Speedronde #1619 - Vrije instellingen

Deleted User - 2248860

Guest
Ik weet hoe het voelt om uit die chat gekicked te worden :(
 

DeletedUser54614

Guest
Je kickt mij uit de stam en vraagt mij vervolgens iets voor je te doen.
Het spijt me zeer, maar iedereen zegt dan nee.

Als jij dat dan als argument tegen mij wilt gebruiken, dan heb ik echt heel erg medelijden met jou.

Teun ik heb medelijden met jou.

Je bent nu voor echie uit Damn! dat je de laatste 2 speeds in leven bleef was door Damn!,...
Dat je nu ineens stoer gaat doen, en tegen Thijs wat bullshit gaat verkopen werkt niet bevorderend voor je reputatie.
Die chat bestaat al jaren en dat zijn vrienden, bradley zat meteen lekker in de groep, jij totaal niet. De meeste zijn blij dat je weg bent. :=)

Je kan heus wel zelf deffen tegen 3/4 mensen. Ik stuur ook zo goed als nooit deff behalve met boost dorpjes, een reactie op een massa is een massa terug sturen. Blijkbaar kan onze Steven dat niet :eek:

Jawel, deed het toch hoor :D
Maar waarom veel werk doen als je medespeler toch met iedereen in zen continent BG heeft? :eek:
 

DeletedUser66220

Guest
Steven dat Teun weg is bewijst alleen maar meer dat het ''oude'' Damn! niet meer bestaat, alleen de naam bestaat nog.
 

DeletedUser30571

Guest
Komt mij nogal raar over van tio.. Ik ben ook wel eens boos geweest op iemand uit de chat of gekicked (meestal voor de lol); dat je dit gelijk zo erg hoog op neemt vind ik raar. Wat steven zegt vind ik idd kloppen: als iemand de tegenstander van de stam is, moet je die gewoon aanvallen. Ik kan het ook rdelijk met davey vinden, maar ik val hem, mits we beiden spelen, gewoon aan.
 

DeletedUser

Guest
Teun ik heb medelijden met jou.

Je bent nu voor echie uit Damn! dat je de laatste 2 speeds in leven bleef was door Damn!,...
Dat je nu ineens stoer gaat doen, en tegen Thijs wat bullshit gaat verkopen werkt niet bevorderend voor je reputatie.
Die chat bestaat al jaren en dat zijn vrienden, bradley zat meteen lekker in de groep, jij totaal niet. De meeste zijn blij dat je weg bent. :=)

De bash deed ik solo, speed 1616 werd ik 2de dankzij Candice, maar ik was sowieso 3de geworden. En speed 1615 werd ik 2de mede dankzij Thijs die top speelde als co. Ik ontken dat hier dan ook nergens, dus ik weet niet wat je punt is?
En voor de rest heb ik al van genoeg Damn'ers gehoord dat ze het jammer vinden. Dat jij nou niet 1 van die mensen bent, geef ik zeer weinig om. En dat het Bradley wel goed bevalt, vind ik mooi voor hem.

En het is mooi dat je medelijden voor me hebt, dan is dat gevoel iig wederzijds.
Het verschil tussen en mij is dat hoogstwaarschijnlijk dat mensen buiten Damn! mij tenminste wel mogen.
 

DeletedUser

Guest
Steven dat Teun weg is bewijst alleen maar meer dat het ''oude'' Damn! niet meer bestaat, alleen de naam bestaat nog.

Ohja want teun behoorde ook echt serieus tot de oude Damn!? De enige die daar echt bij horen zijn ik,steven,sven,frank,thijs,mark,thomas,luuk,jeroen,kars (sorry als ik er eentje vergeet :p )
 

DeletedUser

Guest
Komt mij nogal raar over van tio.. Ik ben ook wel eens boos geweest op iemand uit de chat of gekicked (meestal voor de lol); dat je dit gelijk zo erg hoog op neemt vind ik raar. Wat steven zegt vind ik idd kloppen: als iemand de tegenstander van de stam is, moet je die gewoon aanvallen. Ik kan het ook rdelijk met davey vinden, maar ik val hem, mits we beiden spelen, gewoon aan.

