 2 mensen krijgen dit van elkaar te weten. Ze zijn dan 1 ziel in 2 lichamen en kunnen niet zonder elkaar. Gaat de ene dood, vergezeld de andere hem/haar naar het kerkhof. Overleven ze allebei, hebben ze gewonnen. Als je verliefd bent, ben je boven alle andere rollen. Je rol vervalt echter niet.
  • De beschermengel
    Nog een engel, deze heeft de mogelijkheid elke ronde een speler te verdedigen tegen een aanval. Als deze engel je zegent, dan ben je niet vatbaar voor wolven. Deze engel mag 1 persoon per dag beschermen en niet dezelfde persoon 2 dagen achtereen volgend beschermen. De ziener kan niet beschermd worden. De engel heeft alleen zalfjes tegen bijtwonden, niet tegen de gruwelijke lynchmethodes van de burgers, de engel kan ook maar 1 iemand beschermen. Heeft hij/zij per ongeluk iemand beschermd die weggestemd wordt is dat alleen maar jammer. Veel succes met kiezen.
  • De jager
    De jager is een bijzonder iemand. De jager heeft nog een laatste schot die de jager mag gebruiken om iemand de jager te vergezellen naar het kerkhof. De jager mag zijn rol NIET bekend maken.
  • De dorpsoudste
    Dit is een oude speler. Met een krakkemikkig anatomisch gestel en een verouderde lymfe is dit een speler met zoveel ervaring dat hij 2 keer aangevallen moet worden door de wolven. In zijn/haar jeugdige jaren kon de oudste nog een kogel ontwijken en vergif herkennen. Helaas gaat dat nu niet meer. Als de dorpsoudste toch doodgaat, verliezen de engel zijn/haar rol. De betoveringen blijven nog wel (dus de geliefden zijn nog verliefd), alleen verliest de beschermengel zijn/haar rol.
  • De fluitspeler.
    Een schurk die verbannen is. In vermomming terug als fluitspeler om alleen het spel te winnen.
    Enkele feitjes:
    -Per nacht worden 2 mensen betoverd.
    -De betoverden mogen niet zeggen of hijzelf, of de ander betoverd is. Als je dit wel doet zal je meteen sterven!!!!
    -De spelleider meldt als een slachtoffer betoverd was.
    -De fluitspeler staat er helemaal alleen voor, niemand is met hem/haar.
    -Als iedereen betoverd is, heeft de fluitspeler per direct gewonnen.
    -De fluitspeler is vatbaar voor betoveringen, vergiftigingen, de praktijken van de ziener, wolfsbeten, kogels of gewoon door stemming.
    [size=+2]Alle bovenstaande rollen mag je aan NIEMAND vertellen. Voor consequenties wanneer je dit wel doet adviseren we je de regels te bekijken [/size]
    Overige rollen:
  • De Burgers
    Iedereen kan in theorie een wolf zijn. Vertrouw helemaal niemand en alleen jezelf. De wolven hebben je vrienden gedood en ze kijken langzaam maar zeker jouw richting uit. Doe er iets aan voordat ze jou ook pakken, zoek de hints, kijk naar raar gedrag en wie is die persoon die bij volle maan klaagt over overbeharing???? Corresponderen mag met elkaar, maar vergeet niet, weerwolven mogen dit ook dus voor hetzelfde geld klets je met dolfje het weerwolfje.
  • De burgemeester
    In de eerste dag wordt er gestemd voor een burgemeester. De burgemeester heeft een grotere inspraak op het wegstemmen, want zijn/haar stem telt dubbel. In geval van gelijkspel beslist de burgemeester.
  • 7 weerwolven
  • 20 Burger
  • 1 Fluitspeler
  • 7 andere rollen (Geliefden en burgemeester niet meegerekend)
Spelerslijst:
1. Senne ----> Stemming ----> Ziener
2. Kindorin---->Zelfmoord---->Burger
3. Jauke
4. Hidan
5. Alles is voor Bassie
6. Fixato---->Stemming---->Weerwolf
7. Shade Tura---->vermoord---->Burger
8. Quechua
9. Linkelouie---->Vermoord---->Dodenfluisteraar
10. Vurig Vuurtje
11. Jaapiekrekel
12. Legend Hood----> zichzelf verraden ----> De roze weerwolf
13. Dravir8
14. Curerofthought
15. Dutchboy66
16. Parracommando
17. Olivier101
18. Jaenken
19. S.enK. ---->vermoord---->Burger
20. Anthraxxis
21. Geltube
22. xWhiteFlashx
23. Williamwallace
24. Coolkenneth
25. Brennan Heart
26. Pleutzenfeltz
27. -Tim-
28. Lieflap
29. Bloodpriest
30. Daniiboy
31. Bappos---->stemming---->Weerwolvenleider
32. Killingsspree
33. Lyran
34. HarryP.
35. Woodster
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: [speeltopic]Weerwolven van Wakkerdam #5

