[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #42

DeletedUser18987

Guest
Kijk jullie geven me al aandacht genoeg :).
Svennieboys, voor mijn humor lees het artikel in het TWw maar van deze week ;).

Wat humor om pro Mario nog wat extra te helpen in de strijd tegen de noobs, harteloze wolf :mad:
 

DeletedUser16768

Guest
Ik speel het spel hier niet meer vaak. Des te vaker in rl. Het is algemeen bekend:

''Speler die zich richt op het feit dat die veel ervaring is òf vorige potjes (ook) burger (dus te vertrouwen) was is 9/10 keer een wolf.''

Dit is gewoon een van de gegevens waarmee ik in rl speel. En ik pak wolf na wolf, waarom: uiteindelijk spelen de meeste als hetzelfde en die 1/10 is meestal een nieuwe speler. Kunnen we bij jou niet van uitgaan..

Het is algemeen bekend? Dit is alleen bekend bij jou. Lytho ik weet niet of je denkt: ahja dit is mijn terugkomst ik moet een stelling maken. Als je dat denkt wens ik je er veel succes mee. Kom alleen niet met van die wanargumenten aanzetten.

Prima instelling :eek: Echt erg handig om je ergens onderuit te lullen. Wel n beetje kinderachtig, maar dat mag de pret niet drukken.

Nee hoor, je toevoeging is altijd alleen vrij weinig. Beetje stijl van Anthraxxis.

Wat humor om pro Mario nog wat extra te helpen in de strijd tegen de noobs, harteloze wolf :mad:

Je leest dan niet goed genoeg ;)


Overigens roep ik nogmaals op om op mij te stemmen voor Burgemeesterschap.
 

DeletedUser4045

Guest
Het is algemeen bekend? Dit is alleen bekend bij jou. Lytho ik weet niet of je denkt: ahja dit is mijn terugkomst ik moet een stelling maken. Als je dat denkt wens ik je er veel succes mee. Kom alleen niet met van die wanargumenten aanzetten.



Nee hoor, je toevoeging is altijd alleen vrij weinig. Beetje stijl van Anthraxxis.



Je leest dan niet goed genoeg ;)


Overigens roep ik nogmaals op om op mij te stemmen voor Burgemeesterschap.

Ik moet geen stelling maken. Jij schiet ook nog eens extreem in de verdediging. Ben jij tegenwoordig zo'n belabberde wolf geworden?
 

DeletedUser34772

Guest
Val je hem nu bij??

In dit opzicht zeker niet. Hier op het forum is het enkel nog oppervlakkiger en gelden de regels nog meer.

2e regel voor jullie: ''Stille personen zijn vaak iets speciaals''

ik zeg gewoon dat mensen hier tijd hebben om over hun antwoord na te denken, en je niks aan hun gezichten kunt lezen
 

DeletedUser

Guest
Okè.. Eerste postje van Lytho sinds een jaar ofzo in WvW :p

1: Relax!
2: Stop met spammen, als burger heb je er weinig baat bij zo gigantisch veel te flamen door op minuut 1 te gaan roepen dat men alllemaal wolven zijn.
3: Ik ga er persoonlijk van uit dat er tot op heden maximaal èèn wolf ook maar iets heeft gezegd. De meeste houden wijselijk hun mond.


Ik moet geen stelling maken. Jij schiet ook nog eens extreem in de verdediging. Ben jij tegenwoordig zo'n belabberde wolf geworden?
Na vijf minuten wel dus?
 

DeletedUser

Guest
Het is algemeen bekend? Dit is alleen bekend bij jou. Lytho ik weet niet of je denkt: ahja dit is mijn terugkomst ik moet een stelling maken. Als je dat denkt wens ik je er veel succes mee. Kom alleen niet met van die wanargumenten aanzetten.



Nee hoor, je toevoeging is altijd alleen vrij weinig. Beetje stijl van Anthraxxis.



Je leest dan niet goed genoeg ;)


Overigens roep ik nogmaals op om op mij te stemmen voor Burgemeesterschap.
Ah, nu is mijn toevoeging weer weinig. Ja, dat is handig om mensen gewoon te negeren met die drogreden. Je wekt al gelijk een betrouwbare indruk. Komop zeg, wat is dat nou voor geleuter. Doe niet zo kinderachtig.
 

DeletedUser16768

Guest
Ik moet geen stelling maken. Jij schiet ook nog eens extreem in de verdediging. Ben jij tegenwoordig zo'n belabberde wolf geworden?

Als je geen stelling moet maken, doe het dan ook niet. Verder schiet ik niet in de verdediging, ik geef mijn mening over een in mijn ogen totaal foutieve stelling: jouw stelling. Dat is geen verdediging, dat is gewoon een persoonlijke mening over een stelling die nonsens is. Ik denk zelfs dat je hem zelf niet gelooft.

Ah, nu is mijn toevoeging weer weinig. Ja, dat is handig om mensen gewoon te negeren met die drogreden. Je wekt al gelijk een betrouwbare indruk. Komop zeg, wat is dat nou voor geleuter. Doe niet zo kinderachtig.

Nee hoor, je post gewoon altijd á la Anthraxxis. Sommigen vinden het vast heel leuk en ik kan er wel om lachen. Alleen het voegt vaak weinig toe en na een tijdje wordt het irritant.
Verder staat mijn betrouwbaarheid niet gelijk aan mijn mening over jouw posts.
 

DeletedUser4045

Guest
Als je geen stelling moet maken, doe het dan ook niet. Verder schiet ik niet in de verdediging, ik geef mijn mening over een in mijn ogen totaal foutieve stelling: jouw stelling. Dat is geen verdediging, dat is gewoon een persoonlijke mening over een stelling die nonsens is. Ik denk zelfs dat je hem zelf niet gelooft.

Ik moet niets inderdaad. Ik doe het wel, enkel om het feit dat ik vind dat jij hier een stelling in neemt over jezelf die ik ontkracht met mijn stelling. En in mijn ogen schiet je wel degelijk in de verdediging. Want je reageert niet alleen fel op mijn berichten, maar ook op die van anderen. Daarnaast geloof ik wel degelijk in mijn stellingen, want anders zou ik ze niet neerzetten..
 

DeletedUser18987

Guest
Dat ik niet snap waarom je spamt, terwijl je beter kan? Veel valt er niet niet te snappen denk ik..

Oh ok nu snap ik je, ik ben de 1ste dag nog niet de Sherlock Holmes van weleer maar vanaf dag 2 zal ik mijn kwaliteiten ultiem ontplooien!
 

DeletedUser

Guest
Als je geen stelling moet maken, doe het dan ook niet. Verder schiet ik niet in de verdediging, ik geef mijn mening over een in mijn ogen totaal foutieve stelling: jouw stelling. Dat is geen verdediging, dat is gewoon een persoonlijke mening over een stelling die nonsens is. Ik denk zelfs dat je hem zelf niet gelooft.



Nee hoor, je post gewoon altijd á la Anthraxxis. Sommigen vinden het vast heel leuk en ik kan er wel om lachen. Alleen het voegt vaak weinig toe en na een tijdje wordt het irritant.
Verder staat mijn betrouwbaarheid niet gelijk aan mijn mening over jouw posts.

Ik post helemaal niet 'á la Anthraxxis'. En wat bedoel je daar eigenlijk mee? Echt jongen, ik speel dit spel niet om de lachers op mn hand te krijgen. Hoewel ik best wil geloven dat dat ongemerkt gebeurd. Maar dat jij mijn posts irritant vind, kan dat er niet aan liggen dat ik jou een beetje aanval? Of heeft dat er niks mee te maken?
Ik vind je onbetrouwbaar als je mijn post weggooit met de drogreden 'Ik neem jou niet serieus'. Moet ik dat vertrouwenwekkend vinden ofzo?
 
Bovenaan