Speed Topspelers

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser976

Guest
Volgens mij 1 speler hea Kenny ^^

Klopt, vind mezelf ook geweldig goed :p

Andere goede spelers, naast en onder mij zijn:

de N.E.R.D. beheerders
Camelgamer, raar dat hij niet genoemt word trouwens
Yero, mijn eeuwige medespeler op de speed denk en hoop ik
zoals eerder gezegt Nymf, Bromster en manuel
toch ook Senna, hoewel ik je 2 keer gepwnd heb :p (geef nou eens toe jong)
Slick en Pyrotaures(AEM) van Nls 1 (waar nymf maar even bij zat ;) )
Machiel heeft, vond ik, NLS 3 erg goed gespeelt

en ben er vast een paar vergeten :p
 

DeletedUser

Guest
Camelgamer haat ik XD die l*l heeft nu al 3x een speed voor me verneukt door zijn afspraken niet na te komen. :( Maar als die het niet verneukt is het best een goede speed speler.
 

DeletedUser

Guest
Goede spelers -> Zijn er teveel om op te noemen. Dus ik gooi er maar een lijstje in van spelers met uitzonderlijke kwaliteiten.

- Cédric : Nog nooit iemand zo netjes een account zien onderhouden. Daarnaast natuurlijk een geweldig speler.
- Yero : Lijkt me toch duidelijk. Een dag later beginnen en dan toch weten te winnen, dan ben je gewoon geweldig goed.
- Laurens : Is één van de beste TWers die ik ken, heeft alle aspecten onder controle.
- Willem : Waarschijnlijk de beste starter, heeft alleen nooit echt tijd om het door te zetten.
- Wouter : Aantal speeds geleden maakte ik kennis met hem. Ontzettend goede TWer, maar ik kom hem te weinig tegen.
- Axel : Één van de weinigen die ik ben tegengekomen die het (back)timen echter onder de knie heeft.
- Duckje(Seppe?) : Maakte Bert gek in speed #9 dacht ik.. Maarja dus ook één van de weinigen die het timen onder controle heeft, voor de rest nog nooit bezig gezien op een groot speedaccount, maar ik twijfel er niet over dat hij het met gemak zou kunnen handelen.
- Tom : Heeft onder meerdere accounts gespeeld en degenen die hem kennen weten dat hij te goed is.
- Nick : Geweldige speler zowiezo. Als hij ervoor gaat staat hij elke speed in de top.
- Mario : Zelfde geval als Nick. Mario heeft wel moeite met een tegenslag.
- Bert : De beste teamspeler die je ooit tegen gaat komen op TW. Echt hulde voor deze vriend.

Dan heb je nog een groot aantal andere spelers die ontzettend goed zijn, maar waar ik te weinig van heb gezien om ze echt te beoordelen.

Wouter = newlivez ;) Vermoed ik athans. Ik doe idd weinig mee, daar heb ik helaas geen tijd voor.
 

DeletedUser

Guest
Jep Wouter = Newlivez ;)


En laurenss != laurens :p

Ik ben jouw inderdaad nog niet tegengekomen en dus gaat het ook niet over jouw, de Laurens waar het wel over gaat weet het zelf wel :)
 

DeletedUser

Guest
Camel vind ik persoonlijk het best.. hij heeft alle aspecten(snel naar edel) het farmen van je hele 11 x 11 etcetera..
& Twshadow(geen idee hoe hij hier heet) vind ik een fantastische solist//teamspeler
-------------------------------------------------------------------------------- Oordeel over mezelf:

Mezelf vind ik een redelijke speler (0/10) dan geef ik mezelf een (7/10)
Ik vind alleen dat de beste speler hier niet genoemd kunnen worden..
want op de duitse server ligt het niveau hoger en sommige spelers spelen nou eenmaal alleen op de duitse.. (Like Me)
 

DeletedUser1875

Guest
Joepie, niemand vind mij goed.

ik mag Spoonk miss niet, maar vind hem 1 van de beste, op Yeronimootje na ;)
 

DeletedUser

Guest
Joepie, niemand vind mij goed.

ik mag Spoonk miss niet, maar vind hem 1 van de beste, op Yeronimootje na ;)