[size=+2]DAG 1[/size]
Stemming Burgemeester

Uitgeput verzamelden de burgers zich op het dorpsplein. Niemand had een oog dicht gedaan vanwege de gebeurtenissen van de vorige dag. Twee doden, opengereten, deze week moest de mooiste van het jaar worden maar als het zo doorging zou het ieders laatste kunnen worden. Wat moeten we doen, schreeuwde lieflap, ik ben zo bang, krijste Fixato, iedereen liep maar door elkaar heen te kletsen. Plotseling sprong –Tim- op de verhoging die na het feest nog niet was afgebroken. STILTE STILTE brulde hij, wat we nu moeten doen, is een nieuwe burgemeester kiezen, iemand die ons kan leiden, iemand die voor eenheid zal zorgen. Geschrokken keken ze naar de verhoging, naar –Tim-, daar stond hij als een generaal. Jij moet het worden –Tim-, brulde Bappos, ja inderdaad hoera voor –Tim, laat hij ons leiden naar de overwinning op die brute wolven schreeuwde Pleutzenfeltz. Zo werd besloten dat –Tim- de Burgemeester zou zijn.

Stemming Ronde 1

Ronde 1
Spelerslijst: Stem Lynch: Stem Burgemeester
1. Senne > Dravir8 - -Tim-
2. Kindorin > Senne - Hidan
3. Jauke > Daniiboy - -Tim-
4. Hidan > Senne - -Tim-
5. AllesivB. > Bappos – Alles is voor Bassie
6. Fixato > Senne - -Tim-
7. Shade Tura> Paracommando - -Tim-
8. Quechua > Jaenken - -Tim-
9. Linkelouie > Senne – Alles is voor Bassie
10. VurigVuurtje >Olivier101 - -Tim-
11. Jaapiekrekel > Curerofthought - Senne
12. Legend Hood >Woodster - -Tim-
13. Dravir8 > AllesIVB -
14. Curerofthought 1
15. Dutchboy66 > Olivier10- Bappos
16. ParraC. > Coolkenneth -
17. Olivier101 > WilliamWallce - -Tim-
18. Jaenken > Senne
19. S.enK. > Dutchboy66 - -Tim-
20. Anthraxxis > Dravir8
21. Geltube > Dravir8 - bappos
22. xWhiteFlashx > Senne
23. Williamwallace >Jauke
24. Coolkenneth > Senne - Hidan
25. BrennanH. > VurigVuurtje - -Tim-
26. Pleutzenfeltz > S.enK. - -Tim-
27. –Tim- > Dravir8 - Dravir8
28. Lieflap > Olivier101 - -Tim-
29. Bloodpriest > -Tim- - Allesisvoorbassie
30. Daniiboy > William Wallace - -Tim-
31. Bappos > WilliamWallace - -Tim-
32. Killingsspree > ParaCommando - Senne
33. Lyran > Dutchboy66 - -Tim-
34. HarryP. > ParraComando - -Tim-
35. Woodster > AllesIVB – Hidan

Senne, Senne is een weerwolf, hoe kan het ook anders riep Fixato, hij heeft zo’n rare naam, inderdaad riep Kindorin, bovendien staat hij bovenaan in het dorpsregister. Senne werd kwaad, oh zo kwaad, woest sloeg hij met z’n armen om zich heen maar het mocht niet baten. De dorpelingen waren met te veel en ze pakten hem vast. Wat doen we met hem, stroop zijn vel af riep iemand, kalm kalm riep –Tim- maar veel minder hard dan iedereen gewend was. Niemand luisterde ook en diep in z’n hart vond –Tim- het niet erg. Krijsend werd Senne verlost van zijn huid. Pak die bak met zout water krijste HarryP., gooi hem erin, en Senne werd erin gegooid. Krijsend als een speenvarken kronkelde hij in het water. Meer dood dan levend haalden ze hem eruit, nog iets te zeggen wolf, vroegen ze. Ja, kreunde Senne, ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is zwart Senne stierf, hij was geen weerwolf, Senne was de ziener. De dorpelingen stonden verbijsterd te kijken en na een bijzondere begrafenis liepen ze met een misselijk gevoel naar huis.

