Speedronde #900 - Back to History

Reactiescore
575
#900 NLS(Speed)
Snelheid: 300
Start: Zondag 23-09-12 10:30
Einde: Zondag 23-09-12 21:00
Scenario: Alternatief
Back to History (!)

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Zondag 23-09-12 10:30
* Einde: Zondag 23-09-12 21:00
* Snelheid: 300
* Startniveau: Niveau 0
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De top 3 krijgt 50 premiumpunten per speler.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 100 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Reken er niet op dat je hierbij hoort.


Wereldsysteem

* Ridder: nee
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: nee
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 3-level systeem
* Goudmunten: nee, pakketjes
* Barbarendorpen: ja, 0.2 per speler
* Bonusdorpen: nee
* Verlaten dorpen groeien: niet van toepassing


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.4
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 0%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 60 minuten
* Stamleden: 30
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: ja
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) We brengen met deze ronde wat nostalgie terug in het heden. De instellingen zijn gebaseerd op de allereerste speedronde op tribalwars.nl. We hebben geprobeerd zo veel mogelijk instellingen te behouden en deze over te nemen in deze ronde.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Idd wat thijs zegt, als je het zoveel mogelijk op die instellingen wilt laten lijken is dat wel een heel belangrijk punt.
 

DeletedUser

Guest
+ de barbs groeiden toen nog helemaal niet.
+ Stammen konden oneindig groot worden.
 

DeletedUser

Guest
ik kan me van vroeger nog herinneren dat ik een keer een stam maakte toen ik noob was en de hele top-40 of top-50 invite ofzo :p

dat was wel grappig xd
 

DeletedUser

Guest
ik kan me van vroeger nog herinneren dat ik een keer een stam maakte toen ik noob was en de hele top-40 of top-50 invite ofzo :p

dat was wel grappig xd

Ja toch? Zou wel weer leuk zijn van die super grote stammen van 50-100 man bij elkaar. xD
 

DeletedUser

Guest
* Stammen konden toen groter.
* De barbarendorpen waren minder.
* De barbarendorpen groeide niet.
* Er was geen time gap.
* Fake limiet ook niet als ik me niet vergis.
* Er waren geen bonusdorpen.
 

DeletedUser17095

Guest
* Stammen konden toen groter.
* De barbarendorpen waren minder.
* De barbarendorpen groeide niet.
* Er was geen time gap.
* Fake limiet ook niet als ik me niet vergis.
* Er waren geen bonusdorpen.
Ik zal het even melden aan Ropiloot11 of hij nog iets kan regelen !
 
Reactiescore
76
* Stammen konden toen groter.
* De barbarendorpen waren minder.
* De barbarendorpen groeide niet.
* Er was geen time gap.
* Fake limiet ook niet als ik me niet vergis.
* Er waren geen bonusdorpen.

wat ie ook niet langer 4/5dagen en op snelheid 100 d8 ik?
 
Reactiescore
575
Ik werd hier nog even op geattendeerd en ik moet jullie daarin gelijk geven. Ik heb de bonusdorpen uitgezet, het aantal barbarendorpen per speler verlaagd, het aantal leden in een stam verhoogd, het groeien van barbarendorpen uitgeschakeld en het fake-limiet gedeactiveerd.

Ik hoop dat ik jullie hiermee kan tegemoet komen in het terugbrengen van de nostalgie. Veel speelplezier morgen. :)

Groetjes,
 

DeletedUser65712

Guest
30 stamleden is wel lol en niveau 0 ook een zo weinig bb ook maar de rest zuigt
 

DeletedUser

Guest
Ik werd hier nog even op geattendeerd en ik moet jullie daarin gelijk geven. Ik heb de bonusdorpen uitgezet, het aantal barbarendorpen per speler verlaagd, het aantal leden in een stam verhoogd, het groeien van barbarendorpen uitgeschakeld en het fake-limiet gedeactiveerd.

Ik hoop dat ik jullie hiermee kan tegemoet komen in het terugbrengen van de nostalgie. Veel speelplezier morgen. :)

Groetjes,

Echt top zo'n iemand!
 

DeletedUser

Guest
Heerlijk, Echt jammer dat het derby club-cercle is, want deze ronde is kei nais :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik werd hier nog even op geattendeerd en ik moet jullie daarin gelijk geven. Ik heb de bonusdorpen uitgezet, het aantal barbarendorpen per speler verlaagd, het aantal leden in een stam verhoogd, het groeien van barbarendorpen uitgeschakeld en het fake-limiet gedeactiveerd.

Ik hoop dat ik jullie hiermee kan tegemoet komen in het terugbrengen van de nostalgie. Veel speelplezier morgen. :)

Groetjes,

Super dat je 't aanpast Ropiloot! :) Fijn een game mod die dingen wijzigt als spelers op/aanmerkingen hebben. Naar mijn ervaring is dat een uniek gegeven binnen 't internationale tribalwars circuit.

Snelheid is natuurlijk nu wel nog 3x zo hoog, maar gezien de duur die voor deze ronde is uitgetrokken is dat wel een verschil waar iedereen mee kan leven denk ik zo. :D
 

DeletedUser47948

Guest
Wow, wat waren dat een saaie rondes in het begin van de speed ...
 
Bovenaan