Speedronde #278

DeletedUser39729

Guest
Nice gedaan Team Owhpus!

Btw Jeroen, gewoon aangeven, hoef je niet zo moeilijk te doen met die dorpjes. Bovendien verdient hij niet om deftig geownt te worden als hij zo doet.;)
 

DeletedUser3368

Guest
Nice gedaan Team Owhpus!

Btw Jeroen, gewoon aangeven, hoef je niet zo moeilijk te doen met die dorpjes. Bovendien verdient hij niet om deftig geownt te worden als hij zo doet.;)

Tja alleen zie ik het nut er niet zo van. Dan is hij gebanned, niemand profiteert ervan en hij start gewoon weer vrolijk zonder straf de volgende speed.
 

DeletedUser39729

Guest
Tja alleen zie ik het nut er niet zo van. Dan is hij gebanned, niemand profiteert ervan en hij start gewoon weer vrolijk zonder straf de volgende speed.

Gewoon niets van aantrekken, moet ie dit spel maar niet spelen als het zo frustrerend voor em is. xD
 

DeletedUser

Guest
nou wordt het nog spannen ook nog morgen "joepie"

2 .IAmDownstairs Navy! 2.036.745 202 10083
3 Roze Koek Navy! 2.027.848 201 10089

edit: ah is dat nou even jammer geen 2e :/:O
Gedaald van 28 naar 6

trsten schatjes
 

DeletedUser

Guest
dat deed ik eens bij dylan, boos dat ie was xd had ie hele dag naartoe gewerkt en 30 sec voor einde ging zijn mooie 3 mil naar de knoppen xd

Haha nais :D


Trouwens @ Yero. Waarom staat er eigenlijk niets over onze beginownage:p, dat was best wel melig, jammer dat ik getjapt werd eigenlijk, anders zou het een nog grote frontenstrijd worden :p
 

DeletedUser48693

Guest
nou wordt het nog spannen ook nog morgen "joepie"

2 .IAmDownstairs Navy! 2.036.745 202 10083
3 Roze Koek Navy! 2.027.848 201 10089

edit: ah is dat nou even jammer geen 2e :/:O
Gedaald van 28 naar 6

trsten schatjes

hahah klopt ;)

wij 2e:D:D:D
 

DeletedUser30507

Guest
Ik wil maar ff zeggen,

Het was leuk :) vrijdag/zaterdag/zondag tot 19:00 solo gespeeld zo'n beetje. Alle tegenstand was echt leuk :). Veel deze speed mensen gehad die elke keer mensen uit de stam wouden kicken, maar daar doen we niet aan, zoals yeronimo al zei.

Helaas was ik vanaf woensdag weg op kamp (30 uur wakker geweest, kon daarna ook niet meer wakker blijven xd). Dus toen hebben Jeroen en Joris gespeeld. En zoals te zien valt, is het deze speed geweldig geweest.

Als laatste nog even mijn respect voor The Ghost Police, ookal zegt hij in het tww dat we defnaabs zijn. Hij was verdient #1, al zouden we hem vast wel hebben ingehaald :p. Jammer dat hij weeral is genaaid, ik had het hem deze keer wel gegund. Hoe we samen kenny1001 hadden gepakt was gewoon geniaal :p.

Tot op de volgende speeds :). Owhpus zal terug komen, en gewoon met co's, omdat wij ook naast tw nog een leven hebben.

toodles,
Jorn
 

DeletedUser

Guest
Ik wil maar ff zeggen,

Het was leuk :) vrijdag/zaterdag/zondag tot 19:00 solo gespeeld zo'n beetje. Alle tegenstand was echt leuk :). Veel deze speed mensen gehad die elke keer mensen uit de stam wouden kicken, maar daar doen we niet aan, zoals yeronimo al zei.

Helaas was ik vanaf woensdag weg op kamp (30 uur wakker geweest, kon daarna ook niet meer wakker blijven xd). Dus toen hebben Jeroen en Joris gespeeld. En zoals te zien valt, is het deze speed geweldig geweest.

Als laatste nog even mijn respect voor The Ghost Police, ookal zegt hij in het tww dat we defnaabs zijn. Hij was verdient #1, al zouden we hem vast wel hebben ingehaald :p. Jammer dat hij weeral is genaaid, ik had het hem deze keer wel gegund. Hoe we samen kenny1001 hadden gepakt was gewoon geniaal :p.

Tot op de volgende speeds :). Owhpus zal terug komen, en gewoon met co's, omdat wij ook naast tw nog een leven hebben.

toodles,
Jorn



:$
 

DeletedUser30507

Guest
ff tussenstand:
2 .IAmDownstairs Navy! 2.158.882 214 10088
3 Roze Koek Navy! 2.037.568 201 10137

Zal roze nog terugkomen?

1 OwhPUS 25,30 Mio.
2 The Ghost Police 21,73 Mio.
3 Roze Koek 20,79 Mio.

Zal Roze Koek laf zijn en zichzelf gaan bashen?

De toekomst zal het leren :)
 

DeletedUser

Guest
Jongens hou maar op hoor ;)
Ik ga jullie ownen :p
Ook al doe ik sinds kort weer mee xD

Haha neej we zullen zien of het gezellig wordt of niet :D
Ahoy & tot dan :)
 

DeletedUser

Guest
ff tussenstand:
2 .IAmDownstairs Navy! 2.158.882 214 10088
3 Roze Koek Navy! 2.037.568 201 10137

Zal roze nog terugkomen?

1 OwhPUS 25,30 Mio.
2 The Ghost Police 21,73 Mio.
3 Roze Koek 20,79 Mio.

Zal Roze Koek laf zijn en zichzelf gaan bashen?

De toekomst zal het leren :)

vraag charizard. maar hoe 67 clears voelen XDXD NEE!! dus :):)
 
Bovenaan