Speedronde #907 - Barbarenronde

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser57788

Guest
ja ik vind ook niet kunnen dat hij je in 10 min 100k hebt ingehaald :S

en support werkt weer niet mee he! is zogezegd niet waar terwijl hij het zelf toegeeft!


[10:33:47] Mau: hoe het je het voor elkaar gekregen
[10:34:05] Flo: haha
[10:34:16] Mau: nou xd
[10:34:28] Flo: gaat je niks aan
[10:36:20] Mau: [10:34:36] Maurits: maar klopt het dat je 5u in sm ging
[10:34:59] Flo: :)
[10:35:05] Flo: tot 11 uur
[10:35:17] Maur oke
[10:35:26] Mau: jur zegt dat je nu al nobled? (think)
[10:35:43] Flo: ja hij is een beetje raar


heb juist stukken van de namen weggelaten vanwege de regels
 

DeletedUser

Guest
Ok, ik vind dit niet kunnen!!!

Ikzelf was on om 5 uur en zag dat Back In Business net in slaapmodus was gegaan,
ten tweede: een van de spelers zegt tegen mij dit:

[9:47:44] back in bussines: weet ik evel
[9:48:05] back in businnes: Op dit moment is de slaapmodus actief. Je kunt geen bevelen geven en jouw troepen en dorpen kunnen niet beschadigd worden.

De slaapmodus wordt automatisch na 20 uren geactiveerd om een eerlijk spel te garanderen. » Hulp

De slaapmodus eindigt vandaag om 11:00:00 uur

Servertijd: 09:47:34


en nu is hij er al uit en zit alweer te nobelen, dit KAN NIET dit moet behandeld worden asap

Dit mag je toch niet op het forum zetten :confused:
 

DeletedUser

Guest
en support werkt weer niet mee he! is zogezegd niet waar terwijl hij het zelf toegeeft!


[10:33:47] Mau: hoe het je het voor elkaar gekregen
[10:34:05] Flo: haha
[10:34:16] Mau: nou xd
[10:34:28] Flo: gaat je niks aan
[10:36:20] Mau: [10:34:36] Maurits: maar klopt het dat je 5u in sm ging
[10:34:59] Flo: :)
[10:35:05] Flo: tot 11 uur
[10:35:17] Maur oke
[10:35:26] Mau: jur zegt dat je nu al nobled? (think)
[10:35:43] Flo: ja hij is een beetje raar


heb juist stukken van de namen weggelaten vanwege de regels

Misschien liegt hij een beetje en is hij 04:30u al in sm gegaan :p
 

DeletedUser51009

Guest
lol cheat je nou nog steeds :eek:

nou ik ken genoeg debielen op deze wereld maar hoe retarded jij wel niet bent man man tog ga eens leren lezen ik gebruik geen scripts dat is gwn debiele mod die mens vraag louder than boom maar je beste damn vriendje die je wle vertroouwt hij had het ook zo'n 2-3 maanden geleden met mij voorgehad dus zwijg nou gwn als je niet eens weet waarover het gaat , bedankt :)
 

DeletedUser

Guest
lalala siemen heeft weer gefaald! bedankt vent voor je geweldige prestatie!

wat zit jij stoer te doen? Gaat kirac ons gaan bannen omdat we zogezegd script gebruikten.
Hij zegt dat dat om 13:07 gebeurde, toen ik op acc zat.

Nou lieve Kirac, dat is dus niet gebeurt dus ga weg van je kutmodspot of wou je iedereen elke speed gaan bannen zonder reden omdat je vriendjes anders niet kunnen winnen? debiel
 

DeletedUser

Guest
wat zit jij stoer te doen? Gaat kirac ons gaan bannen omdat we zogezegd script gebruikten.
Hij zegt dat dat om 13:07 gebeurde, toen ik op acc zat.

Nou lieve Kirac, dat is dus niet gebeurt dus ga weg van je kutmodspot of wou je iedereen elke speed gaan bannen zonder reden omdat je vriendjes anders niet kunnen winnen? debiel

Daan speelde nieteens dus wat ben je weer aan het wenen? Jullie altijd dat daan en ik scripten? Bullshit jullie blijkbaar zelf..
 

DeletedUser

Guest
Daan speelde nieteens dus wat ben je weer aan het wenen? Jullie altijd dat daan en ik scripten? Bullshit jullie blijkbaar zelf..

daan geeft ook gewoon toe dat hij script? En ik script helemaal niet, kirac kan het gewoon neit verdragen dat ik 3x zo snel startte als de rest?
 

DeletedUser

Guest
nou ik ken genoeg debielen op deze wereld maar hoe retarded jij wel niet bent man man tog ga eens leren lezen ik gebruik geen scripts dat is gwn debiele mod die mens vraag louder than boom maar je beste damn vriendje die je wle vertroouwt hij had het ook zo'n 2-3 maanden geleden met mij voorgehad dus zwijg nou gwn als je niet eens weet waarover het gaat , bedankt :)


ik troll maar wat flipkip
 

DeletedUser66196

Guest
Ronde was een makkie :)

Jurgen er easy uitgespeeld. Gekke 1ste ODD en bijna ODA

precies 3.000.000 geëindigd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan