Speedronde #101

DeletedUser28453

Guest
niks aan. Ik zal even de phails aangeven:

  • Nachtbonus ipv slaapmodus;
  • lengte;
  • snelheid;
  • geen bb in combinatie met simpel smederij levels;
  • bb bescherming 1 uur (het moet of 20 minuten of 3 uur zijn!).

<3
 

DeletedUser

Guest
niks aan. Ik zal even de phails aangeven:

  • Nachtbonus ipv slaapmodus;
  • lengte;
  • snelheid;
  • geen bb in combinatie met simpel smederij levels;
  • bb bescherming 1 uur (het moet of 20 minuten of 3 uur zijn!).

<3

Doe je toch niet mee..
 

DeletedUser

Guest
niks aan. Ik zal even de phails aangeven:

  • Nachtbonus ipv slaapmodus;
  • lengte;
  • snelheid;
  • geen bb in combinatie met simpel smederij levels;
  • bb bescherming 1 uur (het moet of 20 minuten of 3 uur zijn!).

<3

:rolleyes: Je hebt het waarschijnlijk nog niet door, maar je hebt zo een hele waaier aan mensen met verschillende interesses. Ik heb zo mijn redenen om net als ik op vakantie ga een langere speed in te lassen. Niet alleen stond die sowieso op het programma (de mensen die dit WEL leuk vinden mogen ook wel eens hun zin krijgen), deze komt ook goed uit voor het support. Niet iedereen is zo actief als mij en is momenteel een tekort een speedmods. Ik probeer even Duckje te overtuigen er wat extra man op te zetten, want als ik weg ben valt alles op één man. Dat is ook niet de bedoeling, bij een lange ronde is dat dus makkelijk in je eentje te doen ;)

Deze ronde is dus niet jouw ding, pech gehad, misschien dat de rondes daarna wel wat meer voor jou besteed zijn. Een beetje variatie is nodig hé ;)
 

DeletedUser28453

Guest
:rolleyes: Je hebt het waarschijnlijk nog niet door, maar je hebt zo een hele waaier aan mensen met verschillende interesses. Ik heb zo mijn redenen om net als ik op vakantie ga een langere speed in te lassen. Niet alleen stond die sowieso op het programma (de mensen die dit WEL leuk vinden mogen ook wel eens hun zin krijgen), deze komt ook goed uit voor het support. Niet iedereen is zo actief als mij en is momenteel een tekort een speedmods. Ik probeer even Duckje te overtuigen er wat extra man op te zetten, want als ik weg ben valt alles op één man. Dat is ook niet de bedoeling, bij een lange ronde is dat dus makkelijk in je eentje te doen ;)

Deze ronde is dus niet jouw ding, pech gehad, misschien dat de rondes daarna wel wat meer voor jou besteed zijn. Een beetje variatie is nodig hé ;)

Ik sprak vanuit mijn mening. Niet namens iedereen.
 

DeletedUser

Guest
Ja weet ik, maar ik geef het toch maar even aan, want ik zie zo van die reacties als "kutspeed" e.d., het moet niet altijd iedereens zin zijn hé :D

Hij heeft wel een punt;)

naja je moet ook begrijpen dat sommige speeds niet werken..
 

DeletedUser

Guest
Mja, vandaar het vraagteken hé, ik wist dat het een van de eerste speeds was... Ik was op zoek naar een ronde waarmee ik instellingen kon vergelijken, maar bij gebrek aan maar van 0 begonnen...

Ask Kuch Kenneth Kuch wat de instelingen moeten worden kuch kuch :p
 

DeletedUser

Guest
Johnny Freddie en eitje Gaan ownen We gaan Yero eens van zen rang Kicken :D
 

DeletedUser

Guest
Misschien is 2weken wel lang, maar ik vind het toch wel een goede. Misschien alleen die nachtbonus dat tegen valt.
 

DeletedUser

Guest
:rolleyes: Je hebt het waarschijnlijk nog niet door, maar je hebt zo een hele waaier aan mensen met verschillende interesses. Ik heb zo mijn redenen om net als ik op vakantie ga een langere speed in te lassen. Niet alleen stond die sowieso op het programma (de mensen die dit WEL leuk vinden mogen ook wel eens hun zin krijgen), deze komt ook goed uit voor het support. Niet iedereen is zo actief als mij en is momenteel een tekort een speedmods. Ik probeer even Duckje te overtuigen er wat extra man op te zetten, want als ik weg ben valt alles op één man. Dat is ook niet de bedoeling, bij een lange ronde is dat dus makkelijk in je eentje te doen ;)

Deze ronde is dus niet jouw ding, pech gehad, misschien dat de rondes daarna wel wat meer voor jou besteed zijn. Een beetje variatie is nodig hé ;)



ooh ik weet al wat je wil bereiken, jij lekker op vakantie, en wij nolifen xD, nja
als je nou 3k/3k deff doet, en nog wat off, gaat wel lukken denk ik..
 

DeletedUser

Guest
omgg, zo een geile speed (k)
* Barbarendorpen: ja, groeien mee tot 7500
* Bonusdorpen: ja, groeien mee tot 7500

deze doe ik zeker mee ^^
 

DeletedUser

Guest
omgg, zo een geile speed (k)
* Barbarendorpen: ja, groeien mee tot 7500
* Bonusdorpen: ja, groeien mee tot 7500

deze doe ik zeker mee ^^

Zoveel moeite met het overnemen van de dorpen van andere spelers dat je maar BB-dorpen gaat overnemen? :p
 

DeletedUser30507

Guest
mooi. eindelijk prachtige lange speed. ff een team zoeken.
 
Bovenaan