1e Nacht van de Weerwolven

De weerwolven waren bijeen gekomen aan de rand van het dorp. Voor het eerst zouden ze gaan jagen, het was doodstil, ze dachten maar een ding en dat was mensenvlees. Het bijzondere van de groep weerwolven was dat ze niet allemaal zwart waren maar desondanks bleven ze even angstaanjagend. De stemming liep perfect mannen, gromde de weerwolvenleider, vanavond gaan we uit eten om dat te vieren. Kom!!!! Grommend renden de wolven achter hun leider aan totdat ze een zwarte schaduw zagen lopen. Toen ze dichterbij kwamen zagen ze dat hij zachtjes aan het huilen was. Wat een verschrikkelijke dag, een Ziener kwijt, wat we daarmee niet hadden kunnen bereiken konden ze nog net verstaan. Maar ik moet nuchter blijven, een echte Wakkerdammer, en hij veegde zijn tranen weg. Jij, riep de weerwolvenleider tegen de wolf met de groene vacht, grijp hem. De groene wolf vertrok en liet de teleurgestelde andere wolven achter. Ze kregen dadelijk allemaal hun portie vlees, maar het jagen was minstens zo leuk, maar hun tijd zou ook nog wel komen. Inmiddels had de groene wolf de persoon op de weg bereikt. Hij bleef expres in de bosjes om de persoon te laten schrikken. Deze hoorde hem Wie is daar? Wie denk je? Gromde hij. Verdomme, riep, de figuur, en hij rende weg. Hij hoorde overal gekraak maar hij rende verder, door het bos, over takken, gehijg van alle kanten, gehuil en gejank, klote. Ben ik hem kwijt? Ben ik hem Kwijt? dacht hij bij zichzelf. Hij keek om zich heen maar daardoor miste hij de boom voor zich en knalde er frontaal op. Minuten lag hij daar, hoorde niets, zag niets, wist niets, alles was een zwarte vlek, langzaam maar zeker dreven de gedachte weer naar boven. Hij probeerde voorzichtig op te staan, het lukte niet, er was iets wat hem tegenhield. Toen hij probeerde te kijken wat dat was zag hij het, een weerwolvenpoot, verdomme doe me niets ik heb jullie ook niets gedaan brulde hij. De weerwolf met de groene haren liep op hem af, pakte hem op bij zijn keel, en gromde, toedeloe, en beet. Maar voordat zijn scherpe tanden het vlees zouden bereiken lichtte er een helder wit licht op. Geschrokken liet de wolf de persoon, hij was verblind, zag niets. Strompelend met klauwen voor z’n ogen liep hij weg. Alles wat er over bleef waren een paar groene haren en spierwitte veren. De beschermengel heeft z’n werk gedaan.

[size=+2]Dag 2[/size]
Ronde 2
Spelerslijst:
2. Kindorin> Bappos
3. Jauke> -Tim-
4. Hidan> Coolkenneth
5. Alles is voor Bassie> Parracommando
6. Fixato> -Tim-
7. Shade Tura> ParraCommando
8. Quechua> Bappos
9. Linkelouie> Bappos
10. Vurig Vuurtje> -Tim-
11. Jaapiekrekel> bappos
12. Legend Hood> -Tim-
13. Dravir8> -Tim-
14. Curerofthought> –Tim-
15. Dutchboy66> -Tim-
16. Parracommando> Bappos
17. Olivier101> Bappos
18. Jaenken> -Tim-
19. S.enK.> -Tim-
20. Anthraxxis> vurig vuurtje
21. Geltube> -Tim-
22. xWhiteFlashx> Bappos
23. Williamwallace>
24. Coolkenneth> bappos
25. Brennan Heart> Willam Wallace
26. Pleutzenfeltz> Bappos
27. –Tim-> Bappos
28. Lieflap> Bappos
29. Bloodpriest>
30. Daniiboy>
31. Bappos> -Tim-
32. Killingsspree>
33. Lyran> bappos
34. HarryP.> bappos
35. Woodster> Bappos

