Speedronde #1615 - Barbarenronde

DeletedUser

Guest
hmm, hypocriet stelletje.. Zeggen dat als hij er wel was dat hij hem sws had geownd.. hoe weet je dat nou? Het enige dat op dit moment een feit is is dat hij hem geedeld heeft, en dus nu 1-0 voor staat. Succes volgende ronde mag je die 1-0 achterstand inhalen :$
 

DeletedUser

Guest
hmm, hypocriet stelletje.. Zeggen dat als hij er wel was dat hij hem sws had geownd.. hoe weet je dat nou? Het enige dat op dit moment een feit is is dat hij hem geedeld heeft, en dus nu 1-0 voor staat. Succes volgende ronde mag je die 1-0 achterstand inhalen :$

Omdat hij een veel betere speler is dan TicketToHeaven.
Overigens vind ik het wel ironisch dat iemand zoals TicketToHeaven hier dan stoer komt doen op het forum, terwijl hij tijdens de speed aan het smeken was om in Damn! te mogen.

Beetje droog.
 

DeletedUser65460

Guest
Lol ik ben nu pas thuis van 19u gisteren ofzo en dan zie je dit :D
Ik heb helaas wel wat gesniped ja, of ja ik.. Na m'n eten zag ik dat redelijk veel we was, en treintjes van 4sec, ik dacht ik laat m'n hond het ff doen. Moest je eens weten da hij nog eens bijna alles gesniped heeft, die hond heeft talent.
Maar goed, ik was weg en niemand kon vv'en niet moeilijk dat je me hebt 'weggespeeld'.
4vs1 als iemand er niet is en nog altijd met 400k geëindigd als ik me niet vergis? Das pas naab :p
 

DeletedUser65116

Guest
Vind het teleurstellend dat de underdog hier niet genoemd word :mad:
 
Bovenaan