Speedronde #1619 - Vrije instellingen

DeletedUser

Guest
De lange rondes die ik speel win ik toch meestal :) Maar dit is weer zo'n typisch voorbeeld Steven die mensen uit damn kickt alhoewel dat ik me nog goed herinner dat jeroen teun heeft binnengehaald.. Omdat hij een paar vrienden bij de vijandige kant heeft ik kom vrijwel met alle damn leden overeen maar er zijn slechts 3 mensen daar die ik ook nooit zou aanvallen ;)


Ik hoor daar bij eh? :cool:
 

DeletedUser66220

Guest
Ik vind dat damn! niet zo lullig tegenover Teun moet doen, ik speed één keertje omdat Teun en ik samen nog eens een speed zouden pakken. Vervolgens gaan jullie zwaar haten op die knul, doe gewoon normaal tegen hem, de volgende speed zullen we wel fighten. Maar doe gewoon normaal tegen hem, ofdat ik nooit een PBG heb gehad met Luuk bijv? jeetje zeg, kick hem ook dan maar :rolleyes:
 

DeletedUser68400

Guest
Ten eerste had ik geen idee dat Flexibility überhaupt een serieuze vijand was. Aangezien ik niet speeden op het moment dat de hele Damn vs. Flexibility blijkbaar gaande was. Ten tweede heb ik Flexibility ontmoet toen ik niet speeden en wist ik niet eens dat hij een speeder was totdat ik een maand geleden Flexibility in de top 3 eindeloze ladder zag. Dus het zal wel zijn geweest om mijn eigen hachje te redden ja.

Ach, das toch vrij logisch dat iedereen buiten Damn met een beetje skills de vijand is, lijkt mij.
Daarbij is het al een lange tijd Damn vs Jochie/Rosana/welke fagstam er nu ook is in plaats daarvan, heb je weinig inzicht voor nodig :D

Ik vind dat damn! niet zo lullig tegenover Teun moet doen, ik speed één keertje omdat Teun en ik samen nog eens een speed zouden pakken. Vervolgens gaan jullie zwaar haten op die knul, doe gewoon normaal tegen hem, de volgende speed zullen we wel fighten. Maar doe gewoon normaal tegen hem, ofdat ik nooit een PBG heb gehad met Luuk bijv? jeetje zeg, kick hem ook dan maar :rolleyes:

Bg ooit? Nee. Nap wel een keer ja, tijdens het SK, maar owja toen stabde je me. Denk daarom ook niet dat ik ooit nog een nap met je aan ga :eek:
Daarbij doen we gewoon normaal tegen hem hoor, ik zie het probleem niet. Beetje propaganda om dit forum op gang te houden hoort er wel bij :eek:
 

DeletedUser66220

Guest
Bg ooit? Nee. Nap wel een keer ja, tijdens het SK, maar owja toen stabde je me. Denk daarom ook niet dat ik ooit nog een nap met je aan ga :eek:
Daarbij doen we gewoon normaal tegen hem hoor, ik zie het probleem niet. Beetje propaganda om dit forum op gang te houden hoort er wel bij :eek:

Stabte ik je? Ooh dat kan ik me niet herinneren :p
 

DeletedUser

Guest
Ach, das toch vrij logisch dat iedereen buiten Damn met een beetje skills de vijand is, lijkt mij.
Daarbij is het al een lange tijd Damn vs Jochie/Rosana/welke fagstam er nu ook is in plaats daarvan, heb je weinig inzicht voor nodig :D

Luigi ging paar speeds geleden toch ook per ongeluk bij Little Recuse in de stam, zulke dingen gebeuren als ze niet duidelijk zijn.
 
Reactiescore
133
Net of Candice nooit stabt, hij stabte mij een keer op het SK.. Never be forgotten.
 

DeletedUser68400

Guest
Net of Candice nooit stabt, hij stabte mij een keer op het SK.. Never be forgotten.

:D:D

Punt 1: daar gaat de gehele discussie niet over.
Punt 2: gok dat 90% op het forum het ermee eens is dat jij stabs verdiend :eek:
 
Reactiescore
133
Bovenaan