speedwereld

DeletedUser

Guest
Totaal aantal punten: 10,42 Mio. (4.266 per speler, 2.562 per dorp)
Re. - Punten van de 30 beste spelers: 4.343.480

Bijna hebben we met 10 spelers de helft v/d wereld in bezit:D
 

DeletedUser

Guest
poepoe dat was me weer een dagje wel hoor. dacht ik net: ''yes, weer een dag overleefd'' dus ik ging zelfverzekerd even naar de wc en wat te drinken halen... volgens mij was ik al mijn troepen in 1 klap kwijtgeraakt! volgens mij ben ik gewoon 10 dorpen kwijt geraakt in 10 minuten.

applausje voor re.
 

DeletedUser

Guest
poepoe dat was me weer een dagje wel hoor. dacht ik net: ''yes, weer een dag overleefd'' dus ik ging zelfverzekerd even naar de wc en wat te drinken halen... volgens mij was ik al mijn troepen in 1 klap kwijtgeraakt! volgens mij ben ik gewoon 10 dorpen kwijt geraakt in 10 minuten.

applausje voor re.

Thanx ^^
Kwestie van teamwork :p
 

DeletedUser

Guest
zo goed zijn die leden nou ook weer niet hoor:D

zoals je leest vallen sommige aan met verdediging
en weer anderen moeten 80 aanvallen gebruiken om 2 dorpjes te pakken:eek:
waarmee hij soms aanvalt met 200 bijl en een edel

so youre just noobs with alot of time:D

ik respecteer jullie wel hoor met eerste staan en hoge leden maar ga nou niet zeggen dat je de beste bent want ik durf te wedden dat als ik meer tijd had gehad (en anderen ook) de wereld er anders zou uitzien.


maarjah toch goed gedaan ik ben geen slechte verliezer en gun jullie de winst
ik speelde voor mij lol en heb die gekregen:D

en dat voelt pas goed
 

DeletedUser

Guest
ja klopt dat vraag ik me dus ook af hoe ze dat doen met tijd; toen de speedwereld begon had ik om half 12 mijn 2de dorpje erbij en daar was ik best tevreden mee... toen ik opstond en keek had de nummer 1 al 7 dorpen! is nogal idioot lijkt me.

over dat re sommige noob-achtige spelers heeft, ben ik het wel mee eens. ik bedoel, holy strider viel mij aan, hij heeft ongeveer het zesdubbele aan punten, maar hij heeft geen dorp kunnen veroveren. is ook niet zo gek als je met speer en zwaard gaat aanvallen:p
 

DeletedUser

Guest
ja klopt dat vraag ik me dus ook af hoe ze dat doen met tijd; toen de speedwereld begon had ik om half 12 mijn 2de dorpje erbij en daar was ik best tevreden mee... toen ik opstond en keek had de nummer 1 al 7 dorpen! is nogal idioot lijkt me.

over dat re sommige noob-achtige spelers heeft, ben ik het wel mee eens. ik bedoel, holy strider viel mij aan, hij heeft ongeveer het zesdubbele aan punten, maar hij heeft geen dorp kunnen veroveren. is ook niet zo gek als je met speer en zwaard gaat aanvallen:p

fyi: Holy_Strider is gestopt, zijn troepen moesten toch ergens heen...
 

DeletedUser

Guest
na zooooooooooooooooooveel speer en zwaard heeft die er ook neit op gedumpt hoor
 

DeletedUser

Guest
zo goed zijn die leden nou ook weer niet hoor:D

zoals je leest vallen sommige aan met verdediging
en weer anderen moeten 80 aanvallen gebruiken om 2 dorpjes te pakken:eek:
waarmee hij soms aanvalt met 200 bijl en een edel

so youre just noobs with alot of time:D

ik respecteer jullie wel hoor met eerste staan en hoge leden maar ga nou niet zeggen dat je de beste bent want ik durf te wedden dat als ik meer tijd had gehad (en anderen ook) de wereld er anders zou uitzien.


maarjah toch goed gedaan ik ben geen slechte verliezer en gun jullie de winst
ik speelde voor mij lol en heb die gekregen:D

en dat voelt pas goed

je weet toch op voorhand als je aan de SDS begint dat het puur om tijd aankomt, zo is de SDS nu éénmaal
 

DeletedUser

Guest
misschien spelen ze samen?

over die newby aanvallen, iedereen maakt ook wel eens een foutje en je hebt ze niet kunnen verdedigen, dus moet je niet zeiken. :D
 

DeletedUser

Guest
ja klopt dat vraag ik me dus ook af hoe ze dat doen met tijd; toen de speedwereld begon had ik om half 12 mijn 2de dorpje erbij en daar was ik best tevreden mee... toen ik opstond en keek had de nummer 1 al 7 dorpen! is nogal idioot lijkt me.

over dat re sommige noob-achtige spelers heeft, ben ik het wel mee eens. ik bedoel, holy strider viel mij aan, hij heeft ongeveer het zesdubbele aan punten, maar hij heeft geen dorp kunnen veroveren. is ook niet zo gek als je met speer en zwaard gaat aanvallen:p

dat was ik...en ik dumpte gewoon alle troepen, en stuurde op losse hand wat ongetimed edels heen en weer, en tjah, idd jou dorp had ik niet, maar 12 andere dorpen nog wel^^
dus helaas duurde het stoppen toch langer dan verwacht, maar kheb me wel een hoop lol gehad^^
 

DeletedUser3750

Guest
zozo, nymfomaan, gestopt?

Zo kennen mensen van W2 jou niet, als een stoppende speler. Raar om jou op een wereld met 0 punten te zien;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hier Slick dan maar even.

ik kan zeggen dat ik al wel enkele speedwerelden gespeeld heb ( .de server )
echter voor een eerste speedwereld die ik begonnen ben met moppihund ( ja een duitser ) is de speedwereld op zich niet verkeerd gegaan server technisch gezien.

over de mentaliteit van de mensen is veel over te zeggen.
ok ik mag niet klagen ik heb de nodige dorpjes gekregen / overgenomen.
maar zelfs op een speedwereld en dan zo veel stoppen ???

excuus .. GEEN TIJD ...

begin er dan ook niet aan zou ik zeggen ..

tenslotte kan iedereen lezen dat er 36 uur aan een stuk gespeeld kan worden ... en dan volgens sommige alleen de "losers" maar een kans hebben.
naja als ik als invalide als loser afgescheept wordt vind ik het best.

je hebt ook mensen die tussen school en werk zitten en even de tijd nemen om na hun studie even een time out te nemen en dan een soort van ontspanning vinden in de speed wereld.

het blijft tenslotte zoals in ieder spel, HIJ DIE DE MEESTE TIJD HEEFT HEEFT HET GROOTSTE VOORDEEL.

wel leuk zijn de berichtjes, ik stop ermee wilt u mijn dorpje overnemen???
minder is ( al zegt niemand nee ) als ook grote spelers stoppen althans met redelijk wat dorpen ( holy en fmcedric).

echter .. en ja daar heb je het weer, maak je dat spelers stoppen op de servers waar ik voorheen gespeeld heb minder mee.

zijn ze hier klaar voor een volgende speed wereld ..

JA .. maar dan alleen als het HUN uitkomt
dus als ze vakantie hebben en dergelijke

ze vergeten even dat je ook met 4 a 5 personen op een account kunt spelen.
dus zoek de juiste personen bij elkaar en ga te keer op de server :)
dan krijg je ook niet zo veel die stoppen omdat je dan niet zo veel uren per dag online hoeft te zijn.

wij zelf zijn begonnen met 2 personen
en tot op heden nog maar met z'n 2en
onze punten, zelf adelen ( waar we ook veel scheldmailtjes over gehad hebben ***slechte verliezers heb je altijd *** )
en ja .. zeker ook dorpen KADO gekregen ... en tegen kadootjes zegt niemand nee, dus ook WIJ niet.

dat wilde ik even kwijt ..

groetjes moppelhund

Moppihund / Slick

later

Slick / pyroAem

( moppi kon niet wegens ziekte )
 

DeletedUser

Guest
Huidige stand:

1 moppelhund Re. 2.611.451 254 dorpen

2 EvilCoS Re. 1.792.659 185 dorpen

3 The King Sin Re. 1.218.544 126 dorpen

De stam R.E heerst moet ik wel zeggen, zelden een stam mee gemaakt waar ze ALLEMAAL zo aktief zijn.

Evilcos kent zijn mensen :)
 

DeletedUser3368

Guest
Ik ben van de partij op de volgende speedserver. Ik keek nu alleen maar toe hoe andere het aanpakken :)
 

DeletedUser624

Guest
'The Thugz' doen het anders ook niet slecht... :D

Dikke duim voor de mensen die daar nu de leiding hebben. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Slick en Pyrootje.. jullie kunnen niet anders dan zo goed scoren he..

Met zo een fanclub en zo een lekkere mascotte ;o
 
Bovenaan