speedwereld

DeletedUser

Guest
Zeker wel he

Sorry van die uitflip fustire toen we nog in thugz zaten:p
 

DeletedUser

Guest
Huidige stand:

1 moppelhund Re. 2.611.451 254 dorpen

2 EvilCoS Re. 1.792.659 185 dorpen

3 The King Sin Re. 1.218.544 126 dorpen

De stam R.E heerst moet ik wel zeggen, zelden een stam mee gemaakt waar ze ALLEMAAL zo aktief zijn.

Evilcos kent zijn mensen :)

Bedankt voor het complimt Moppelhund :)

Ik moet zeggen dat ik best wel trots ben op Re. :p


Ik kan trouwens best wel begrijpen als er mensen stoppen op de speed, het vraagt erg veel tijd en ikzelf ben het toch al een 2tal dag beu..
Ik zit er alleen nog maar op omdat ik graag afwerk waaraan ik begin.

Btw, thughearted.. van samenwerking is er in Thugz geen sprake, wat ze erg makkelijk maakt ;)

EvilCoS
 

DeletedUser624

Guest
Tsja, hoe dat nu gaat weet ik niet.

De 'startdag' was dat wel anders, toen stond de helft van de stam in verbinding met elkaar via Skype.
 

DeletedUser

Guest
Speed

Het vergt inderdaad zeer veel, de laatste avond van zaterdag 17 uur tot 8 uur zondag door getrokken. Een mooie sportieve strijd met Evilcos gestreden.

En nu moe maar voldaan me bed in. Ik moet zeggen dat ik meer tegenstand heb gehad van mensen die stamloos waren dan mensen met stam. Fear the Death weg gevaagd in 1-1.5 uur. Als ik kijk hoe Master84 nu bezig is met asertu dan zie ik weinig tegenstand.

Een speed week waar ik ingerold ben en veel lol in heb gehad, maar ook momenten waar het zweten was, vooral tegen het MORAAL.

Moppelhund-speler
LordAEM
 

DeletedUser

Guest
Re. ownt de boel gewoon punt :D De enige reden dat niet alle 10 leden in de top 10 staan is dat ze aan het stoppen zijn en hun dorpjes afgeven, zo niet was het gewoon 1 t/m 10 Re.Cover gweest.

Maar het vergt in ieder geval veel van je tijd zo een speedwereld, gelukkig dat ik bijna hele week ziek thuis lag met n laptopje :D
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Bovenaan