[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #5

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
sorry moet dit ff kwijt maar enige wat jij dit hele spel heb lopen doen is op alles en iedereen zijken terwijl tim zijn rol + die van white verteld ik probeerde alles op tim te schuiven en dat lukte aardig.. verder jij hebt helemaal niets nuttigs gedaan dit hele spel alleen op iedereen lopen *ankeren dat ze zo slecht zijn enzo vind dat als je zo doorgaat jij gewoon op blacklist moet want als iemand dit spel het speelplezier verpest hebt van veel mensen ben jij het wel

Ben jij nu tegen Lieflap aan het zeggen dat hij op de blacklist moet?

Hilarisch!
 

DeletedUser

Guest
Doe je ego-bril af:p jij had het al flink verpest voor me met je gedrag van een kind van 8!

sorry maar enige wat hij en 2-3 anderen hebben gedaan dit spel is op mij harry.p en nog paar anderen lopen zeuren en zijken en dus eigenlijk helemaal niets maar dan ook echt niets toegevoegt...

ps: jij bent 1 van die mensen en lieflap al helemaal

+ ik heb nergens mijn rol verteld heb alleen zogenaamt tim's rol verteld alelen lijkt me duidenlijk dat ik probeerde hem mee naar het graf te nemen. heb dus niemands rol verteld zoals tim en ll wel gedaan hebben

Ben jij nu tegen Lieflap aan het zeggen dat hij op de blacklist moet?

Hilarisch!

als je actief was geweest had je gezien dat enige wat lieflap heeft toegevoegt aan dit spel gezeur en gezijk op anderen is
 

DeletedUser

Guest
sorry moet dit ff kwijt maar enige wat jij dit hele spel heb lopen doen is op alles en iedereen zijken terwijl tim zijn rol + die van white verteld ik probeerde alles op tim te schuiven en dat lukte aardig.. verder jij hebt helemaal niets nuttigs gedaan dit hele spel alleen op iedereen lopen *ankeren dat ze zo slecht zijn enzo vind dat als je zo doorgaat jij gewoon op blacklist moet want als iemand dit spel het speelplezier verpest hebt van veel mensen ben jij het wel

Ik heb wel veel spelplezier beleefd met harry.p , maar mijn ouders kwamen altijd reclameren dat ik niet zo luid mocht lachen ...
Maar jij hebt dit spel goed verpest...
 

DeletedUser

Guest
Ik heb wel veel spelplezier beleefd met harry.p , maar mijn ouders kwamen altijd reclameren dat ik niet zo luid mocht lachen ...
Maar jij hebt dit spel goed verpest...



dat ik iedereen op een dwaalspoor probeerdere te krijgen is verpesten volgens mij is spel gestopt omdat tim en ll dingen tegen de regels hebben gedaan ik niet:confused:
 

DeletedUser

Guest
Vind nou niet echt dat Legend Hood veel heeft verpest, iedereen kon eigenlijk zo zien dat hij uit zijn nek lulde en probeerde tim zwart te maken.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk niet dat bijna iedereen zich aan mij ergert ;)

nee , met jou bv heb ik totaal geen probleem.
maar met onze harry p , dat kan ik me zo hard aan irriteren dat ik gewoon men geduld verlies. zo altijd met domme posten enzo. niet te doen.
 

DeletedUser

Guest
sorry maar enige wat hij en 2-3 anderen hebben gedaan dit spel is op mij harry.p en nog paar anderen lopen zeuren en zijken en dus eigenlijk helemaal niets maar dan ook echt niets toegevoegt...

ps: jij bent 1 van die mensen en lieflap al helemaal

Ik 1 van die mensen die heeft lopen zeuren en zeiken:eek:? Ik vraag me af hoe je daarbij komt!;)
 

DeletedUser

Guest
sorry maar enige wat hij en 2-3 anderen hebben gedaan dit spel is op mij harry.p en nog paar anderen lopen zeuren en zijken en dus eigenlijk helemaal niets maar dan ook echt niets toegevoegt...

ps: jij bent 1 van die mensen en lieflap al helemaal

+ ik heb nergens mijn rol verteld heb alleen zogenaamt tim's rol verteld alelen lijkt me duidenlijk dat ik probeerde hem mee naar het graf te nemen. heb dus niemands rol verteld zoals tim en ll wel gedaan hebben



als je actief was geweest had je gezien dat enige wat lieflap heeft toegevoegt aan dit spel gezeur en gezijk op anderen is

