Speedronde #900 - Back to History

DeletedUser

Guest
Hij zei het wel, maar ik geloof da niet. :D Sowieso een Opus speler die daar gewonnen heeft. :p
 

DeletedUser47948

Guest
Hij zei het wel, maar ik geloof da niet. :D Sowieso een Opus speler die daar gewonnen heeft. :p

Inderdaad en ik denk ook niet dat hij gaat spelen vandaag :p

Wel jammer dat er dan ook geen ronde is van een aantal dagen, lijkt me wel leuk om het begin van de speedserver eens opnieuw mee te maken :)
 
Reactiescore
575
Inderdaad en ik denk ook niet dat hij gaat spelen vandaag :p

Wel jammer dat er dan ook geen ronde is van een aantal dagen, lijkt me wel leuk om het begin van de speedserver eens opnieuw mee te maken :)
We hebben nu gekozen voor een ingekorte variant, misschien dat we in de toekomst nog eens de gehele ronde in precies dezelfde settings kunnen 'overspelen'. ;)

Groetjes,
 

DeletedUser47948

Guest
We hebben nu gekozen voor een ingekorte variant, misschien dat we in de toekomst nog eens de gehele ronde in precies dezelfde settings kunnen 'overspelen'. ;)

Groetjes,

Het zou mij eigenlijk wel leuk lijken als je vb vanaf ronde 1001-1050 fso alle zelfde rondes instelt :p
 

DeletedUser51009

Guest
nice dat je je aanpast ropiloot alle respect voor ;)
maarja die rodnes van toen waren saai xd
 

DeletedUser47948

Guest
Nou je leeft bijvoorbeeld...

Daar heb ik toch wel recht op :)


Whahaa, deze speed is echt lachen. Hele top 20 in de stam genomen en nu mogen ze mij allemaal een target pm'en die ze dan moeten edelen :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Proficiat isitdowntopee
U hebt deze historische speed gewonnen!
Hierbij verklaar ik u tot beste speler (uitgezonderd mij dan) van heel tribalwars.
Proficiat <3

Ook een mooi gevecht tegen LTB geleverd trouwens!
 

DeletedUser47948

Guest
Proficiat isitdowntopee
U hebt deze historische speed gewonnen!
Hierbij verklaar ik u tot beste speler (uitgezonderd mij dan) van heel tribalwars.
Proficiat <3

Ook een mooi gevecht tegen LTB geleverd trouwens!

Dankjewel :)
 
Bovenaan