Speedronde #263

DeletedUser1875

Guest
Ik wil graag iedereen bedanken die mij zo geweldig vind.
En Mario pwnt, en ik wil graag nog even zeggen dat mario pwnt, en dat mario pwnt.

en Maik ook btw.

x
 

DeletedUser

Guest
het was inderdaad wel gezellig, het slapen van 12 tot 3 was wat minder, maar voor de rest ging het best lekker ;)

1 De Kleine Barbaar Replay 1.837.494 191 9620

nog lekker uitgebold op het einde :D

Thx Thibaud en Mark, het was aangenaam speeden ;)
 

DeletedUser

Guest
dikke def gebouwd ikke ^^ eerste dorp ook def, ging opzich niet heel erg slecht :p :) kwam niet eens door mn 51 offjes heen :O:O

jammer dat ik geen team heb ofzo... want heb acc 3uur alleen moeten laten, anders had ons barbaartje er nog hard aan moeten trekken
 

DeletedUser

Guest
Verder valt het me nu al 2x achter elkaar op dat Samsung star. bijzonder weinig troops had, en alleen maar zit te edelen. Het is maar een tip, maar doe er wat aan..

Wij weinig troops ? Bij de 1 mil stonden er 30 volle def dorpen en 70 volle clears, natuurlij kdat dorpen dan leeg komen als je iemand gaat edelen en clears doodloopt ?
 

DeletedUser

Guest
Ik geef tg nog eens mijn felicitaties aan De Kleine barbaar op rang 1 en mario die mooi laat starte :p

en ook bedankt aan joey en thomas die wat voor me hebben genagt :)
 

DeletedUser15154

Guest
Wij weinig troops ? Bij de 1 mil stonden er 30 volle def dorpen en 70 volle clears, natuurlij kdat dorpen dan leeg komen als je iemand gaat edelen en clears doodloopt ?

Waarom kon je Yero dan niet lam leggen? Binnen 2 uur zou er toch 500k af moeten zijn dan..
 

DeletedUser

Guest
leuk hoor future en Ithyphallophobic maaruuh iLegend. is toch boven jullie allebei geeindigt ;)
 
Bovenaan