Inderdaad, je moet altijd je zelf boven Spoonk stellen. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Camelgamer haat ik XD die l*l heeft nu al 3x een speed voor me verneukt door zijn afspraken niet na te komen. :( Maar als die het niet verneukt is het best een goede speed speler.

camelgamer is een goede speler mischien voor sommigen wat minder betrouwbaar maar ik kan genoeg over anderen opsommen wat nog stukken erger is wat ik trouwnes niet doe want dan word het weer moddergooien :D
soms zit het mee en soms zit het tegen ;)
 

DeletedUser

Guest
Mario heeft het flinkt naar de knoppen geholpen op NLS 14# heb ik gehoord ^^

hij heeft ook een leven ;)
Ik heb met hem erover gepraat, hij had andere dingen te doen. En ik was er die dag niet om hem te helpen. DUsja ;)
 

DeletedUser

Guest
nee echt waar dat meen je niet :p het blijft toch meestal een corrupte bedoening je ziet nooit wie echt goed is aangezien er veel gefusser geinternd geadeld via vv etc wordt ik wou dat dat er eens niet was :(
 

DeletedUser

Guest
Camelgamer is wel een goede speeder, ik hoop nog een keer met hem samentewerken, alleen moet hij niet rondroepen wie hij is... :p
Hij heeft, zoals je hier kan lezen, geen goede reputatie...
 

DeletedUser15154

Guest
Goede spelers -> Zijn er teveel om op te noemen. Dus ik gooi er maar een lijstje in van spelers met uitzonderlijke kwaliteiten.


- Mario : Zelfde geval als Nick. Mario heeft wel moeite met een tegenslag.


Dan heb je nog een groot aantal andere spelers die ontzettend goed zijn, maar waar ik te weinig van heb gezien om ze echt te beoordelen.

Even voor de duidelijkheid :p Soeed #14 was inderdaad niet toppie, maar ik was zelf weg, het ging al niet lekker, en daarna ging Laurens dus, hij verklootte het nog meer :p

Maar dat maakt niet uit, ik hoop dat de volgende speed weer een normale is, waarbij je gewoon met alles level 0 of 1 moet beginnen, dan ben ik juist weer een goede starter :p

Daar is Buba-juica, Starlike*,N.E.R.D getuige van met Speed 13.
Jammer genoeg had ik toen last van zeikende ouders :D
 

DeletedUser

Guest
Even voor de duidelijkheid :p Soeed #14 was inderdaad niet toppie, maar ik was zelf weg, het ging al niet lekker, en daarna ging Laurens dus, hij verklootte het nog meer :p

Maar dat maakt niet uit, ik hoop dat de volgende speed weer een normale is, waarbij je gewoon met alles level 0 of 1 moet beginnen, dan ben ik juist weer een goede starter :p

Daar is Buba-juica, Starlike*,N.E.R.D getuige van met Speed 13.
Jammer genoeg had ik toen last van zeikende ouders :D

vergeet mij niet, mwuahaha. Ik stond wel hoger dan jou met de start :p
had alleen geen zin meer haha.
 

DeletedUser813

Guest
Yeronimo, FmInside, Nymfomaan, Dennis, Senna ;).

Btw: Dennis speelde jij op Dominus Caligo? Want daar edelde ik 6 dorpen van ;)

Geen idee, welke speed was dat? Want Dominus caligo is vaker gebruikt, alleen speed 4 heb ik er op gespeeld.
 

DeletedUser7025

Guest
Goede spelers -> Zijn er teveel om op te noemen. Dus ik gooi er maar een lijstje in van spelers met uitzonderlijke kwaliteiten.

- Willem : Waarschijnlijk de beste starter, heeft alleen nooit echt tijd om het door te zetten.

Dan heb je nog een groot aantal andere spelers die ontzettend goed zijn, maar waar ik te weinig van heb gezien om ze echt te beoordelen.

Me?

Klopt wel dat ik nooit tijd heb om het door te zetten, omdat ik gewoon erg druk was met school :p Maar nu is het vakantie dus speed 15 zal ik eens zien of ik het door kan zetten he ;)

Toch vind ik dat Amun-Ra ook vergeten wordt hoor. Van de speeds die hij gespeelt heeft is hij altijd hoog geëindigt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan