[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #42

DeletedUser50329

Guest
Wij willen iedereen eraan helpen herinneren dat stemmen niet veranderd mogen worden. Stemmen moeten tevens in een PM naar dit account worden gestuurd. Elke andere manier van stemmen is ongeldig.

Daarbij willen wij graag dat jullie weten dan niet stemmen = op jezelf stemmen.

En mijn vraag?
 

DeletedUser47551

Guest
Wij, Lyran, hebben besloten dat de deadline morgen is. Daarna zal er elke dag een deadline zijn. Wij verwachten de stemmen voor 20:30

wij lyran? gespleten persoonlijkheden ftw.

dus nog een hele dag nutteloos rondspammen en reacties uitlokken? yay.
 

DeletedUser16768

Guest
Mensen, mensen, mensen.

Als een actieve speler en 1 van de meest ervaren speler in dit spel mag ik wel melden dat mij als burgemeester stellen garantie geeft voor een juist einde.
Bm-stem kan je dus het beste op Bappos doen. Een juiste vent met genoeg humor.
 

DeletedUser18987

Guest
Mensen, mensen, mensen.

Als een actieve speler en 1 van de meest ervaren speler in dit spel mag ik wel melden dat mij als burgemeester stellen garantie geeft voor een juist einde.
Bm-stem kan je dus het beste op Bappos doen. Een juiste vent met genoeg humor.

Vertel eens een grap dan.
 

DeletedUser

Guest
wij lyran? gespleten persoonlijkheden ftw.

dus nog een hele dag nutteloos rondspammen en reacties uitlokken? yay.

Pluralis Majestatis. Beatrix zegt ook wij. Aangezien wij de koningin van dit potje zijn, en Chris de koning zijn, mogen wij deze edele vorm gebruiken.

edit; Wel rood gebruiken Lisa.
 

DeletedUser31948

Guest
Mensen, mensen, mensen.

Als een actieve speler en 1 van de meest ervaren speler in dit spel mag ik wel melden dat mij als burgemeester stellen garantie geeft voor een juist einde.
Bm-stem kan je dus het beste op Bappos doen. Een juiste vent met genoeg humor.

Waarom zouden wij op jou stemmen terwijl jij toch goed bent met de rol wolf?
 

DeletedUser50329

Guest
Mensen, mensen, mensen.

Als een actieve speler en 1 van de meest ervaren speler in dit spel mag ik wel melden dat mij als burgemeester stellen garantie geeft voor een juist einde.
Bm-stem kan je dus het beste op Bappos doen. Een juiste vent met genoeg humor.

Vorig potje zat je toch wel volledig fout hoor:p
 

DeletedUser4045

Guest
Mensen, mensen, mensen.

Als een actieve speler en 1 van de meest ervaren speler in dit spel mag ik wel melden dat mij als burgemeester stellen garantie geeft voor een juist einde.
Bm-stem kan je dus het beste op Bappos doen. Een juiste vent met genoeg humor.

Mensen die claimen op autoriteit of ervaring en daarom vertrouwt dienen te wolven zijn 9/10 keer wolf.

Dan zijn er nog 10 hier die uit ervaring gekozen kunnen worden, maar jij kaart het aan..
 

DeletedUser

Guest
Mensen, mensen, mensen.

Als een actieve speler en 1 van de meest ervaren speler in dit spel mag ik wel melden dat mij als burgemeester stellen garantie geeft voor een juist einde.
Bm-stem kan je dus het beste op Bappos doen. Een juiste vent met genoeg humor.

waarom zeg je dan niet gewoon voor het einde van de wolven? dit is zeer verdacht. een juist einde voor wie?
 

DeletedUser16768

Guest
Vertel eens een grap dan.

Waarom zouden wij op jou stemmen terwijl jij toch goed bent met de rol wolf?

Vorig potje zat je toch wel volledig fout hoor:p

Mensen die claimen op autoriteit of ervaring en daarom vertrouwt dienen te wolven zijn 9/10 keer wolf.

Dan zijn er nog 10 hier die uit ervaring gekozen kunnen worden, maar jij kaart het aan..

waarom zeg je dan niet gewoon voor het einde van de wolven? dit is zeer verdacht. een juist einde voor wie?

Kijk jullie geven me al aandacht genoeg :).
Svennieboys, voor mijn humor lees het artikel in het TWw maar van deze week ;).

iDesign, met de rol wolf ben ik niet altijd goed. Vaak verdenken mensen mij namelijk als ik langer overleef dan 3 dagen.
Voor .Che Guevara, vorige potje was ik niet gestart wat me al een achterstand gaf.
Verder heb ik gestemd op de Welp Ice-cool die ik er met een flinke theorie eruit heb gekregen, Failure gestemd een slechtje. Dus al met al geen goed potje, maar ook niet zeer verkeerd.

Lytho wat je typt is onzin. Ik wil graag bewijzen dat mensen die zich claimen op ervaring 9/10 van de gevallen wolf zijn.
Laat maar wat quotes zien, want met zo'n loze verdenking neem ik het niet eens serieus.
Er zijn nog genoeg mensen met ervaring, maar niet met de grote van mij denk ik.

Lollie-Nator12. Het juiste einde is altijd dat de burgers winnen. Als de Wolven winnen is dat namelijk het verkeerde einde, aangezien er dan geslacht wordt en zoals je weet is dat niet juist.
 

DeletedUser

Guest
Kijk jullie geven me al aandacht genoeg :).
Svennieboys, voor mijn humor lees het artikel in het TWw maar van deze week ;).

iDesign, met de rol wolf ben ik niet altijd goed. Vaak verdenken mensen mij namelijk als ik langer overleef dan 3 dagen.
Voor .Che Guevara, vorige potje was ik niet gestart wat me al een achterstand gaf.
Verder heb ik gestemd op de Welp Ice-cool die ik er met een flinke theorie eruit heb gekregen, Failure gestemd een slechtje. Dus al met al geen goed potje, maar ook niet zeer verkeerd.

Lytho wat je typt is onzin. Ik wil graag bewijzen dat mensen die zich claimen op ervaring 9/10 van de gevallen wolf zijn.
Laat maar wat quotes zien, want met zo'n loze verdenking neem ik het niet eens serieus.
Er zijn nog genoeg mensen met ervaring, maar niet met de grote van mij denk ik.

Lollie-Nator12. Het juiste einde is altijd dat de burgers winnen. Als de Wolven winnen is dat namelijk het verkeerde einde, aangezien er dan geslacht wordt en zoals je weet is dat niet juist.

Dat je later gestart was hoeft niks te betekenen, Che was ook een keer later gestart, en had alle wolven goed ;)
 

DeletedUser4045

Guest
Lytho wat je typt is onzin. Ik wil graag bewijzen dat mensen die zich claimen op ervaring 9/10 van de gevallen wolf zijn.
Laat maar wat quotes zien, want met zo'n loze verdenking neem ik het niet eens serieus.
Er zijn nog genoeg mensen met ervaring, maar niet met de grote van mij denk ik.

Ik speel het spel hier niet meer vaak. Des te vaker in rl. Het is algemeen bekend:

''Speler die zich richt op het feit dat die veel ervaring is òf vorige potjes (ook) burger (dus te vertrouwen) was is 9/10 keer een wolf.''

Dit is gewoon een van de gegevens waarmee ik in rl speel. En ik pak wolf na wolf, waarom: uiteindelijk spelen de meeste als hetzelfde en die 1/10 is meestal een nieuwe speler. Kunnen we bij jou niet van uitgaan..
 

DeletedUser34772

Guest
Ik speel het spel hier niet meer vaak. Des te vaker in rl. Het is algemeen bekend:

''Speler die zich richt op het feit dat die veel ervaring is òf vorige potjes (ook) burger (dus te vertrouwen) was is 9/10 keer een wolf.''

Dit is gewoon een van de gegevens waarmee ik in rl speel. En ik pak wolf na wolf, waarom: uiteindelijk spelen de meeste als hetzelfde en die 1/10 is meestal een nieuwe speler. Kunnen we bij jou niet van uitgaan..

Maar forum is heel verschillend van rl...
 
Bovenaan