Speedronde #1615 - Barbarenronde

DeletedUser

Guest
Log ik eff op candice om te co-en, val ik fabeltjeskrant aan krijg ik meteen .fire/el-nonio/gigantadorp op me om hem te helpen. En dan nog wordt fabeltje geowned terwijl hun allemaal 2/3x zo groot zijn. Wat een stel pannekoeken
 

DeletedUser

Guest
altijd die slaapmodus is soms irri

anders zijn er van die no-lifers die in dit geval 3 dagen en nachten vol gaan edelen, waardoor het voor de "normale" spelers onmogelijk (heel moeilijk) word om de no-lifers bij te houden:edelman:
 

DeletedUser39729

Guest
Beetje jammer om zo te verliezen. Als andy nog op het laatst nog VV gaf was er niks aan de hand geweest. :D
 

DeletedUser66289

Guest
ik vondt terecht ;)
jullie echt zielig aan t eind pgb verbreken
maar inderdaad tio-x verdiende rank 1
 

DeletedUser

Guest
Ach ja, account was 5u onbemand.
Anders waren we dik 1ste geworden.

Een beetje jammer dat dan een noob als Fabeltjeskrant eerste wordt. Hij ging met 5v1 tegen een 300k Candice, terwijl zij gezamenlijk 4mil hadden, en nog verloor hij 15-0. Kerel heeft 400k ODA. Heeft heel de speed lang 5-6 mensen al zijn werk laten doen, qua clearen van spelers & concurrenten. Het spijt me zeer, maar wat een ontiegelijke noob is die kerel zeg.
 

DeletedUser66289

Guest
ik stopte met op candice gaan he ^^
ik pakte eerste dorp en kapte daarna
en ja dat is waar wou eerst op hem gaan omdat we speed als stam dik eerste stonden
tot candice joinde
toen moesten we wel op empire voor de overwinning en .f1re was ook 7-8 uur onbemand ;)
en over fabeltjeskrant tja is ook een kwaliteit he, maar vindt inderdaad beetje laag om zo speed te winnen
 

DeletedUser68400

Guest
Je begrijpt toch zelf ook wel dat je geen bg neemt met de vijand, hebben we teun inmiddels ook wel uitgelegd hoor daan, zal niet nog is gebeuren wees gerust! :D
 

DeletedUser66289

Guest
Haha is goed hoor ;)
maar was wel leuke ronde
en zeker spannend :D
 

DeletedUser

Guest
Je begrijpt toch zelf ook wel dat je geen bg neemt met de vijand, hebben we teun inmiddels ook wel uitgelegd hoor daan, zal niet nog is gebeuren wees gerust! :D

Er werd een bg gemaakt op het moment dat ik eigenlijk zou stoppen, omdat ik er donderdag toch niet was.
 

DeletedUser73011

Guest
empire dit es mijn eerste sesoen van speed en ik heb je gewoned je lag hele tijd langs me met 200k punten meer tot ik en gigant besloten je aantevallen je was full def en je snipte niks ik heb 1 edel trein gestuurd met 10 sec tussen en je kon nog niet eens dodgen
 
Bovenaan