Speedronde #1615 - Barbarenronde

DeletedUser39729

Guest
empire dit es mijn eerste sesoen van speed en ik heb je gewoned je lag hele tijd langs me met 200k punten meer tot ik en gigant besloten je aantevallen je was full def en je snipte niks ik heb 1 edel trein gestuurd met 10 sec tussen en je kon nog niet eens dodgen

Hij was er dan ook niet. ;)
 

DeletedUser68400

Guest
empire dit es mijn eerste sesoen van speed en ik heb je gewoned je lag hele tijd langs me met 200k punten meer tot ik en gigant besloten je aantevallen je was full def en je snipte niks ik heb 1 edel trein gestuurd met 10 sec tussen en je kon nog niet eens dodgen

Ha die vent. Ten eerste: je hebt niemand geownd als je niet 1 vs 1 komt, zeker niet als je dan hier breed komt doen. Als je breed wilt doen, prima. Maar doe het dan 1 vs 1.

Ten tweede: hij was er niet idd :D
 

DeletedUser73011

Guest
hoe kon ik weten dat hij er niet was en wrm dan geen vv en ik had 200 k punten minder en wat maakt het uit als je 1v1 wilt ga effe tetris doen he
 

DeletedUser73011

Guest
haha ja ik wist gwn niet dat hij er was en het is dan nog niet mijn probleem...
en dan nog ik zou het raar vinden hij probeerde te snipe door me aan te vallen en weer terug te roepen hij is pas afk gegaan toen alles clear stond
 

DeletedUser48745

Guest
hoe kon ik weten dat hij er niet was en wrm dan geen vv en ik had 200 k punten minder en wat maakt het uit als je 1v1 wilt ga effe tetris doen he

Het maakt niks uit of je het wist of niet, je hebt hem enkel dus totaal niet geowned. Het feit dat je treintjes stuurt van 10 sec zegt ook meer over jou.
 

DeletedUser48745

Guest
haha ja ik wist gwn niet dat hij er was en het is dan nog niet mijn probleem...
en dan nog ik zou het raar vinden hij probeerde te snipe door me aan te vallen en weer terug te roepen hij is pas afk gegaan toen alles clear stond

vreemd dat hij je aanviel, er was niemand online.
 

DeletedUser73011

Guest
Het maakt niks uit of je het wist of niet, je hebt hem enkel dus totaal niet geowned. Het feit dat je treintjes stuurt van 10 sec zegt ook meer over jou.

jong dat was 1 trein was het nog gewend van bb ik stuur treinen die zijn toegelaten met 50 miliseconden ;)

Omdat je was geowned als hij er was.
Pretty obvious.

zou goed kunnen en waarom ondersteunde jij hem niet je zag dat hij serieus aantal punten was aan het verliezen

vreemd dat hij je aanviel, er was niemand online.

als er zo iets zouw zijn als replay dan kon ik je het laten zien ik meen het serieus man hij snipte op me en erwaren dorpen gestacked verklaar dat dan eens en gigantdorp werd ook gesniped ?
 

DeletedUser

Guest
Jongen je hebt geluk gehad en nu doe je alsof je iedereen weg heb gespeeld
 

DeletedUser73011

Guest
dat zeg ik helemaal niet ik zeg gwn dat ik empire heb weg gespeeld maak er niet zo een drama van het is wel een feit dat ik door dat "geluk" giga en .f1re heb laten kunne winnen en dit vind ik terecht met tio-x zijn back stab en nog iets geluk kun je het niet noemen als je dorpen maar half volzitten met troepen en je een half uur alle offensive laat doodlopen op 1 gestacked dorp dat noem ik geen geluk en als je dan nog een 300 clears krijgt van 3 mensen dan ben je gezien alleen de pro's kunnen dit aan zoals candice,belgium,peutertje,ltb die gasten mss maar empire ... !?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66289

Guest
ticket to heaven ik hielp je wel he

zonder mijn clears had jij hem niet geownd
en haal die lesbies keer van je af profiel af ;)
 

DeletedUser73011

Guest
ticket to heaven ik hielp je wel he

zonder mijn clears had jij hem niet geownd
en haal die lesbies keer van je af profiel af ;)

dat is waar en .f1re heeft ook goed geholpen dat zeg ik toch en aangezien iedereen zegt dat hij afk was jij kreeg toch alle off op je dak een paar min voor dat wij hem aanvielen een stuk of 30 clears.
en die lesbische meisjes haal ik er niet af ... is van alles mn profiel foto ts,tw,skype,...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68400

Guest
dat is waar en .f1re heeft ook goed geholpen dat zeg ik toch en aangezien iedereen zegt dat hij afk was jij kreeg toch alle off op je dak een paar min voor dat wij hem aanvielen een stuk of 30 clears.
en die lesbische meisjes haal ik er niet af ... is van alles mn profiel foto ts,tw,skype,...

Ook facebook? :p

Zeg dan niet dat je 1vs1 hebt gewonnen

was 3vs1 ;)

He, doe jij nou ook niet zo breed dat jij alles deed. dankje. :D
 

DeletedUser

Guest
dat zeg ik helemaal niet ik zeg gwn dat ik empire heb weg gespeeld maak er niet zo een drama van het is wel een feit dat ik door dat "geluk" giga en .f1re heb laten kunne winnen en dit vind ik terecht met tio-x zijn back stab en nog iets geluk kun je het niet noemen als je dorpen maar half volzitten met troepen en je een half uur alle offensive laat doodlopen op 1 gestacked dorp dat noem ik geen geluk en als je dan nog een 300 clears krijgt van 3 mensen dan ben je gezien alleen de pro's kunnen dit aan zoals candice,belgium,peutertje,ltb die gasten mss maar empire ... !?

dat interpunctie...
 

DeletedUser

Guest
Wat een geruzie weer. Morgen weer nieuwe kansen voor (bijna) iedereen:D
 

DeletedUser67777

Guest
@ Damn!: mij niet in de stam laten, heeft jullie de overwinning gekost :p
 
Bovenaan