Ik val zo vaak vrienden aan op speeds. Ik ken tenslotte 70-80% van de speeders die meestal meedoen.
Maar sommige mensen zijn erg goeie vrienden, zoals Andy van Empire of Statement of Davey van Flexibility.
Die mensen val ik simpelweg niet aan. En dat doe ik al sinds ik bij speed 400 bij Damn! kwam niet.
Tot op heden is het nooit een probleem geweest, maar blijkbaar moest er een keer een streep getrokken worden.
 

DeletedUser30571

Guest
Ik val zo vaak vrienden aan op speeds. Ik ken tenslotte 70-80% van de speeders die meestal meedoen.
Maar sommige mensen zijn erg goeie vrienden, zoals Andy van Empire of Statement of Davey van Flexibility.
Die mensen val ik simpelweg niet aan. En dat doe ik al sinds ik bij speed 400 bij Damn! kwam niet.
Tot op heden is het nooit een probleem geweest, maar blijkbaar moest er een keer een streep getrokken worden.

Nouja het is geen groot geheim dat davey tot een van de betere, zo niet beste speeders behoort. Wat extra mankracht is dan wel lekker. En je argument over vrienden buiten damn vind ik ook niet kloppen. Ik word heusw eld oor bepaalde spelers gehaat, maar er zijn er ook zat waar ik het wel mee kan vinden.
 

DeletedUser

Guest
Nouja het is geen groot geheim dat davey tot een van de betere, zo niet beste speeders behoort. Wat extra mankracht is dan wel lekker. En je argument over vrienden buiten damn vind ik ook niet kloppen. Ik word heusw eld oor bepaalde spelers gehaat, maar er zijn er ook zat waar ik het wel mee kan vinden.

Ik bedoel niet dat jij geen vrienden buiten Damn! hebt, niet op die fiets. Ik speel al heel erg lang tribalwars, ik heb veel stammen gespeeld, veel mensen werelden gespeeld, ik ben zeer actief op het forum etc. Bijvoorbeeld sinds kort speelt RIXS ook speeds. Ik denk dat 99% van de speeders hem niet zou herkennen. Ik ken hem wel, omdat ik hem nog herinner van de tijd dat ik W5 speelde en hij in Koekje zat. Punt zijnde, ik speel al lang tribalwars en ken ik daardoor heel erg veel mensen en vele van die spelen ook speeds. En sommige van hen val ik aan, sommige van hen simpelweg niet. Zoals ik al zei, dat is al sinds speed 400 zo geweest en ik ga dat niet veranderen omdat Steven of Thomas het anders niet oké vinden.

Ik weet hoe het voelt om uit die chat gekicked te worden :(

Ik word er dagelijks uitgehaald, shit happens :p

Nee niet iedereen zegt dan nee.

Grotendeels zou nee hebben gezegd.
Misschien een moraalridder als jij niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser30571

Guest
Ik bedoel niet dat jij geen vrienden buiten Damn! hebt, niet op die fiets. Ik speel al heel erg lang tribalwars, ik heb veel stammen gespeeld, veel mensen werelden gespeeld, ik ben zeer actief op het forum etc. Bijvoorbeeld sinds kort speelt RIXS ook speeds. Ik denk dat 99% van de speeders hem niet zou herkennen. Ik ken hem wel, omdat ik hem nog herinner van de tijd dat ik W5 speelde en hij in Koekje zat. Punt zijnde, ik speel al lang tribalwars en ken ik daardoor heel erg veel mensen en vele van die spelen ook speeds. En sommige van hen val ik aan, sommige van hen simpelweg niet. Zoals ik al zei, dat is al sinds speed 400 zo geweest en ik ga dat niet veranderen omdat Steven of Thomas het anders niet oké vinden.

Dat is toch je goed recht als jij aan je eigen stijl wilt vasthouden? Echter vind ik de denkwijze van thomas en steven zeker niet zo raar als jij en davey doen overkomen.
 

DeletedUser

Guest
Steven dat Teun weg is bewijst alleen maar meer dat het ''oude'' Damn! niet meer bestaat, alleen de naam bestaat nog.

Nou ja, bestaat nog wel. Actief is juist weer een heel ander verhaal.
En ik was er niet bij toen Damn! ontstond, dat was volgens mij rond speed 320.
Ik zit er pas sinds speed 400.

Dat is toch je goed recht als jij aan je eigen stijl wilt vasthouden? Echter vind ik de denkwijze van thomas en steven zeker niet zo raar als jij en davey doen overkomen.

Ik begrijp dat het voor hen logisch is dat het niet goed is dat ik Davey niet aanviel.
Het had ook helemaal geen probleem hoeven zijn.
Als ze op dat moment gewoon direct hadden gezegd, oké, pak dan Little. Dan had ik het prima gevonden.
Maar eerst krijg je dan gezeik van Thomas & Steven en wordt je dan uit Damn! gekicked (op de speed).
En dan pas wordt er gevraagd of je misschien Little wilt pakken.

Op zo'n moment ga ik dan niet meer meewerken, want dat was gewoon onredelijk van hun zijde.
 

DeletedUser48745

Guest
Ik bedoel niet dat jij geen vrienden buiten Damn! hebt, niet op die fiets. Ik speel al heel erg lang tribalwars, ik heb veel stammen gespeeld, veel mensen werelden gespeeld, ik ben zeer actief op het forum etc. Bijvoorbeeld sinds kort speelt RIXS ook speeds. Ik denk dat 99% van de speeders hem niet zou herkennen. Ik ken hem wel, omdat ik hem nog herinner van de tijd dat ik W5 speelde en hij in Koekje zat. Punt zijnde, ik speel al lang tribalwars en ken ik daardoor heel erg veel mensen en vele van die spelen ook speeds. En sommige van hen val ik aan, sommige van hen simpelweg niet. Zoals ik al zei, dat is al sinds speed 400 zo geweest en ik ga dat niet veranderen omdat Steven of Thomas het anders niet oké vinden.

Nouja, ik ken ook genoeg mensen al een tijd lang, er is iets op tribal wars dat heet: "Werelden gescheiden houden". Als ik op w4 goed bevriend ben met de ene stamgenoot, mar op w6 front met hem heb betekent dat niet dat ik geen strijd met hem aanga enkel omdat ik op w4 bij hem in de stam zit. Als je zo wilt spelen kan je beter direct naar tribalhugs vertrekken.
 

DeletedUser

Guest
Nouja, ik ken ook genoeg mensen al een tijd lang, er is iets op tribal wars dat heet: "Werelden gescheiden houden". Als ik op w4 goed bevriend ben met de ene stamgenoot, mar op w6 front met hem heb betekent dat niet dat ik geen strijd met hem aanga enkel omdat ik op w4 bij hem in de stam zit. Als je zo wilt spelen kan je beter direct naar tribalhugs vertrekken.

Misschien alles lezen voordat je een conclusie trekt?
Ik geef dat ik ook mensen met wie ik bevriend ben aanval.
Maar dat er simpelweg mensen zijn met wie er dermate goed mee bevriend ben, dat ik ze niet aanval.
En dat zijn er niet veel, maar wel sommige, zoals Davey of Andy.
 

DeletedUser66220

Guest
Komt mij nogal raar over van tio.. Ik ben ook wel eens boos geweest op iemand uit de chat of gekicked (meestal voor de lol); dat je dit gelijk zo erg hoog op neemt vind ik raar. Wat steven zegt vind ik idd kloppen: als iemand de tegenstander van de stam is, moet je die gewoon aanvallen. Ik kan het ook rdelijk met davey vinden, maar ik val hem, mits we beiden spelen, gewoon aan.

Frank, met jou is het leuk om te fighten. Maar Teun en ik zouden nog een keertje samen gaan speeden, ik wist niet dat candice etc ook gingen spelen en toen ik de ranglijst keek was het 4 damn'ers tegen mij, toen kwam gelukkig robbie erbij, maar heb geen hulp van ze gehad. Heb eerlijke fights gehad tegen empire en luigi.
Maar dat ik gewoon met Teun een PBG heb zie ik het probleem niet van, er waren er 4 van damn tegenover little en mij. Dat lijkt me genoeg om mij en little te ownen, later kwam varkentje123 er ook nog bij, 3vs4. Maar op het moment was het 4 damn'ers ( exclusief Teun ) tegenover little en mij, dan lijkt het me dat jullie er Teun echt niet bij nodig hebben om mij te ownen.
Teun lag ook aan de andere kant van de map, die moest 5 minuten lopen.
 

DeletedUser54614

Guest
De bash deed ik solo, speed 1616 werd ik 2de dankzij Candice, maar ik was sowieso 3de geworden. En speed 1615 werd ik 2de mede dankzij Thijs die top speelde als co. Ik ontken dat hier dan ook nergens, dus ik weet niet wat je punt is?
En voor de rest heb ik al van genoeg Damn'ers gehoord dat ze het jammer vinden. Dat jij nou niet 1 van die mensen bent, geef ik zeer weinig om. En dat het Bradley wel goed bevalt, vind ik mooi voor hem.

En het is mooi dat je medelijden voor me hebt, dan is dat gevoel iig wederzijds.
Het verschil tussen en mij is dat hoogstwaarschijnlijk dat mensen buiten Damn! mij tenminste wel mogen.

True, meeste mensen mogen mij niet, ik hoef ook niet met iedereen bevriend te zijn, anders wordt het maar saai.
Ik had ook ooit een normaal gesprek met Noud hoor! Kga em daarom toch niet minder aanvallen ofzo hoor :eek:

En veel Damn'ers die het jammer vinden? Sjezus Thijs, das alles. Als je nog echte Damn! mensen hebt die het jammer vinden zoals: Ik,Sven,Ruben,Frank,Jeroen,Luuk,Thomas of Kars dan laat je het maar weten.
 

DeletedUser

Guest
True, meeste mensen mogen mij niet, ik hoef ook niet met iedereen bevriend te zijn, anders wordt het maar saai.
Ik had ook ooit een normaal gesprek met Noud hoor! Kga em daarom toch niet minder aanvallen ofzo hoor :eek:

En veel Damn'ers die het jammer vinden? Sjezus Thijs, das alles. Als je nog echte Damn! mensen hebt die het jammer vinden zoals: Ik,Sven,Ruben,Frank,Jeroen,Luuk,Thomas of Kars dan laat je het maar weten.

Enkel Thijs? Ik heb gister toch nog veel meer mensen dan enkel Thijs gehad die langskwamen ;)
En er is een groot verschil tussen een normaal gesprek met iemand hebben en bevriend zijn met iemand.
Ik weet niet wat ik ervan moet denken dat jij die vergelijking niet kan begrijpen.

Maar oké. Ik ben voor de rest niet geïnteresseerd in al het gezeik dat je nog te brengen hebt.
 

DeletedUser68400

Guest
Je kan heus wel zelf deffen tegen 3/4 mensen. Ik stuur ook zo goed als nooit deff behalve met boost dorpjes, een reactie op een massa is een massa terug sturen. Blijkbaar kan onze Steven dat niet :eek:

Dit verklaard wel echt een hoop waarom Damn vrijwel iedere lange ronde wint ja. Zeker waar :D

Ik weet hoe het voelt om uit die chat gekicked te worden :(

:D:D


Overigens is dit niet heel raar. Een bg met de grootste vijand ingame, tja. Weet nou niet of dat de tactiek is. Om je eigen hachje te redden is het vast en zeker ideaal, maar voor de stam. Nee, zeker niet.

(overigens was het hetzelfde verhaal met gigantadorp, waar wij door 5 man werden gemassa't en we zeiden dat je hem moest rapen. Maar ook dat deed je niet.)
 
Reactiescore
76
De lange rondes die ik speel win ik toch meestal :) Maar dit is weer zo'n typisch voorbeeld Steven die mensen uit damn kickt alhoewel dat ik me nog goed herinner dat jeroen teun heeft binnengehaald.. Omdat hij een paar vrienden bij de vijandige kant heeft ik kom vrijwel met alle damn leden overeen maar er zijn slechts 3 mensen daar die ik ook nooit zou aanvallen ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Overigens is dit niet heel raar. Een bg met de grootste vijand ingame, tja. Weet nou niet of dat de tactiek is. Om je eigen hachje te redden is het vast en zeker ideaal, maar voor de stam. Nee, zeker niet.

Ten eerste had ik geen idee dat Flexibility überhaupt een serieuze vijand was. Aangezien ik niet speeden op het moment dat de hele Damn vs. Flexibility blijkbaar gaande was. Ten tweede heb ik Flexibility ontmoet toen ik niet speeden en wist ik niet eens dat hij een speeder was totdat ik een maand geleden Flexibility in de top 3 eindeloze ladder zag. Dus het zal wel zijn geweest om mijn eigen hachje te redden ja.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan