Speedronde #278

DeletedUser47779

Guest
Beetje raar val je wel aan hoor :eek:



Alles geweerd neem je wel heel letterlijk :|

haha, saai dat je dan precies die rapportje pakt maar ja ieder zo zijn lolletje he :D
denk dat het wel geleden is dat je nog eens een speler zag die 75% off was ipv al die defnaabjes :p
 

DeletedUser3368

Guest
haha, saai dat je dan precies die rapportje pakt maar ja ieder zo zijn lolletje he :D
denk dat het wel geleden is dat je nog eens een speler zag die 75% off was ipv al die defnaabjes :p

Moet ik dan de rode bolletjes hier posten? Ben zat clears doodgelopen op je door lage moraal en door het stacken van je ;)
Verder ook de groene bolletjes? Ja clears zijn ook doorgekomen, ja je hebt ook off gedodged.
Moet ik dan nog posten hoe jouw clears bij mij erdoor kwamen zonder echt wat te killen? Lijkt me nog saaier..
Of dan hoe je me edeltrein killde door gewoonweg al je deff naar dat ene dorpje te sturen? Nee geen skills aan.

:)
 

DeletedUser47779

Guest
Moet ik dan de rode bolletjes hier posten? Ben zat clears doodgelopen op je door lage moraal en door het stacken van je ;)
Verder ook de groene bolletjes? Ja clears zijn ook doorgekomen, ja je hebt ook off gedodged.
Moet ik dan nog posten hoe jouw clears bij mij erdoor kwamen zonder echt wat te killen? Lijkt me nog saaier..
Of dan hoe je me edeltrein killde door gewoonweg al je deff naar dat ene dorpje te sturen? Nee geen skills aan.

:)

Ik zeg ook niet dat ik knappe dingen heb gedaan maar zoals jij het post lijk ik wel heel noob :p
 

DeletedUser48166

Guest
Big Time Rush vandaag om 17:12 uur
probeer mijn dorp 1 maar te pakken lukt je toch nooit

WOMMELKEM vandaag om 17:14 uur
Ohh, word je geholpen? Kan onze jongen het niet alleen aan...

Big Time Rush vandaag om 17:15 uur
haha ik heb vanavond nog het dubbele van jou punten

ik ben gewoon pro en jij de noob

Paar minuten ervoor:

Big Time Rush vandaag om 16:45 uur
hallo
ben jij online

WOMMELKEM vandaag om 17:23 uur
En is dit niet noob ?
 

DeletedUser47779

Guest
dat mailtje stuur ik ook wel eens om te kijken of iemand online is
 

DeletedUser36193

Guest
Big Time Rush vandaag om 17:12 uur
probeer mijn dorp 1 maar te pakken lukt je toch nooit

WOMMELKEM vandaag om 17:14 uur
Ohh, word je geholpen? Kan onze jongen het niet alleen aan...

Big Time Rush vandaag om 17:15 uur
haha ik heb vanavond nog het dubbele van jou punten

ik ben gewoon pro en jij de noob

Paar minuten ervoor:

Big Time Rush vandaag om 16:45 uur
hallo
ben jij online

WOMMELKEM vandaag om 17:23 uur
En is dit niet noob ?
Zo noob is het blijkbaar niet? Want je was inderdaad niet online :)
 

DeletedUser30571

Guest
Jeroen gelijkstellen aan iemand anders is een compliment voor hem ;) Je begrijpt het verkeerd.

lol doe ff normaal bereik eerst maar eens net zoveel als jeroen heeft bereikt. Ok zijn kinderachtige gedrag staat me ook niet aan maar hij is wel een speler die de speedwereld heeft overheerst.
 

DeletedUser

Guest
lol doe ff normaal bereik eerst maar eens net zoveel als jeroen heeft bereikt. Ok zijn kinderachtige gedrag staat me ook niet aan maar hij is wel een speler die de speedwereld heeft overheerst.

Slim etc. zijn heeft niets te maken met speedwerelden overheersen ;)
 
Bovenaan