Speedronde #263

DeletedUser45034

Guest
Euhm, Ik speel ook belange niet de hele dag. Heb vandaag 1 / 2u gespeeld ;)

Maar ik ben door. Dit is toch een nutteloze discussie ;)
 

DeletedUser

Guest
Nadat mijn co zijn internet uitviel in de start hebben we rond 18.00 toch nog een mooie restart gemaakt,
waarna goed nachtend werk van Joey. Vandaag is mooi gespeelt door Niels & mij, en daarna door Cenkhan!

Vond het een leuke speed, op 't laatste nog de slaapmodus ingegaan om eventuele backstabs te voorkomen,
jammer dat Eitha me nog inhaalt net op 't laatste, maarja, ben blij met een 4e plek.

Ach, je hebt iig 1 miljoen op je naam staan :)
 

DeletedUser

Guest
9e geworden, had stuk latere restart moeten maken, met maar 1 3k dorp, vanaf daar lekker gegaan, heb vandaag op midden van de dag wat steekjes laten liggen, anders zou ik misschien hoger geeindigd zijn, naja alsnog was leuke speed
 

DeletedUser10982

Guest
9e geworden, had stuk latere restart moeten maken, met maar 1 3k dorp, vanaf daar lekker gegaan, heb vandaag op midden van de dag wat steekjes laten liggen, anders zou ik misschien hoger geeindigd zijn, naja alsnog was leuke speed

Het is nog bezig? dus doe je best? neem dorpjes van Samsung Star. die is gebanned :D
 

DeletedUser

Guest
Nadat mijn co zijn internet uitviel in de start hebben we rond 18.00 toch nog een mooie restart gemaakt,
waarna goed nachtend werk van Joey. Vandaag is mooi gespeelt door Niels & mij, en daarna door Cenkhan!

Vond het een leuke speed, op 't laatste nog de slaapmodus ingegaan om eventuele backstabs te voorkomen,
jammer dat Eitha me nog inhaalt net op 't laatste, maarja, ben blij met een 4e plek.

Inderdaad,

Team Revanche? deed 't zeer goed! Complimenten aan ieder die meen heeft geholpen <3
 

DeletedUser

Guest
had al geprobeert, maar was te vr reizen om te kunnen halen xD

toch nog 8e geworden omdat een of andere gek 40k punten verloor in 3minuten ofzow
 

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd De Kleine Barbaar met je overwinning en Eitha met je rank 1 ODA :)

Bedankt:
Eitha & PNDA timeflies voor het up-to-date houden van mijn snipe- en dodge 'skills'.
Samsung Star., je hebt ons (Revanche?) immers geholpen met groter worden :)
Spelers van Revanche?, dat jullie mij lieten nachten. Veel plezier aan gehad! En jullie uiteindelijk ook, haha.

Cenkhan, waarom verander je de stamnaam van Walk.? Echt raar jij. Moet je kijken welke naam we nu hebben -.-' Volgende keer als Hesp/Karel niet in Walk. zit, zit ik er ook niet in. 't Is de stam van hen, niet van ons ;) En jammer van die backstab op mij, .Dust Busters.

En tot slot: goed gespeeld Revanche?, .Rush Hour.. Nu hebben we toch nog een 3e plaats als stam (Walk.)
 

DeletedUser

Guest
yaay 8e geworden,


enige wat ik me afvraag waarom matthieutje een treintje op me stuurde zonder clear ervoor xD
 

DeletedUser45604

Guest
Gefeliciteerd De Kleine Barbaar met je overwinning en Eitha met je rank 1 ODA :)

Bedankt:
Eitha & PNDA timeflies voor het up-to-date houden van mijn snipe- en dodge 'skills'.
Samsung Star., je hebt ons (Revanche?) immers geholpen met groter worden :)
Spelers van Revanche?, dat jullie mij lieten nachten. Veel plezier aan gehad! En jullie uiteindelijk ook, haha.

Cenkhan, waarom verander je de stamnaam van Walk.? Echt raar jij. Moet je kijken welke naam we nu hebben -.-' Volgende keer als Hesp/Karel niet in Walk. zit, zit ik er ook niet in. 't Is de stam van hen, niet van ons ;) En jammer van die backstab op mij, .Dust Busters.

En tot slot: goed gespeeld Revanche?, .Rush Hour.. Nu hebben we toch nog een 3e plaats als stam (Walk.)
Nou wat boeit dat stamnaam :$
We love are penis is beter :p
 

DeletedUser15154

Guest
Ghehe, wat een leuke speed!

55nm02.jpg

Kwart over 5 in de middag begonnen.

20a4akj.jpg

2w4037q.jpg

En dat was het einde.

Ik vond het een leuke speed. Vooral omdat ik het edelen van de vele barbaren dorpen niet heb meegemaakt. Ik heb welgeteld 4 bb-dorpen ge-edelt. De rest voor moeten knokken. Wat terug te zien is in de ODa.

Ithy bedankt voor het leuke gevecht :D Ik vond het bijzonder nice om te zien hoe je keihard alles snipede. Maar toen er 8 treintjes in de sec kwamen werd het toch teveel :p

Verder valt het me nu al 2x achter elkaar op dat Samsung star. bijzonder weinig troops had, en alleen maar zit te edelen. Het is maar een tip, maar doe er wat aan..

Nja, bedankt iedereen die me een leuke speed heeft bezorgt.;)
 

DeletedUser

Guest
Ithy bedankt voor het leuke gevecht :D Ik vond het bijzonder nice om te zien hoe je keihard alles snipede. Maar toen er 8 treintjes in de sec kwamen werd het toch teveel :p

Verder valt het me nu al 2x achter elkaar op dat Samsung star. bijzonder weinig troops had, en alleen maar zit te edelen. Het is maar een tip, maar doe er wat aan..

Nja, bedankt iedereen die me een leuke speed heeft bezorgt.;)

Alles snipen ging nooit lukken, zeker omdat alles zo snel gaat op speed. Anders was het wel gelukt, op een normale wereld. Heb daar namelijk een trucje voor :p Maar ach, voor mij doen vind ik dat ik het goed heb gedaan tegen zulke goede spelers :p Volgende keer beter en dan maken we het af ^^ edit: en dan zal ik meer offence hebben xD
 
Bovenaan