Speedronde #907 - Barbarenronde

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser47948

Guest
Der is hier wel iemand met een ferm verneukt leven lijkt me
 

DeletedUser

Guest
1 iSitDownToPee 10.562 2 5281
2 back up 8.826 2 4413


Zo, Maurits kan weer xD
 

DeletedUser51009

Guest
omg die mods kunnen na al die tijd niet juist modde --"
 

DeletedUser51009

Guest
Ramoth
2012-09-29 13:45:49
Beste Koning M.,

We hebben duidelijk vastgesteld dat er een illegaal script werd gebruikt op jouw account. Dit is dan ook een duidelijke schending van de spelregels en hierdoor blijft je account deze speedronde geblokkeerd. De volgende ronde kan je weer meespelen, maar zorg er voor dat je dergelijke scripts niet meer gebruikt!

Om verdere problemen te vermijden raden we je aan om de spelregels en de speedrestricties in de aankondiging van de speedronde steeds grondig door te lezen voor je deelneemt aan een ronde. Verder toch nog veel plezier op tribalwars.nl, Koning M.!

Met vriendelijke groet,

Wieteke (Ramoth)
Community Manager Tribalwars.nl

dat is wel een degelijke retarded mens :)
gebruik ik geen script zitk me dood te farmen en omdat ik te hard farm banned echt waar gozer jij mag eens oprotte met mod te zijn is al 2de x met jouw
 

DeletedUser55737

Guest
1 Siemen 508.071 508.071 3 169.357 64 7.939
2 lol 33.892 33.892 3 11.297 8 4.237

Hmm deze ronde is echt al gespeelt:p
 

DeletedUser

Guest
woow, ropiloot is het geen idee om deze ronde te stoppen zodat we ook nog iets aan morgen hebben ;)?
 

DeletedUser

Guest
Ramoth
2012-09-29 13:45:49
Beste Koning M.,

We hebben duidelijk vastgesteld dat er een illegaal script werd gebruikt op jouw account. Dit is dan ook een duidelijke schending van de spelregels en hierdoor blijft je account deze speedronde geblokkeerd. De volgende ronde kan je weer meespelen, maar zorg er voor dat je dergelijke scripts niet meer gebruikt!

Om verdere problemen te vermijden raden we je aan om de spelregels en de speedrestricties in de aankondiging van de speedronde steeds grondig door te lezen voor je deelneemt aan een ronde. Verder toch nog veel plezier op tribalwars.nl, Koning M.!

Met vriendelijke groet,

Wieteke (Ramoth)
Community Manager Tribalwars.nl

dat is wel een degelijke retarded mens :)
gebruik ik geen script zitk me dood te farmen en omdat ik te hard farm banned echt waar gozer jij mag eens oprotte met mod te zijn is al 2de x met jouw

lolololololololololololololololol n000b:D
Scripts nodig om te winnen:O
 

DeletedUser

Guest
Ramoth
2012-09-29 13:45:49
Beste Koning M.,

We hebben duidelijk vastgesteld dat er een illegaal script werd gebruikt op jouw account. Dit is dan ook een duidelijke schending van de spelregels en hierdoor blijft je account deze speedronde geblokkeerd. De volgende ronde kan je weer meespelen, maar zorg er voor dat je dergelijke scripts niet meer gebruikt!

Om verdere problemen te vermijden raden we je aan om de spelregels en de speedrestricties in de aankondiging van de speedronde steeds grondig door te lezen voor je deelneemt aan een ronde. Verder toch nog veel plezier op tribalwars.nl, Koning M.!

Met vriendelijke groet,

Wieteke (Ramoth)
Community Manager Tribalwars.nl

dat is wel een degelijke retarded mens :)
gebruik ik geen script zitk me dood te farmen en omdat ik te hard farm banned echt waar gozer jij mag eens oprotte met mod te zijn is al 2de x met jouw



lol cheat je nou nog steeds :eek:
 

DeletedUser

Guest
lalala siemen heeft weer gefaald! bedankt vent voor je geweldige prestatie!
 

DeletedUser57788

Guest
Ok, ik vind dit niet kunnen!!!

Ikzelf was on om 5 uur en zag dat Back In Business net in slaapmodus was gegaan,
ten tweede: een van de spelers zegt tegen mij dit:

[9:47:44] back in bussines: weet ik evel
[9:48:05] back in businnes: Op dit moment is de slaapmodus actief. Je kunt geen bevelen geven en jouw troepen en dorpen kunnen niet beschadigd worden.

De slaapmodus wordt automatisch na 20 uren geactiveerd om een eerlijk spel te garanderen. » Hulp

De slaapmodus eindigt vandaag om 11:00:00 uur

Servertijd: 09:47:34


en nu is hij er al uit en zit alweer te nobelen, dit KAN NIET dit moet behandeld worden asap
 

DeletedUser63223

Guest
ja ik vind ook niet kunnen dat hij je in 10 min 100k hebt ingehaald :S
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan