Sollicitatieartikel - [TWR] ten dode opgeschreven?

DeletedUser

Guest
Zijn je verstandelijke vermogens nu echt zo beperkt of doe je je gewoon dommer voor dan je bent?:rolleyes::rolleyes:

Waar zijn dit soort reacties nou voor nodig.. Je kan het niet met een normaal argument wederleggen en je gaat maar op deze toer.

PS: Demo, ik ben al HEEEEL veel kata's tegengekomen in de clears die op mij toegekomen zijn :)

Not.
 

DeletedUser

Guest
De reacties van je stamgenoot zijn gewoon stompzinnig, op het idiote af.
Redelijke argumentatie is niet nodig, aangezien de mentale toestand van Time for plan b best omschreven kan worden als 'een blinde muur'.

Mogelijk kan hij zich vanaf heden beperken tot meelezen, in plaats van reacties te schrijven.
 

DeletedUser25273

Guest
Waar zijn dit soort reacties nou voor nodig.. Je kan het niet met een normaal argument wederleggen en je gaat maar op deze toer.

PS: Demo, ik ben al HEEEEL veel kata's tegengekomen in de clears die op mij toegekomen zijn :)

Not.

Heel simpel, naar normale argumenten luistert hij niet. Ik geef mijn mening en ik bedoel ermee wat ik ermee bedoel, dan hoeft de wijsneus mij niet te gaan vertellen dat ik er wat anders mee bedoel.

Wij moeten eerst ruimte maken voor kata in de clears, aangezien dit niet onze standaard strategie is, dus maak je geen zorgen, je gaat nog voldoende kata tegenkomen.
 

DeletedUser

Guest
Ik snap nu waarom ik jou tot Only'er had "gepromoveerd"..Je post net zo als Kezmania en Demo73..

Jou posts die ik afgelopen dagen heb gelezen zijn allemaal overbodig en kunnen wel gemist worden en nu ga je iemand die op zn minst redelijke reacties geeft beledigen. Erg goed van je hoor! Jou moesten ze maar ns gauw van het AF verwijderen..

Edit: @ Vleugel dus.

En @ Demo: tja, ik dodge dan ook nu een stuk meer dan ik zelf gepland had..dus dat gaat aardig lang duren voordat je ruimte voor die kata's hebt :)
 

DeletedUser25273

Guest
Ik snap nu waarom ik jou tot Only'er had "gepromoveerd"..Je post net zo als Kezmania en Demo73..

Jou posts die ik afgelopen dagen heb gelezen zijn allemaal overbodig en kunnen wel gemist worden en nu ga je iemand die op zn minst redelijke reacties geeft beledigen. Erg goed van je hoor! Jou moesten ze maar ns gauw van het AF verwijderen..

Edit: @ Vleugel dus.

En @ Demo: tja, ik dodge dan ook nu een stuk meer dan ik zelf gepland had..dus dat gaat aardig lang duren voordat je ruimte voor die kata's hebt :)

Valt reuze mee hoor, ik had al een redelijke hoeveelheid kataclears klaarstaan, alleen richt ik de kata deze keer niet op de muur, zoals ik bij markiekjh wel deed.
 

DeletedUser

Guest
Kom maar op :) Die van mij kunnen niet wachten om de rest van je dorpjes af te breken :)
 

DeletedUser41379

Guest
Heel simpel, naar normale argumenten luistert hij niet. Ik geef mijn mening en ik bedoel ermee wat ik ermee bedoel, dan hoeft de wijsneus mij niet te gaan vertellen dat ik er wat anders mee bedoel.

Wij moeten eerst ruimte maken voor kata in de clears, aangezien dit niet onze standaard strategie is, dus maak je geen zorgen, je gaat nog voldoende kata tegenkomen.

Ik ben nog steeds van mening dat je het indirect zegt, maar vooruit... ;)

@Vleugel Oja jou reacties zijn zo goed :rolleyes: geen ene redelijke argument, enkel beledigingen :eek:
Demo die heeft tenminste nog argumenten, maar jij zegt maar dingen zoals een kip zonder kop :rolleyes:

En Demo, bij deze excuses :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Het wordt teveel voor corneel...

en voor Time for plan b.

Herlees mijn opeenvolgende posts; laat desnoods je eigen reacties en deze van je stamgenoten achterwege. (dat leest vast vlotter, en ze doen toch niet terzake)
Eens zover zou het besef moeten komen dat mijn berichten die argumenten behoeven deze hebben.
De andere berichten zijn slechts vaststellingen of tegen reacties, en daar hoef ik geen extra argumentatie aan toe te voegen.

Temeer omdat jij zo vriendelijk bent m'n beweringen zelf te staven door een opeenvolging van hoogst bedenkelijke reacties. Daarin om een mij duistere reden gesteund door enkele van je stamgenoten.

Als het nu nog steeds niet duidelijk is, hou dan je reactie gewoon voor je.
 

DeletedUser

Guest
wat een geboren jambek ben jij zeg
ga lekker bij demo onder zijn vleugel kruipen
foei foei foei
 

DeletedUser

Guest
man, man ..... wat een onzin lees ik daar : ' de kracht van =oad=', lol .....

