Speed Topspelers

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser12324

Guest
ik denk dat dit topic overbodig is. senna heeft de afgelopen 14 speeds eigelijk bijna altijd gewonnen, of gespeelt op een account die gewonnen heeft. er zijn tegenwoordig al teams om alleen senna aan te pakken. lijkt me duidelijk wie de nls'en overheerst nietwaar?
 

DeletedUser7025

Guest
ik denk dat dit topic overbodig is. senna heeft de afgelopen 14 speeds eigelijk bijna altijd gewonnen, of gespeelt op een account die gewonnen heeft. er zijn tegenwoordig al teams om alleen senna aan te pakken. lijkt me duidelijk wie de nls'en overheerst nietwaar?

Nee. Of het gaat zo dat hij genobelt wordt en dan snel met z'n vriendjes verder speelt op ander account of "hij moest werken". Maja senna het zegt wel wat dat veel mensen je de grootste no-liver vinden die er is. Dat is niet echt een compliment.
 

DeletedUser12324

Guest
Nee. Of het gaat zo dat hij genobelt wordt en dan snel met z'n vriendjes verder speelt op ander account of "hij moest werken". Maja senna het zegt wel wat dat veel mensen je de grootste no-liver vinden die er is. Dat is niet echt een compliment.

toegegeven, hij heeft leuke smoesjes, maar hij wint wel 4 speeds op rij (8tm11 dacht ik) dan kun je jezelf gewoon de beste (of meest leveloze idd) speedspeler noemen van de nls.
 

DeletedUser7025

Guest
toegegeven, hij heeft leuke smoesjes, maar hij wint wel 4 speeds op rij (8tm11 dacht ik) dan kun je jezelf gewoon de beste (of meest leveloze idd) speedspeler noemen van de nls.

8 is gewonnen door OwhPus en daar achter op 8k kwam ik :p 10 en 11 heeft hij inderdaad gewonnen werd ik 2e en 3e en speed 9 niet gespeelt dus 4 op rij misschien niet maar als het toch zo is is het knap maar ook echt heel erg levenloos
 

DeletedUser

Guest
Dennis ( spoonk ) is samen met senna de beste

ik speel ook geen speeds meer
ben het wat beu .
 

DeletedUser976

Guest
De volgende speed spelers vinnik persoonelijk wel goed,FULguration, Tandvleesontsteking, OwhPUS, yeronimo en YennY
 

DeletedUser976

Guest
mwoah, dan wil ik Bromster en Manuel ook wel ff eren voor de speeds die zij gedaan hebben en samen gespeelt hebben met Nymf :)
 

DeletedUser813

Guest
nymfomaan zonder twijfel, hij is de enigste die me ooit een dorp afhandig heeft gemaakt toen ik er was op speed 3. Voor de rest zijn de vaste re. spelers allemaal top:).
 

DeletedUser

Guest
Yeronimo, FmInside, Nymfomaan, Dennis, Senna ;).

Btw: Dennis speelde jij op Dominus Caligo? Want daar edelde ik 6 dorpen van ;)
 

DeletedUser

Guest
Goede spelers -> Zijn er teveel om op te noemen. Dus ik gooi er maar een lijstje in van spelers met uitzonderlijke kwaliteiten.

- Cédric : Nog nooit iemand zo netjes een account zien onderhouden. Daarnaast natuurlijk een geweldig speler.
- Yero : Lijkt me toch duidelijk. Een dag later beginnen en dan toch weten te winnen, dan ben je gewoon geweldig goed.
- Laurens : Is één van de beste TWers die ik ken, heeft alle aspecten onder controle.
- Willem : Waarschijnlijk de beste starter, heeft alleen nooit echt tijd om het door te zetten.
- Wouter : Aantal speeds geleden maakte ik kennis met hem. Ontzettend goede TWer, maar ik kom hem te weinig tegen.
- Axel : Één van de weinigen die ik ben tegengekomen die het (back)timen echter onder de knie heeft.
- Duckje(Seppe?) : Maakte Bert gek in speed #9 dacht ik.. Maarja dus ook één van de weinigen die het timen onder controle heeft, voor de rest nog nooit bezig gezien op een groot speedaccount, maar ik twijfel er niet over dat hij het met gemak zou kunnen handelen.
- Tom : Heeft onder meerdere accounts gespeeld en degenen die hem kennen weten dat hij te goed is.
- Nick : Geweldige speler zowiezo. Als hij ervoor gaat staat hij elke speed in de top.
- Mario : Zelfde geval als Nick. Mario heeft wel moeite met een tegenslag.
- Bert : De beste teamspeler die je ooit tegen gaat komen op TW. Echt hulde voor deze vriend.

Dan heb je nog een groot aantal andere spelers die ontzettend goed zijn, maar waar ik te weinig van heb gezien om ze echt te beoordelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3507

Guest
Goede spelers -> Zijn er teveel om op te noemen. Dus ik gooi er maar een lijstje in van spelers met uitzonderlijke kwaliteiten.


- Laurens : Is één van de beste TWers die ik ken, heeft alle aspecten onder controle.

Toch nooit mij dat je bedoeld?
mocht dit wel zo zijn ben ik wel benieuwd onder welke account ik je ken :)
Maar zal vermoedelijk wel een andere laurens zijn ^^

en dat ik yeronimo een goede speler vind weet hij zelf waarschijnlijk ook wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan