Speedronde #1619 - Vrije instellingen

DeletedUser54614

Guest
Ik verloor een full nuke omdat het account onbemand was.
Jullie kunnen vervolgens niet eens een onbemand account edelen.

Natuurlijk zijn jullie dan de noobs, lmfao.

Teun, wat probeer je nou eigenlijk allemaal te bereiken vandaag.

Eerst de woorden van thomas en mij uit de context rukken, daarna zeggen dat we noobs zijn terwijl ik hier logs heb staan waar je iedereen ophemelt.

Daarna zijn wij noobs omdat je een 'snoepje' gaat eten, ik heb excuses gehoord, maar dat slaat echt alles.
 

DeletedUser

Guest
Teun, wat probeer je nou eigenlijk allemaal te bereiken vandaag.

Eerst de woorden van thomas en mij uit de context rukken, daarna zeggen dat we noobs zijn terwijl ik hier logs heb staan waar je iedereen ophemelt.

Daarna zijn wij noobs omdat je een 'snoepje' gaat eten, ik heb excuses gehoord, maar dat slaat echt alles.

'Soepje'.
Jij komt hier groots doen dat je een full nuke hebt gepakt van mij, zelfs nadat ik je al hebt vertelt er om dat moment niet te zijn.
Het spijt me zeer, maar dat is gewoon een enorme noob actie.
 

DeletedUser66220

Guest
Teun was er echt niet, al had je beter aan mij kunnen vragen of ik het even over kon nemen Teun :p
 

DeletedUser

Guest
Je zegt dat wij noob zijn dat we een onbemand account niet konden pakken maar kunnen wij weten dat je account onbemand is? Dus val ik gewoon aan alsof je account wel bemand is :p Hoewel ik er zeker van ben dat de aanval succesvoller was geweest als je er wel was xD
 

DeletedUser

Guest
Je zegt dat wij noob zijn dat we een onbemand account niet konden pakken maar kunnen wij weten dat je account onbemand is? Dus val ik gewoon aan alsof je account wel bemand is :p Hoewel ik er zeker van ben dat de aanval succesvoller was geweest als je er wel was xD

Je denkt toch niet dat je anders mijn clear had gepakt of wel dan?
En ik had vervolgens in PM nog aangegeven, waarna het hier alsnog verder ging over het bashen van een clear.

Als ik er wel was geweest, had dorp vol gestaan met def, clear gedodged en jouw dorp getreind.
Was inderdaad een stuk succesvoller geweest.
 

DeletedUser

Guest
Je denkt toch niet dat je anders mijn clear had gepakt of wel dan?
En ik had vervolgens in PM nog aangegeven, waarna het hier alsnog verder ging over het bashen van een clear.

Als ik er wel was geweest, had dorp vol gestaan met def, clear gedodged en jouw dorp getreind.
Was inderdaad een stuk succesvoller geweest.

Ik gooide 2 treinen, 1 trein paar sec voor de andere op je grootste deff zodat je juist je main zou deffen + nog wat fake treintjes en daarna nog trein op je main allemaal bij elkaar getimed dus nee zo simpel was het niet voor je geweest :p
 

DeletedUser

Guest
Ik gooide 2 treinen, 1 trein paar sec voor de andere op je grootste deff zodat je juist je main zou deffen + nog wat fake treintjes en daarna nog trein op je main allemaal bij elkaar getimed dus nee zo simpel was het niet voor je geweest :p

Sinds wanneer is het taggen van treintjes een kunst? Fake treintjes pluk je er zo tussenuit.
Overigens had je ook gewoon een matige clear. En je moest die matige clear ook nog een splitten.
Ik had het makkelijk kunnen deffen als ik wou.
 

DeletedUser

Guest
Sinds wanneer is het taggen van treintjes een kunst? Fake treintjes pluk je er zo tussenuit.
Overigens had je ook gewoon een matige clear. En je moest die matige clear ook nog een splitten.
Ik had het makkelijk kunnen deffen als ik wou.

Taggen is geen kunst, maar wel snel zijn als ze allemaal onder de minuut komen en je ze moet taggen en dan nog alle def sturen.
 

DeletedUser54614

Guest
Sinds wanneer is het taggen van treintjes een kunst? Fake treintjes pluk je er zo tussenuit.
Overigens had je ook gewoon een matige clear. En je moest die matige clear ook nog een splitten.
Ik had het makkelijk kunnen deffen als ik wou.

Jij niet. De wijze waarop je die lange speed speelde..... Je kon niet eens deftig os sturen naar een stamgenoot die een massa kreeg van 3/4 mensen....

Dan effe serieus er werd gevraagd voor ik je kickte uit de Damn! chat of je little wou treinen, wou je ook niet, dus jammer dan.
De enige reden waarom je uberhaupt in de chat zat was voor Thijs, ik had je al veel langer gekickt. ;)
 

DeletedUser

Guest
Dan effe serieus er werd gevraagd voor ik je kickte uit de Damn! chat of je little wou treinen, wou je ook niet, dus jammer dan.

[14:37:38] Sam: Datum Gebeurtenis
apr 13
14:35 .Tio-X. is door Candice Swanepoel ontslagen.
[14:38:01] Thomas: pak jij little dan

Moeite met de klok? Toch al duidelijk erna.
 

DeletedUser54614

Guest
[14:37:38] Sam: Datum Gebeurtenis
apr 13
14:35 .Tio-X. is door Candice Swanepoel ontslagen.
[14:38:01] Thomas: pak jij little dan

Moeite met de klok? Toch al duidelijk erna.

Owja want uit de stam is echt uit damn haha, kneusje :)
 

DeletedUser

Guest
Owja want uit de stam is echt uit damn haha, kneusje :)

Je kickt mij uit de stam en vraagt mij vervolgens iets voor je te doen.
Het spijt me zeer, maar iedereen zegt dan nee.

Als jij dat dan als argument tegen mij wilt gebruiken, dan heb ik echt heel erg medelijden met jou.
 

DeletedUser66220

Guest
Jij niet. De wijze waarop je die lange speed speelde..... Je kon niet eens deftig os sturen naar een stamgenoot die een massa kreeg van 3/4 mensen....

Dan effe serieus er werd gevraagd voor ik je kickte uit de Damn! chat of je little wou treinen, wou je ook niet, dus jammer dan.
De enige reden waarom je uberhaupt in de chat zat was voor Thijs, ik had je al veel langer gekickt. ;)

Je kan heus wel zelf deffen tegen 3/4 mensen. Ik stuur ook zo goed als nooit deff behalve met boost dorpjes, een reactie op een massa is een massa terug sturen. Blijkbaar kan onze Steven dat niet :eek:
 

DeletedUser

Guest
Je kickt mij uit de stam en vraagt mij vervolgens iets voor je te doen.
Het spijt me zeer, maar iedereen zegt dan nee.

Als jij dat dan als argument tegen mij wilt gebruiken, dan heb ik echt heel erg medelijden met jou.

Nee niet iedereen zegt dan nee.
 
Bovenaan