Speedronde #101

DeletedUser

Guest
weet je wa een mooie speed is zelfde dat die bb's tot 10.000punten groeien 2 weken lang en snelheid 400 dat zou pas mooi zijn
 

DeletedUser

Guest
Wat moeten normale mensen doen die niet kunnen opblijven ? :(
 

DeletedUser

Guest
Wat moeten normale mensen doen die niet kunnen opblijven ? :(

van 00:00 - 08:00 loopt er nachtbonus... Een 4X verdedigersbonus is wel iets hoor ;)

Ongeveer zoals een gewone wereld dus, maar dan sneller en ietsje sterkere nachtbonus.
 

DeletedUser

Guest
van 00:00 - 08:00 loopt er nachtbonus... Een 4X verdedigersbonus is wel iets hoor ;)

Ongeveer zoals een gewone wereld dus, maar dan sneller en ietsje sterkere nachtbonus.

Das toch nog wel iets anders dan slaapmodus ea, vind deze wel beetje overdreven :p
 

DeletedUser

Guest
Als ze denken dat ik in de vakantie maar 8 uurtjes ga slapen, dan hebben ze het mis.
 

DeletedUser

Guest
Als ze denken dat ik in de vakantie maar 8 uurtjes ga slapen, dan hebben ze het mis.

echt hee,waar moet ik ineens een nachtco vandaan gaan toveren
Ik weet het,de kans dat je aangevallen word is klein,maar dat je 's nachts groeit is wel van essentieel belang voor je rang denk ik.
 

DeletedUser13300

Guest
kan het ook bijv per 2 spelers 1,5 barb dorp worden.?
 

DeletedUser33979

Guest
Hmm, misschien doe ik mee maar denk het niet. Vakantie = zwembad. Zwembad = moe. Moe = slapen. Slapen = in de nacht.

Kan 's nachts dus niet spelen doordat ik dan moe ben van het zwembad, waar ik overdag ben :) Denk dat dit gewoon een no-life speed gaat worden.
 

DeletedUser26137

Guest
Over 2 en een halve week staat OHwpus op de 3de plaats Dat kan lager dus XD beuk hem na de 5de plaats dan gaat ie al richting de 20ste plaats waar die thuis hoort :D
 
Bovenaan