Speed Topspelers

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser22585

Guest
Sarcasme kan me geen reet schelen.

n00b, idd Koefnoen, niet om aan te zien zulke ventjes -_-'

Kom je in de maatschappij ook tegen, zullen we toch moeten accepteren :p Achja, ben nog jong, dus kan me nu nog beetje afreageren :D
 

DeletedUser3368

Guest
Wat een haat hier zeg. Schieten jullie hier iets mee op ?
Na deze speed denk ik dat iedereen zijn conclusie's wel kan trekken die er serieus op gespeeld heeft...

Scamander wat wil je? Een taart voor je overwinning? Wacht nog wel even een paar daagjes. Dan geef ik je een cadeau. Een edeltrein op je dorp ;)
 

DeletedUser

Guest
Wat een haat hier zeg. Schieten jullie hier iets mee op ?
Na deze speed denk ik dat iedereen zijn conclusie's wel kan trekken die er serieus op gespeeld heeft...

Scamander wat wil je? Een taart voor je overwinning? Wacht nog wel even een paar daagjes. Dan geef ik je een cadeau. Een edeltrein op je dorp ;)
Je had mij laatst een taart belooft.. :(
 

DeletedUser3140

Guest
Ik ben david en Noconversation van nls12 ;)

waar ik 2e ben geëindigd terwijl ik de 2 dagen en nog wat uur in mijn eentje heb gespeeld en niet heb kunnen internen ^^

en dat net achter de fusieaccount van de rest van de top5 ^^


lol gij ze vuile leugenaar :p

ik heb minstens even veel tijd op diejn account doorgebracht als gij!
 

DeletedUser

Guest
omdat ik de nacht daarvoor had mogen doordoen

mja, toen was ik er ook? ;) maar had jij inderdaad de ambetantste uren en kon je meer dan 24u niet je bed in.

maar excuses michiel ^^ om het goed te maken doen we er nog eentje deze paasvakantie? :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser710

Guest
Er is ondertussen alweer een nieuw topic over topspelers... Ga daar maar in verder ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan