speedwereld

DeletedUser

Guest
haha j1mmy heeft me gisteravond overgenomen.

moest je zien hoeveel moeite hij deed om 2 miezerige dorpjes over te nemen die bijna leeg waren:D

kheb wel 10 edels gekillt ofzo:D
en meer als 70 aanvalen
 

DeletedUser

Guest
kijk dat is wel cool op w1 want daar duurt het lang voordat de troepen terug zijn gebouwd. hier is hij binnen 3 uur weer op topsterkte. tis nog steeds wel leuk als je zoveel van hem neerhaald, maar het maakt voor hem niet zo heel veel uit.
 

DeletedUser

Guest
agja, shit happens.
moraal etc etc.
maar maakt niet uit, over genomen is overgenomen.
die verliezen zijn allang weer terug :)























** denk dat ik vandaag hallo2 maar eens ga overnemen :)
 

DeletedUser3860

Guest
blaaaaah, ik ben nu al voor de tweede keer overgenomen :D ik ben ZO slecht in speedservers..
 

DeletedUser

Guest
hmm bijna al mijn dorpen weg normala tijdens school logt mijn mate in maar zijn internet was er af en boem weg 75 % van me dorpen maar ben al goed op weg ze trg te halen :)
 

DeletedUser3171

Guest
JA jullie hebben een leuke stam

jullie staan mooi bovenaan kom ik aanzakken met mn 30 K :p
 

DeletedUser3171

Guest
en de mailtjes zijn vaak ook hard...

wat ben jij toch een vieze kutaap ouwe, toon eens wat respect vieze flikker jij valt gewoon mensen aan die veel slapper zijn dan jou zielige hond. val toch lekker dood kuthoofd, als ik wist waar jij woonde dan zal ik je helemaal doodslaan vieze naainicht.

FOCK JOU

dit kreeg ik onlangs, de vorige dag had hij me ook al uitgescholden en heb gemeld is niks mee gedaan, mishcien deze keer wel?
 

DeletedUser3171

Guest
inderdaad zeer goed bezig :p

maar ja we maken geen schijn van kans meer denk ik :p de wereld is in your hands!!

goed bezig
 

DeletedUser1875

Guest
Toch vind ik ''mijn'' Tugz ook wel aardig lopen, met een 2de plaats (20 leden meer als degene die 1ste staat :p
 

DeletedUser

Guest
Ik had vanmiddag nog n lid van jullie weggewerkt, nielon ofzo:D
 

DeletedUser

Guest
holy strider probeerde mij ook uit de weg te ruimen. helaas werkt dat niet goed als iemand ervaring heeft en ohja, 1 tip voor hem, als je een dorp aanvalt, is het de bedoeling dat je met bijl+rammen+lc aanvalt en niet met speer+zwaard+ edelman
 

DeletedUser1875

Guest
holy strider probeerde mij ook uit de weg te ruimen. helaas werkt dat niet goed als iemand ervaring heeft en ohja, 1 tip voor hem, als je een dorp aanvalt, is het de bedoeling dat je met bijl+rammen+lc aanvalt en niet met speer+zwaard+ edelman

Rofl, en ik maar denken dat iedereen dat weet ..
 
Bovenaan