Zo dames en heren, riep –Tim-, ik ben blij dat ik het vertrouwen heb van de meeste van jullie. Dood die wolf. Bappos, een beetje suf voor zich uit kijkend, schrok van de dorpelingen die plotseling op hem af vlogen. Wat doen jullie, stamelde hij, ik ben geen weerwolf. Grijp Tim, help me dan, help me weerwolven, kut. Hij verraadt zich, riep Tim dood hem en laat hem lijden voor wat er gebeurd is met de gesneuvelde dorpelingen. Twee paarden werden er bij gehaald. Zijn benen werden aan het ene paard vastgebonden en zijn armen aan het andere paard. Ok, riep Bappos, jullie je zin. Laat me maar sterven. Mag ik nog een wens doen???? Wat is dat, zei de burgemeester, laat me sterven op het uur nul oftewel middernacht. Haha, iedereen begon te schateren, dacht je nu echt dat we zo dom waren. Kom op paardjes, trek hem uit elkaar, mijn weerwolven zullen me wreken riep Bappos nog waaruit bleek dat hij de weerwolvenleider was. Zijn gelach ging al snel over in gegil, hij werd uit elkaar gerukt en alles spoot de weg over, en toen brak er gejuich uit. Leve Wakkerdam, dood aan de wolven, niet merkend dat in een hoekje een paar mensen stonden te treuren om het verlies van hun leider. Ze zouden zich die avond nog wreken.

P.S.: Er staat een rol bij over een andere rol misschien wel de fluitspeler
Wraak van de Weerwolven 2e nacht

We gaan er eentje pakken vanavond. Wraak ik eis wraak voor wat ze onze leider hebben aangedaan. Kies een nieuwe leider, riep een van de wolven, dadelijk zei een ander, eerst gaan we jagen, niet alleen maar samen. Razend van woede gingen ze op pad. Ongelooflijk, dacht S.enK. bij zichzelf terwijl hij een eindje verderop alleen terugliep naar huis, misschien is er toch nog hoop. Boem, bats, van alle kanten stonden opeens weerwolven om hem heen blijkbaar uit de bosjes gesprongen. Ik, ik, stamelde hij, ik heb niets gedaan, -Tim- is de burgemeester, hij haat jullie het meeste. Niets mee te maken, lachte een van de weerwolven, onze wraak zal zoet zijn en –Tim- moet blijven leven, voorlopig althans, om dit te merken. Nee, please, doe me niets maar het was al te laat. Zijn keel ging open, zijn buik werd opgengerukt, zijn ledematen werden er een voor een afgebeten, maar toen was S.enK. al lang dood. S.enK. was een burger en alles wat er van hem over was werd de volgende dag door de burgers gevonden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: [speeltopic]Weerwolven van Wakkerdam #5

[size=+2]Dag 3[/size]
Wolf die zichzelf verraadt ronde 3

Legend Hood had zichzelf verraden. Hij begon te schateren, luister dan luister dan, die twee zijn wolven die andere daar zijn ook wolven, ik neem jullie allemaal mee, hahahahahaha, stem die eruit stem die er dan uit. De burgers keken elkaar aan en een enorme massa begon op hem af te lopen. Meegerekend de overige weerwolven die kwaad waren op weerwolf in laagste rang voor zijn domme gedrag. Voor de eerste keer en misschien de laatste keer verenigden zich alle inwoners van Wakkerdam. Wat doen we met hem, riep Kindorin, hij moet lijden zoals nog nooit niemand heeft geleden. Pak de schedelhelm, riep –Tim-, ja fantastisch idee. Zelfs Legend Hood viel even stil en probeerde zich los te rukken. Nee, please, spaar me, dood me snel, maar niet de schedelhelm. Jammer voor jou wolf en de spartelende Legend Hood werd de schedelhelm opgedrukt. Daarna werd de helm met een enorme schroef beetje bij beetje aangedraaid. De enorme druk op de schedel zorgde voor het breken van de tanden, pletten van de ogen en uiteindelijk het pletten van de hersenen. Legend Hood was dood en heel het dorp vierde feest. Legend Hood was de laagste wolf in rang en de roze wolf.

