Speedronde #263

DeletedUser15154

Guest
Hoe je tegen mij speelde was niet echt goed hé. Ik kon zo al je off dorpen edelen zonder moeite ;) Weet niet of je tabs open aan het zetten was, of iets dergelijks, maar toch.

Klopt xD Maar ik had al snel door dat je niet terug edelde xD Dus liet het lekker gaan..

Normaal bereid ik me wat beter vol, en zet ik me front vol met def..

Als evenaren niet het juiste woord is, welk woord dan wel?

Ik weet het niet. Maar ik denk dat jij je sterkere kanten heb, en ik ook. De dingen die de afgelopen maanden nieuw zijn(neem nou snipen, toen waren er maar enkele spelers die het echt konden), zal jij beter kennen dan mij. Maar het opbouwen en samenwerken zal mij waarschijnlijk beter lukken.

Ik ga er verder niet over oordelen, gezien ik niet 1 vs 1 tegen jou heb gespeeld. Daarom wil ik dat eerst is een keer doen :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wat een grappige speed :p

Begon een uur later dan Mario, hielp hem via VV ook te groeien.
Toen zeiden we tegen elkaar: alles of niets.

We gingen Stfu and Play edelen, ik edelde dorpje en toen kreeg ik gelijk trein op mijn full clear en trein, ik kon neg net (1 sec voor zijn trein binnenkwam) nog een dorp van hem edelen. Mario pakt zijn trein weer et voila.

Ik had 2 dorpjes zonder troepen... toen maar op gaan bouwen ong. 6 barbs geëdeld en nog 3 dorpjes van wat losse spelers, verder uitbouwen en 01:00 slaap in.

Toen 12:00 pas uit de slaapmodus (heeeeerlijk geslapen :D) maar er was een probleempje: Ajax moest 12:30 voetballen, toen heeft Quach 2 uurtjes voor me gespeeld, heeft wat geëdeld en wat troepen gegeild (horny as hell :D). Toen was er niks te edelen dus koos ik voor een speler ten noord-oosten van Mario, speelde toen 6 def: 9 off, edelde toen 16 dorpen, 4 def:12 off en ging weer bouwen.

Toen waren Ithy en Mario/Mike een beetje in een gevecht (hoorde ik achteraf) en ik ging wat random clears sturen. Toen treintjes maar ik weet niet meer hoe ik het moet doen, dus ik kreeg ze niet sneller dan 500 ms :p Hij snipete ze ofc. :))) dus wat deed die vieze Maik toen, in al zijn clears 1 edeltje bouwen ghehe :p en weer sturen, maar toen ging die Ithy mooi counteren en edelde het vaak terug (kan geen OS buiten de stam sturen en dus niet 1 sec na de trein OS plaatsen) toen ging die bitch ook nog is in slaap modus... :(

Toen weer wat opgebouwd en moest 20:30 naar verjaardag, toen ging ik dumpen op samsung, bleek die opeens geblokkeerd te zijn dus wat geëdeld (wat ruben weer edelde van mij bleek achteraf :p). Laatste anderhalf uur onbemand, zonde want had nog 20 volle clears van 32 dorpjes die ik had ong. Had dus nog wat mooi ODA kunnen bijschrijven maar so be it.

Al met al, 18:15 gestart --> Trein + clear werd overgenomen --> twee mooie dorpjes zonder troepen --> wat edelen en uitbouwen --> 11 uur in SM :eek::cool: --> ajax kijken --> een naabje edelen --> Ithy kloten --> Samsung kloten :D

Ik vond het dus wel leuk :D

Beter dan die kleine barbaar die snachts vol barbs edelt en dan in sleep gaat, en vervolgens wat uitbouwt en consolideert, meer tijdverspilling dan plezier in het spel hebben maarja... ik heb toch al genoeg speeds gewonnen :D

xxxxxx
Maik.
 

DeletedUser

Guest
Toen waren Ithy en Mario/Mike een beetje in een gevecht (hoorde ik achteraf) en ik ging wat random clears sturen. Toen treintjes maar ik weet niet meer hoe ik het moet doen, dus ik kreeg ze niet sneller dan 500 ms :p Hij snipete ze ofc. :))) dus wat deed die vieze Maik toen, in al zijn clears 1 edeltje bouwen ghehe :p en weer sturen, maar toen ging die Ithy mooi counteren en edelde het vaak terug (kan geen OS buiten de stam sturen en dus niet 1 sec na de trein OS plaatsen) toen ging die bitch ook nog is in slaap modus... :(

Ja die clears met 1 edel waren vuil :( Toen ging ik ook dalen qua dorpen :'(. En ja, gelukkig had ik een leuk cluster. Sorry voor die slaapmodus xD
 

DeletedUser45034

Guest
Dus omdat je niemand kan vinden ga je gewoon blind mensen vragen waarvan je weet dat je account snel verknald kan gaan worden. Sorry hoor maar met dat in mijn hoofd laat ik het nog liever even onbemand staan. Hoogstens een vv naar een stamgenoot.
Het blijft oneerlijk. JIJ blijft verantwoordelijk voor de daden die op je account verricht worden en niemand anders.



De één kan daar beter tegen als de ander. Ik heb geen idee hoe hij het geflikt heeft. Toch is het knap als je mass-off krijgt om het overzicht te behouden.

We dachten dat we niemand hadden tot 21.00 ;) Zo'n 7u onbemand is niet niets ... ;)
 

DeletedUser30571

Guest
Als evenaren niet het juiste woord is, welk woord dan wel?

Thibaud, ik vind je een hartstikke aardige gozer, dat weet jij ook . Maar ik vind dat je hier toch wel een beetje jezelf overschat.
Mario en ik zijn nooit de beste vrienden geweest, verre weg van dat. Enkel is mario wel degene die het mij samen met Kenneth ALTIJD lastig heeft gemaakt, en die geweldig kan speeden. Ik ken maar één iemand die beter dan hem is , z'n maatje Danny. Dat jij je hier durft te vergelijken met mario in skills vind ik niet juist.
Dit moet je niet zien als een haatpost ofzo, maar dit is wat ik er van vind.
 

DeletedUser

Guest
Thibaud, ik vind je een hartstikke aardige gozer, dat weet jij ook . Maar ik vind dat je hier toch wel een beetje jezelf overschat.
Mario en ik zijn nooit de beste vrienden geweest, verre weg van dat. Enkel is mario wel degene die het mij samen met Kenneth ALTIJD lastig heeft gemaakt, en die geweldig kan speeden. Ik ken maar één iemand die beter dan hem is , z'n maatje Danny. Dat jij je hier durft te vergelijken met mario in skills vind ik niet juist.
Dit moet je niet zien als een haatpost ofzo, maar dit is wat ik er van vind.

Boh Frank, jij bent nou wel de laatste waarvan ik positieve woorden over Mario had verwacht :p Dit verdiend een plekje in het complimenten topic voor je Frank xD Wel moet ik zeggen dat je totaal gelijk hebt ;)
 

DeletedUser

Guest
Thibaud, ik vind je een hartstikke aardige gozer, dat weet jij ook . Maar ik vind dat je hier toch wel een beetje jezelf overschat.
Mario en ik zijn nooit de beste vrienden geweest, verre weg van dat. Enkel is mario wel degene die het mij samen met Kenneth ALTIJD lastig heeft gemaakt, en die geweldig kan speeden. Ik ken maar één iemand die beter dan hem is , z'n maatje Danny. Dat jij je hier durft te vergelijken met mario in skills vind ik niet juist.
Dit moet je niet zien als een haatpost ofzo, maar dit is wat ik er van vind.

Ga weg :(
je bent gestopt xD
Of je moet op msn tegen mij praten :eek:
 

DeletedUser15154

Guest
Zoveel edels hadden we niet eens :p En wrm zouden wij hem dan lam moeten leggen? Hij kon ons toch ook evengoed afmaken? ;)

Je had ff wat puntjes meer. Wat meer Offence dorpjes dus. Ik heb 1 simpele tactiek, en die kan je amper een tactiek noemen. Maar je raakt er als tegenstander dusdanig van onder de indruk dat je fouten gaat maken.

Misschien is het verschil tussen jou en mij ook dat ik tot de 600k bijna geen volle offence had. Ik farmde tot de 600k, en liet me clears nooit stilstaan. Pas na de 600k begon ik met het sparen van clears. En dat was voor de attack op het Samsung account...
 

DeletedUser1875

Guest
Je had ff wat puntjes meer. Wat meer Offence dorpjes dus. Ik heb 1 simpele tactiek, en die kan je amper een tactiek noemen. Maar je raakt er als tegenstander dusdanig van onder de indruk dat je fouten gaat maken.

Misschien is het verschil tussen jou en mij ook dat ik tot de 600k bijna geen volle offence had. Ik farmde tot de 600k, en liet me clears nooit stilstaan. Pas na de 600k begon ik met het sparen van clears. En dat was voor de attack op het Samsung account...

En we hadden nog 30 edels over ^^. dat werkte ook wel mee. XD
 
Bovenaan