=oad= kreeg gewoon vierkant slaag van TWR en ze zijn op geen enkel moment een bedreiging geweest ....

wie heeft blijkbaar het meeste edels op voorraad om barbaren te edelen : =oad- spelers, en hoe zou dat toch komen?

de 'kracht' van oad is gewoon dat ze zijn blijven spelen terwijl meer dan de helft van TWR dit spelletje om allerhande redenen niet verder wilde spelen ....

het is doodjammer dat ik de enige speler ben van TWR die nog (een beetje) aktief speelt (met aktief spelen bedoel ik aanvallen), en dat er voor de rest alleen maar nieuwe spelers zitten op de overgebleven accounts van TWR, deze nieuwe spelers hebben geen binding met TWR en denken in de eerste plaats aan het voortbestaan van het account op zich
 

DeletedUser

Guest
kinderen! foei!!:mad:
jullie krijgen geen snoepjes meer hoor!!

*verveling*
 

DeletedUser41379

Guest
Het wordt teveel voor corneel...

en voor Time for plan b.

Herlees mijn opeenvolgende posts; laat desnoods je eigen reacties en deze van je stamgenoten achterwege. (dat leest vast vlotter, en ze doen toch niet terzake)
Eens zover zou het besef moeten komen dat mijn berichten die argumenten behoeven deze hebben.
De andere berichten zijn slechts vaststellingen of tegen reacties, en daar hoef ik geen extra argumentatie aan toe te voegen.

Temeer omdat jij zo vriendelijk bent m'n beweringen zelf te staven door een opeenvolging van hoogst bedenkelijke reacties. Daarin om een mij duistere reden gesteund door enkele van je stamgenoten.

Als het nu nog steeds niet duidelijk is, hou dan je reactie gewoon voor je.

Oke, je gaat van irritant naar grappig :p

Maar ik zal in deze post ook goede argumenten geven en me niet tot jou niveau verlagen (jij ziet dit anders, negeer deze zin).

Hoezo goede argumenten? In de ene reactie vergelijk je ons met Horzels, waarom? Niet vermeld. Dit noem ik dus geen argumenten.

Je hebt het over het artikel wat Danny schrijft. Ik heb me niet verdiept in het stuk, nog niet eens gelezen, maar als deze informatie niet klopt, zet je dit op een normale wijze. Wat jij doet is op een lelijke manier een beetje schreeuwen dat het niet klopt en keurt direct echt alles af. Alweer, waar zijn je argumenten? Enigste argument is dat de info volgens jou niet klopt. Dit kan je ook zo zeggen:

Danny, de info die je vermeldt klopt niet, wil je hier graag wat beter in verdiepen. Dan hebben mensen een veel beter inzicht op de stand van zaken

Zo kan het dus ook, ipv de onbeschofte manier die jij doet.

Oja nog een ding, ik reageer hoe jij op mij reageert. Dan weet je dus ook meteen hoe jij reageert. Bij deze heb ik een fatsoenlijk en beleefde reactie gegeven, hoop dat ik hier ook antwoord op kan krijgen en op een even beleefde manier.

Time for plan b
 

DeletedUser

Guest
man, man ..... wat een onzin lees ik daar : ' de kracht van =oad=', lol .....

=oad= kreeg gewoon vierkant slaag van TWR en ze zijn op geen enkel moment een bedreiging geweest ....

wie heeft blijkbaar het meeste edels op voorraad om barbaren te edelen : =oad- spelers, en hoe zou dat toch komen?

de 'kracht' van oad is gewoon dat ze zijn blijven spelen terwijl meer dan de helft van TWR dit spelletje om allerhande redenen niet verder wilde spelen ....

het is doodjammer dat ik de enige speler ben van TWR die nog (een beetje) aktief speelt (met aktief spelen bedoel ik aanvallen), en dat er voor de rest alleen maar nieuwe spelers zitten op de overgebleven accounts van TWR, deze nieuwe spelers hebben geen binding met TWR en denken in de eerste plaats aan het voortbestaan van het account op zich

Heb je ook gelezen wat er staat, of ben je na de titel al in huilen uitgebarsten?
 

DeletedUser

Guest
Heb je ook gelezen wat er staat, of ben je na de titel al in huilen uitgebarsten?


Ik ben wel in huilen uitgebarsten na het lezen van een dramatisch slecht geschreven artikel vol onzin.
Die minuten had ik beter aan me reet kunnen krabben, dat had nog meer nut gehad.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben wel in huilen uitgebarsten na het lezen van een dramatisch slecht geschreven artikel vol onzin.
Die minuten had ik beter aan me reet kunnen krabben, dat had nog meer nut gehad.


aan je reet krabben heb jij wel iets meer nodig dan een paar minuten

als je op en aanmerkingen hebt vraag dan zelf aan of je reporter mag zijn en niet hier dom komen lullen
 

DeletedUser

Guest
waarschijnlijk een eikel uit oud TWR aangezien ze daar niks nuttigs te vertellen hadden aan elkaar en dus maar mij als Pedo bestempelen waar ze die onzin uit de boom plukken mag joost weten maar goed moet toch iets op het forum zetten he!
gelukkig heb ik een grotere schoenmaat dan jou gozertje
 
Bovenaan