Na het oprapen van alle troep werden de stemmen nog bij elkaar geled. Tsja, zei -Tim-, we hadden net zo goed nul stemmen kunnen hebben maar het is van belang voor de toekomst van Wakkerdam dat ze toch worden openbaard maar zie maar wat jullie er mee doen:

Ronde 1
Spelerslijst:
2. Kindorin > Shade Tura
3. Jauke > legend hood
4. Hidan > Legend Hood
5. Alles is voor Bassie
6. Fixato > Legend Hood
7. Shade Tura > Legend Hood
8. Quechua
9. Linkelouie
10. Vurig Vuurtje
11. Jaapiekrekel > Legend Hood
12. Legend Hood > -Tim-
13. Dravir8 > Fixato
14. Curerofthought
15. Dutchboy66 > -Tim-
16. Parracommando > Legend Hood
17. Olivier101 > Legend Hood
18. Jaenken > Brennan Heart
20. Anthraxxis > Legend Hood
21. Geltube > Legend Hood
22. xWhiteFlashx > Legend Hood
23. Williamwallace > Legend Hood
24. Coolkenneth > Legend Hood
25. Brennan Heart > Legend Hood
26. Pleutzenfeltz > Legend Hood
27. –Tim- > Legend Hood
28. Lieflap > Legend Hood
29. Bloodpriest > Legend Hood
30. Daniboyii > Legend Hood
32. Killingsspree > -Tim-
33. Lyran > Legend Hood
34. HarryP. > Legend Hood
35. Woodster > Dutchboy66

(De mensen die niet hebben gestemd wordt niets kwalijk genomen. Een normale stemming was toch niet meer van toepassing helaas.

P.S. opnieuw met een verwijzing naar een bepaalde rol misschien de fluitspeler

Weerwolven beet:

Iedereen vierde feest in ‘Wakkerdam’. De deuren van de clubs stonden wagenwijd open en iedereen was feest aan het vieren, behalve Shade Tura. Hij was er niet bewust op, ‘Iedereen vierde feest en dansten lekker mee met de muziek , maar waarom? We hadden een weerwolf eruit, maar dat betekent niet dat we niet verder moeten gaan op de speurtocht naar de weerwolven.’ Shade Tura liep het bos in op zoek naar een rustige plek om te gaan zitten.
Hij zag een mooie boom en zakte onderuit, met zijn rug tegen de boom aan.
Vanaf dat moment liepen de trillingen door het lijf van Shade Tura. ‘Zat er nou veel mos op de boom of waren het ha…’? Verder kwam hij niet in zijn gedachten, want hij werd vastgepakt door 2 angstaanjagende weerwolven met rode ogen en witte tanden. De weerwolven beten in zijn nek en rukte zijn benen van zijn romp. Om de armen werd nog flink gevochten en de Weerwolven werden nog arrogant tegen elkaar, maar dat mocht niet baten. Shade Tura krijste het uit, Maar niemand in het dorp kon hem verstaan.

Shade Tura was een dood normale burger

Rond de ochtend zouden de burgers hem pas missen.
Het werd voorderest een gezellige avond in Wakkerdam!

[size=+2]Dag 4[/size]
Stemronde 4

Kom burgers, het is weer tijd, riep de burgemeester. Ja, ja, ondanks de dood van Shade Tura hadden ze weer vertrouwen in eigen kunnen. Fixato, riepen andere, nee -Tim, riep de oppositie en we eisen een nieuwe burgemeester. Twee weerwolven, twee had hij bijna in zijn eentje eruit gehaald, toch zagen vele burgers, hem als een prototype weerwolf, het moest bijna wel. Niettemin moest een stemming bepalen hoe lang de burgemeester zijn zetel mocht houden. Hier volgt de stemming:

Spelerslijst:
2. Kindorin > -Tim-
3. Jauke > Fixato
4. Hidan > Fixato
5. Alles is voor Bassie > -Tim-
6. Fixato > Lyran
8. Quechua > Fixato
9. Linkelouie > Fixato
10. Vurig Vuurtje > Fixato
11. Jaapiekrekel > Fixato
13. Dravir8 > Daniboyii
14. Curerofthought
15. Dutchboy66 > Olivier101
16. Parracommando > Fixato
17. Olivier101 >-Tim-
18. Jaenken > fixato
20. Anthraxxis > Fixato
21. Geltube > fixato
22. xWhiteFlashx > Fixato
23. Williamwallace
24. Coolkenneth > -Tim-
25. Brennan Heart > Lyran
26. Pleutzenfeltz > Fixato
27. -Tim- > Fixato
28. Lieflap > Fixato
29. Bloodpriest > Olivier101
30. Daniiboy> Fixato
32. Killingsspree > Fixato
33. Lyran > william wllace
34. HarryP. > VurigVuurtje
35. Woodster > -Tim-

Fixato, Fixato, hij is de weerwolf. Met een overweldigende meerderheid werd hij gekozen. Twee handen schoten op hem af en hielden hem in een houdgreep. Plotseling stapte Bloodpriest naar voren, de priester van het dorp, normaal was hij doodstil maar met een grijs over zijn gezicht zei hij: "Waarde burgers, laten we hem een waardige begrafenis geven, levend"!!!! De keurige priester, met 4 kinderen, wat op zich al raar was aangezien hij beweerde nog nooit het bed met iemand gedeeld te hebben kwam over als een wrede tiran. De burgemeester verbrak de stilte, goed gesproken priester, moge de duivel met hem zijn. Het graf van Kindorin werd opengemaakt en Fixato werd erin gegooid. Hij kwam betrekkelijk zacht neer op de roze sjaaltjes maar de toekomst zag er niet rooskleurig uit. Op het nulste uur, burgers, zullen jullie zien wat wraak is. Een beetje geschrokken werd het graf toch dicht gedaan. Maar, riep Hidan, misschien komen ze hem vanacht wel redden. We verdrinken hem, goed idee riep iedereen, en er werd een gat in de grond gegraven. Een groot gat werd in de kist geboord en een Middeleewse trechter werd daarin gezet. Wat doen jullie nu, riep Fixato, wat doen jullie. Zonder ook maar iets te zeggen werd er water uit de rivier gehaald en net zo lang in de kist gestopt totdat het gekrijs overging in gebubbel, het gebubbel in stilte, en men keek elkaar aan. Toen riep Hidan opnieuw, kijk burgers, iedereen keek met grote verbazing wat er naar boven dreef. "Groene haartjes", die hebben we eerder gezien, bij die veren. Fixato was een weerwolf. De burgers gingen met gemengde gevoelens naar huis. Verheugd over de dood van de weerwolf maar angstig voor de nacht die komen zal.
Nacht van de Weerwolven

We zijn nog maar met 3, beste weerwolven, wat gaan we daaraan doen zei de tweede weerwolf in rang die nu de taken van leider op zich had genomen na de dood van Bappos. Zeugen, honden, mietjes jullie verraden jezelf. Ik heb nu de leiding, jullie doen wat ik zeg, vanavond gaan we op roofpad. De wolven volgden stilletjes hun leider. Ach, en wee, en de leider stopten na deze woorden, wat hebben we daar, bij het graf van de gesneuvelde burgers. Nou, dat zal wel een dodenfluisteraar zijn, zei de paarse wolf, oh nee echt, antwoordde de leider vinnig, wat anders idioot, hun leider was duidelijk niet met z'n beste poot uit bed gestapt. Echter, om het goed te maken, grijnsde de leider mag je hem afmaken. Dankje, lachte de paarse wolf nu, en hij stormde op het graf af. Linkelouie zat in een diepe trance, te communiceren met het hiernamaals, hm hm hm hm, wat, is dat een wolf, ik zal het morgen meteen melden....., dat waren zijn laatste woorden want na een beet kon Linkelouie zijn contactpersonen in persoon ontmoeten. Einde verhaal Linkelouie was dood en de dodenfluisteraar. De wolven hadden hun wraak en een feestmaal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: [speeltopic]Weerwolven van Wakkerdam #5

Reserved 3
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: [speeltopic]Weerwolven van Wakkerdam #5

Reserved 4
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: [speeltopic]Weerwolven van Wakkerdam #5

Reserved 5
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: [speeltopic]Weerwolven van Wakkerdam #5

Reserved 6
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: [speeltopic]Weerwolven van Wakkerdam #5

Reserved 7
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: [speeltopic]Weerwolven van Wakkerdam #5

Succes allemaal!
 

DeletedUser

Guest
Re: [speeltopic]Weerwolven van Wakkerdam #5

Nice, heb er zin in :). Succes iedereen, en ook hier geldt: houd het aub spamvrij. Posts die echt nergens op slaan en ook nog eens niet over WvW gaan worden bestraft met eerst een waarschuwing, dan een infraction.
 

DeletedUser

Guest
Re: [speeltopic]Weerwolven van Wakkerdam #5

Ik heb mijn rol nog niet. :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan