Speedronde #907 - Barbarenronde

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
575
#907 NLS(Speed)
Snelheid: 275
Start: Zaterdag 29-09-12 10:30
Einde: Zondag 30-09-12 21:00
Scenario: Alternatief
Barbarenronde

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Zaterdag 29-09-12 10:30
* Einde: Zondag 30-09-12 21:00
* Snelheid: 275
* Startniveau: Niveau 0 (!)
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De stam met de meeste punten wint!
* Prijs: De leden van de winnende stam krijgen 30 premiumpunten.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 100 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Reken er niet op dat je hierbij hoort.


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: nee
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: nee, pakketjes, geen stijgende kosten
* Barbarendorpen: ja, 4 per speler
* Bonusdorpen: ja, 6 per speler
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 4000 punten (snelheid: 40%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.5
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Ingeschakeld

De slaapmodus is verplicht en moet 60 minuten op voorhand worden ingesteld!
* Slaaptijd (min./max.): 6 / 12
* Wakkertijd (min./max.): 12 / 20

Hoe werkt de slaapmodus?
Lees deze aankondiging voor een gedetailleerde handleiding van de slaapmodus.


Restricties

* Beginnersbescherming: 300 minuten (= 5 uur)
* Stamleden: 3
* Gesloten stammen: ja (!)
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Tijdens deze ronde is tribelock actief. Dit wil zeggen dat je niet meer van stam kunt wisselen, indien je eenmaal tot een stam bent toegetreden.

(!) Iedere speler start op deze ronde met 2 dorpen!

(!) De (dag)awards zijn tijdens deze ronde actief.
 

DeletedUser61174

Guest
Waarom nooit een Barbarenronde zoals op .br?)=
Hier zijn veel te weinig barbs..
 

DeletedUser

Guest
Wat een faalreactie; 10 barbs per speler op 2 dagen is netjes, heb je ook nog leuke battle
 

DeletedUser61174

Guest
Wat een faalreactie; 10 barbs per speler op 2 dagen is netjes, heb je ook nog leuke battle

Dude, ik heb op veel servers Barbrondes gespeeld, en ik weet gewoon dat die op .br het best zijn, met 100+ barbs per speler, zonder vriendjespolitiek en als mensen je backstabben, je dan toch nog goed terug kan vechten omdat je gewoon groot bent.
Hier is het gewoon alle pros bij elkaar, en als de 1 tegroot wordt hoppa backstabben, en dan kan je niet veel met je 20 defdorpen tegen 100+ offence dorpen hoor ;)
10 barbs is niks, je start gemiddeld met 12 dorpen na de BB, daar kan je niks mee, en met deze snelheid duurt het eeuwen om je clears op te bouwen...
Het zijn gewoon opbouw speeds, want de noobs durven niks te doen tegen de pros, en aangezien ze niet goed kunnen starten, lopen ze ook nog is hartstikke achter, waardoor ze al helemaal hopeloos zijn en daarom maar Full-Defence gaan.
Het kan gewoon veel beter, dit mag je echt geen barbronde noemen, barbrondes hebben veel meer barbs..
Dit is gewoon 3-4x meer barbs als normaal, en dat is gewoon te weinig.
Doe lekker 100-200 barbs per speler, dan kan je nog lachen &hebben de wat mindere spelers ook een kans.
 

DeletedUser62970

Guest
Dude, ik heb op veel servers Barbrondes gespeeld, en ik weet gewoon dat die op .br het best zijn, met 100+ barbs per speler, zonder vriendjespolitiek en als mensen je backstabben, je dan toch nog goed terug kan vechten omdat je gewoon groot bent.
Hier is het gewoon alle pros bij elkaar, en als de 1 tegroot wordt hoppa backstabben, en dan kan je niet veel met je 20 defdorpen tegen 100+ offence dorpen hoor ;)
10 barbs is niks, je start gemiddeld met 12 dorpen na de BB, daar kan je niks mee, en met deze snelheid duurt het eeuwen om je clears op te bouwen...
Het zijn gewoon opbouw speeds, want de noobs durven niks te doen tegen de pros, en aangezien ze niet goed kunnen starten, lopen ze ook nog is hartstikke achter, waardoor ze al helemaal hopeloos zijn en daarom maar Full-Defence gaan.
Het kan gewoon veel beter, dit mag je echt geen barbronde noemen, barbrondes hebben veel meer barbs..
Dit is gewoon 3-4x meer barbs als normaal, en dat is gewoon te weinig.
Doe lekker 100-200 barbs per speler, dan kan je nog lachen &hebben de wat mindere spelers ook een kans.

dit noemt men ook wel een bazenreactie
 

DeletedUser17095

Guest
Dude, ik heb op veel servers Barbrondes gespeeld, en ik weet gewoon dat die op .br het best zijn, met 100+ barbs per speler, zonder vriendjespolitiek en als mensen je backstabben, je dan toch nog goed terug kan vechten omdat je gewoon groot bent.
Hier is het gewoon alle pros bij elkaar, en als de 1 tegroot wordt hoppa backstabben, en dan kan je niet veel met je 20 defdorpen tegen 100+ offence dorpen hoor ;)
10 barbs is niks, je start gemiddeld met 12 dorpen na de BB, daar kan je niks mee, en met deze snelheid duurt het eeuwen om je clears op te bouwen...
Het zijn gewoon opbouw speeds, want de noobs durven niks te doen tegen de pros, en aangezien ze niet goed kunnen starten, lopen ze ook nog is hartstikke achter, waardoor ze al helemaal hopeloos zijn en daarom maar Full-Defence gaan.
Het kan gewoon veel beter, dit mag je echt geen barbronde noemen, barbrondes hebben veel meer barbs..
Dit is gewoon 3-4x meer barbs als normaal, en dat is gewoon te weinig.
Doe lekker 100-200 barbs per speler, dan kan je nog lachen &hebben de wat mindere spelers ook een kans.
Ja kan je favoriete speedinstellingen hier plaatsen.
Maar het lijkt me zeker niet leuk 10.000 barbs te plaatsen en alleen te edelen ...
 

DeletedUser61174

Guest
Ja kan je favoriete speedinstellingen hier plaatsen.
Maar het lijkt me zeker niet leuk 10.000 barbs te plaatsen en alleen te edelen ...

Gewoon uitgebouwd, binnen een paar uur is dan alles geëdeld en dan kunnen de fights na de BB meteen beginnen, dan krijg je pas lekkere massas en zie je pas de def/off skills van iedereen, nu is dat niet zo, en jij weer hoe epic die barbrondes op .br zijn, want die speel jij soms ook ;)
Want zelfs toen jij werd gebanged had jij aanvallen etc lopen, jaja ik speelde toen ook en alles stond in je profiel xD
Naja, Ropiloot kan het op zn minst een keer proberen, en kijken wat de spelers vinden met een enquete ^^
Kan geen kwaad toch?:)
 

DeletedUser

Guest
Rofl @dutchdragon, 1/3 speelt goed en heeft na 2u nobles. Door pakketjes duurt het steeds langer.
"ik weet het want.... Blablabla" pff
Tis ook wat kirac zegt; enkel noblen is saaaaaaaaaaaaaaaaaaai
 

DeletedUser61174

Guest
Rofl @dutchdragon, 1/3 speelt goed en heeft na 2u nobles. Door pakketjes duurt het steeds langer.
"ik weet het want.... Blablabla" pff
Tis ook wat kirac zegt; enkel noblen is saaaaaaaaaaaaaaaaaaai

Je hebt juist lekkerdere fights met meerdere dorpen.
Zoals ik al zei, probeer het uit en kijk wat iedereen ervan vindt met een enquete.
.br trekt niet voor niets spelers van over de hele wereld met zijn Barbrondes ;)
 

DeletedUser54614

Guest
Je hebt juist lekkerdere fights met meerdere dorpen.
Zoals ik al zei, probeer het uit en kijk wat iedereen ervan vindt met een enquete.
.br trekt niet voor niets spelers van over de hele wereld met zijn Barbrondes ;)

Awel als ge het dan zo leuk vindt op .br, speel daar dan op? En verveel ons niet met je lange posts die niemand wil lezen.
 

DeletedUser

Guest
Nee, die rondes zuigen echt, ik bedoel, 1 edel, en je hebt een dorp binnen, dan moet je gewoon een epic edelaar zijn, en dan de fights zijn zo beslist, niemand houd dan stand, dusja, naar mijn mening, is dit echt een prachtige ronde!
 

DeletedUser17095

Guest
Gewoon uitgebouwd, binnen een paar uur is dan alles geëdeld en dan kunnen de fights na de BB meteen beginnen, dan krijg je pas lekkere massas en zie je pas de def/off skills van iedereen, nu is dat niet zo, en jij weer hoe epic die barbrondes op .br zijn, want die speel jij soms ook ;)
Want zelfs toen jij werd gebanged had jij aanvallen etc lopen, jaja ik speelde toen ook en alles stond in je profiel xD
Naja, Ropiloot kan het op zn minst een keer proberen, en kijken wat de spelers vinden met een enquete ^^
Kan geen kwaad toch?:)
Tuurlijk is het proberen geen kwaad ! Daarom dat ik je ook vraag om die instellingen bij de favoriete instellingen te posten!
Maar die barbs edelen is niet in paar uur gedaan hoor .. Vroeger had ik ook zo een speed gespeeld en het was best no life en duurde 2 dagen om die barbs te edelen ..
 

DeletedUser47948

Guest
100 Barbs ? Haha dan ben je nog langer met edelen en bezig dan hier, dan zouden volgens mij op het einde van de ronde niet eens alle barbs geëdelt zijn, tenzij je geen leven hebt en 24/7 actief aan het edelen bent ..
 

DeletedUser63223

Guest
10 barbs is genoeg.
+maar 3 stam leden dus er komen vast leuke gevechten :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan