Speedronde #278

DeletedUser30507

Guest
1 OwhPUS 25,30 Mio.
2 Roze Koek 25,23 Mio.

Nog net gered. Roze koek <3
 

DeletedUser48693

Guest
echt nog 1 veeg en ik was binnen XDXD grtz ;):) ik ben nou eenmaal deffer

owbash ;):)

goed gedaan lars;)

Volgende speed ik 2e jij 3e(6)

Maar jongens ik heb nu ondenkt met deze speed wat mijn beste tacktiek is hierbij heb ik een beetje misbruik gemaakt van Andere spelers door owhPUS voor mij te clearen...

Maar later de laaste dag heb ik alles zelf gedaan;) dus daar moet je me niet op aanspreken

Lars jij moet gwn deffer blijven

maar wtf weet je hoelaag de def rangen waren

11miljoen het hoogste:S had het niet verwacht..... maar ondanks ik heb wel genoten met een leuke speed ;)

Dankjullie wel;):D
 

DeletedUser

Guest
als je met 900k 700k aan def hebt krijg je als niets doet niet eens 10M odd dus je moet wel een beetje je best doen wil je hoog halen idd
en grotere spelers hebben we niet aangepakt dus geen goede deffertjes deze ronde ;):) Ik heb ook maar 1 snipe gehad :/

bashen morgen :D:D dan mag downstairs wel 2e worden als ik 3 mag
 

DeletedUser48693

Guest
als je met 900k 700k aan def hebt krijg je als niets doet niet eens 10M odd dus je moet wel een beetje je best doen wil je hoog halen idd
en grotere spelers hebben we niet aangepakt dus geen goede deffertjes deze ronde ;):) Ik heb ook maar 1 snipe gehad :/

bashen morgen :D:D dan mag downstairs wel 2e worden als ik 3 mag

Bash hmmm.. hoop dat ik er ben xD want heb drukke dag:(

Zaterdag folders afhebben Bump(300)Bump
Zondag op vakantie:)

Nou maar geen grote deffertjes Dockx had wel aardig veel def:p ik had tijdens NL gebashd bij hem 5dorpen geedeld:D en ongeveer 50k 50k dood gemaakt:p das best schadig voor je clears met een moraal van 89%
 

DeletedUser

Guest
2 Roze Koek Navy! 2.589.571 256 10116
3 .IAmDownstairs Navy! 2.396.218 238 10068


4 anass24 Navy! 1.291.826 121 10676
5 marcie300 j-f-ff 1.257.244 137 9177

Het lijkt erop dat de strijden zijn gestreden. Roze koek zit niet echt meer binnen haalbare voorsprong (Al kun je daar niets van zeggen). Marcie300 zit in slaapmodus, Vandaar dat deze niet meer zal groeien.
Plaats 1,2,3,4 voor Navy! dus, Plaats 1 OwhPUS, 2 Roze Koek en 3 .IAmDownstairs. Of komt IAm nog met een wonder? We zullen het zien in een uur en 50 minuten. Daarna zoiezo anass24 op zijn eerste speed de 4e plaats. Remarkable, ookal is er niet veel moeite nodig op zon lange speed.

Euhm , als je altijd in de beste stam zit , nooit tegenstand krijgt en als je dan tegenstand krijgt deze speler in de zelfde stam komt of hij haalt zijn stam er bij om je te bashen ... ?
(Ja ik weet het TRIBALwars ..... )

Dan snap ik niet waarom hij de 3 mil + niet gehaald heeft ?
Maar kom al bij al heeft hij het netjes gedaan voor zijn 1ste speed , veel beter als mij ! :D
Dus hopelijk zien we er nog iets van.
 

DeletedUser30571

Guest
Bash hmmm.. hoop dat ik er ben xD want heb drukke dag:(

Zaterdag folders afhebben Bump(300)Bump
Zondag op vakantie:)

Nou maar geen grote deffertjes Dockx had wel aardig veel def:p ik had tijdens NL gebashd bij hem 5dorpen geedeld:D en ongeveer 50k 50k dood gemaakt:p das best schadig voor je clears met een moraal van 89%

ff serieus, dat jij zoiets doet als je een van de spannendste wedstrijd uit je tot nu toe korte leven meemaakt.
 

DeletedUser48693

Guest
ff serieus, dat jij zoiets doet als je een van de spannendste wedstrijd uit je tot nu toe korte leven meemaakt.

1) ik ben 14
2) ik heb laptop;) ik had eerst tabs gemaakt daarna aangeklikt
laptop aan de kant gezet en gekeken;)

ps ik zat op bank bij televisie;)
 

DeletedUser48693

Guest
Euhm , als je altijd in de beste stam zit , nooit tegenstand krijgt en als je dan tegenstand krijgt deze speler in de zelfde stam komt of hij haalt zijn stam er bij om je te bashen ... ?
(Ja ik weet het TRIBALwars ..... )

Dan snap ik niet waarom hij de 3 mil + niet gehaald heeft ?
Maar kom al bij al heeft hij het netjes gedaan voor zijn 1ste speed , veel beter als mij ! :D
Dus hopelijk zien we er nog iets van.

jjij kon verder komen man;) met je Kut defdorpjes :p Anas was wel een noob:p volgens yero is hij een leuke gast:p maarja

ik moet maar is stoppen op laptop en ff douchen :)

Lata
 

DeletedUser

Guest
jjij kon verder komen man;) met je Kut defdorpjes :p Anas was wel een noob:p volgens yero is hij een leuke gast:p maarja

ik moet maar is stoppen op laptop en ff douchen :)

Lata

Ach , weet je niet he. Ben totaal niet tevreden met mijn rang maar wel met wat ik heb bijgeleerd.

Btw kut defdorpjes , 21 def de rest off (zo'n 51 als ik het me goed herinner) denk dat er niet veel man was met zo'n def off verhouding. Maar inderdaad toen ik inactief was had iedereen mijn off dorpen ge edelt en mijn def laten staan en was ik dus puur def tot ik gistere avond terug actief begon :).

Ach vanaf nu terug korte , de fun kan terug beginnen !
 

DeletedUser48693

Guest
klopt hoop dat ik 289 uit kan speeden ivm vakantie;)

Maar 1 ding Yero/jorn great done ;)
 

DeletedUser

Guest
als je met 900k 700k aan def hebt krijg je als niets doet niet eens 10M odd dus je moet wel een beetje je best doen wil je hoog halen idd
en grotere spelers hebben we niet aangepakt dus geen goede deffertjes deze ronde ;):) Ik heb ook maar 1 snipe gehad :/

bashen morgen :D:D dan mag downstairs wel 2e worden als ik 3 mag

1 snipe en die 50 andere van mij ?
 
Bovenaan