Ach, zo is Lieflap nu eenmaal. En nee, ik ben niet actief geweest deze ronde =)

Ly Flapie xD
 
Reactiescore
25
Voor mensen die bezwaar hebben voor deelname van bepaalde spelers;

Op andere fora waar ik dit spel heb gespeeld, kozen de spelleiders de spelers uit waarvan zij dachten dat het spel het leukste zou worden. Je kon je dan gewoon inschrijven voor 2 dagen, en daarna werd bekend of je mee mocht doen of niet. Dit is misschien ook een idee, alleen mischien oneerlijk voor bepaalde mensen aangezien die niet snel gekozen gaan worden.

Ik ben tegen. Dit neigt dan gewoon naar vriendjespolitiek en het zullen dus altijd dezelde mensen (de kern) zijn die spelen. De rest, die ook wil spelen, wordt uitgesloten. En jullie kunnen nu wel gaan zeggen dat jullie het niet op die manier gaan doen, maar ik kan je verzekeren dat het gaat gebeuren. En je vergalt er het leuke van dit spel mee voor veel spelers die graag mee zouden willen doen, maar gewoon nooit gekozen worden.

Er zijn nu al zoveel conflicten geweest (yipee, al 5 spellen gespeeld :rolleyes:) dat mensen dat niet meer los kunnen zien. En dus niet meer met die mensen willen spelen, om wat voor reden dan ook (de voorbeelden kunnen jullie een stuk beter uit jullie duim zuigen dan ik dat kan). Maar iedereen die dit speelt (ja, iedereen zover ik weet) speelt het omdat hij/zij het leuk wilt en graag plezier wil hebben. Dat is het doel van dit spel. Niet winnen, maar plezier hebben.

Enige probleem, volgens mij, in het hele spel, is de 'sore losers' zoals ze in het Engels zeggen. De slechte verliezers die er niet tegen kunnen dat het niet gaat zoals zij willen en zich dus laten gaan (en ik dacht dat ik slecht tegen me verlies kon ;) ). Maar hier heeft iedereen last van, mensen zoals Linkelouie, maar ook mensen zoals Tim.

Dus je kan wel regels gaan maken (die volgens mij gewoon volstrekt duidelijk zijn, op het punt van dat een ziener niet mag weten wie een geliefde is na), maar dat lost het niet op. Nee, de 'sore losers' moeten bedenken dat ze het spel niet alleen spelen en dat je niet altijd je zin kan hebben. Lig je eruit? Pech, 1 week, hoogstens 2, heb je waarschijnlijk weer een kans in een nieuw spel.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben tegen. Dit neigt dan gewoon naar vriendjespolitiek en het zullen dus altijd dezelde mensen (de kern) zijn die spelen. De rest, die ook wil spelen, wordt uitgesloten. En jullie kunnen nu wel gaan zeggen dat jullie het niet op die manier gaan doen, maar ik kan je verzekeren dat het gaat gebeuren. En je vergalt er het leuke van dit spel mee voor veel spelers die graag mee zouden willen doen, maar gewoon nooit gekozen worden.

Er zijn nu al zoveel conflicten geweest (yipee, al 5 spellen gespeeld :rolleyes:) dat mensen dat niet meer los kunnen zien. En dus niet meer met die mensen willen spelen, om wat voor reden dan ook (de voorbeelden kunnen jullie een stuk beter uit jullie duim zuigen dan ik dat kan). Maar iedereen die dit speelt (ja, iedereen zover ik weet) speelt het omdat hij/zij het leuk wilt en graag plezier wil hebben. Dat is het doel van dit spel. Niet winnen, maar plezier hebben.

Enige probleem, volgens mij, in het hele spel, is de 'sore losers' zoals ze in het Engels zeggen. De slechte verliezers die er niet tegen kunnen dat het niet gaat zoals zij willen en zich dus laten gaan (en ik dacht dat ik slecht tegen me verlies kon ;) ). Maar hier heeft iedereen last van, mensen zoals Linkelouie, maar ook mensen zoals Tim.

Dus je kan wel regels gaan maken (die volgens mij gewoon volstrekt duidelijk zijn, op het punt van dat een ziener niet mag weten wie een geliefde is na), maar dat lost het niet op. Nee, de 'sore losers' moeten bedenken dat ze het spel niet alleen spelen en dat je niet altijd je zin kan hebben. Lig je eruit? Pech, 1 week, hoogstens 2, heb je waarschijnlijk weer een kans in een nieuw spel.

Ben het er wel mee eens, maar komop het is toch ongelofelijk irritant en kinderachtig hoe spelers als Legend en Harry zich gedragen en het zelf niet eens toegeven:confused: dravir geef tenminste toe dat hij eerst wel irritant was(toch:p) en nu probeert hij dat te veranderen en dat waardeer ik. Deden Legend en Harry dit ook keek ik heel anders tegen ze aan;)
 

DeletedUser

Guest
Ben het er wel mee eens, maar komop het is toch ongelovelijk irritant en kinderachtig hoe spelers als Legend en Harry zich gedragen en het zelf niet eens toegeven:confused: dravir geef tenminste toe dat hij eerst wel irritant en nu probeert hij dat te veranderen en dat waardeer ik. Deden Legend en Harry dit ook keek ik heel anders tegen ze aan;)

Bedankt :D (ik heb weinig van me laten horen maar ik ga even op alles reageren nu want nu kan het nog ) wat mij aangaat tenminste.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben tegen. Dit neigt dan gewoon naar vriendjespolitiek en het zullen dus altijd dezelde mensen (de kern) zijn die spelen. De rest, die ook wil spelen, wordt uitgesloten. En jullie kunnen nu wel gaan zeggen dat jullie het niet op die manier gaan doen, maar ik kan je verzekeren dat het gaat gebeuren. En je vergalt er het leuke van dit spel mee voor veel spelers die graag mee zouden willen doen, maar gewoon nooit gekozen worden.

Er zijn nu al zoveel conflicten geweest (yipee, al 5 spellen gespeeld :rolleyes:) dat mensen dat niet meer los kunnen zien. En dus niet meer met die mensen willen spelen, om wat voor reden dan ook (de voorbeelden kunnen jullie een stuk beter uit jullie duim zuigen dan ik dat kan). Maar iedereen die dit speelt (ja, iedereen zover ik weet) speelt het omdat hij/zij het leuk wilt en graag plezier wil hebben. Dat is het doel van dit spel. Niet winnen, maar plezier hebben.

Enige probleem, volgens mij, in het hele spel, is de 'sore losers' zoals ze in het Engels zeggen. De slechte verliezers die er niet tegen kunnen dat het niet gaat zoals zij willen en zich dus laten gaan (en ik dacht dat ik slecht tegen me verlies kon ;) ). Maar hier heeft iedereen last van, mensen zoals Linkelouie, maar ook mensen zoals Tim.

Dus je kan wel regels gaan maken (die volgens mij gewoon volstrekt duidelijk zijn, op het punt van dat een ziener niet mag weten wie een geliefde is na), maar dat lost het niet op. Nee, de 'sore losers' moeten bedenken dat ze het spel niet alleen spelen en dat je niet altijd je zin kan hebben. Lig je eruit? Pech, 1 week, hoogstens 2, heb je waarschijnlijk weer een kans in een nieuw spel.

Over die sore losers ben ik het volledig met je eens.
Maar je moet wel een deel (helft bv) kunnen reserveren voor gevestigde splrs.
 

DeletedUser16768

Guest
Iederen heeft zijn mening nu al wel minimaal 3x vermeld.
Laten we nu maar even afwachten hoe alles loopt. Verder erover discussiëren zorgt alleen maar voor meer tegenstrijdige kampen.
 

DeletedUser

Guest
Lolz legend, Verwacht je echt dat ik je serieus neem of op je ga antwoorden?

Je zou best wel is een dubbel acc van harry p kunnen zijn, Senne, wil ej dat ff checken?
 
Reactiescore
25
Over die sore losers ben ik het volledig met je eens.
Maar je moet wel een deel (helft bv) kunnen reserveren voor gevestigde splrs.

Waarom? Omdat die al zo vaak de kans krijgen om het te spelen? In tegenstelling tot andere spelers die steeds maar niet de kans krijgen?

@Bappos; was mijn eerste mening :p
Maar ik zal het bij deze post laten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan