Sollicitatieartikel - [TWR] ten dode opgeschreven?

DeletedUser

Guest
Het is duidelijk dat ik geen CN fan ben, maar vind dat soort benamingen ook veel te ver gaan.
We zijn wel met een spelletje bezig hier.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben wel in huilen uitgebarsten na het lezen van een dramatisch slecht geschreven artikel vol onzin.
Die minuten had ik beter aan me reet kunnen krabben, dat had nog meer nut gehad.

Haha loser.

Nee sorry, ik hoef niet mee te doen aan de kneuzenkermis.

En over dom lullen gesproken, wanneer ga jij eens iets zinnigs doen?
Het enige wat ik jou zie doen is reetkruipen bij je stamgenoten, en de rest de grond in boren. Althans, poging tot.
Met je IQ zo hoog als je schoenmaat...

Zielig gevalletje. Pedo.

Haha loser.
 

DeletedUser

Guest
man, man ..... wat een onzin lees ik daar : ' de kracht van =oad=', lol .....

=oad= kreeg gewoon vierkant slaag van TWR en ze zijn op geen enkel moment een bedreiging geweest ....

wie heeft blijkbaar het meeste edels op voorraad om barbaren te edelen : =oad- spelers, en hoe zou dat toch komen?

de 'kracht' van oad is gewoon dat ze zijn blijven spelen terwijl meer dan de helft van TWR dit spelletje om allerhande redenen niet verder wilde spelen ....

het is doodjammer dat ik de enige speler ben van TWR die nog (een beetje) aktief speelt (met aktief spelen bedoel ik aanvallen), en dat er voor de rest alleen maar nieuwe spelers zitten op de overgebleven accounts van TWR, deze nieuwe spelers hebben geen binding met TWR en denken in de eerste plaats aan het voortbestaan van het account op zich

Hihihih iemand op zijn teentjes getrapt, ja deze noobs leven nog altijd zoals jullie ons noemen.
Ik kan je genoeg leden opnoemen die nog nooit slaag van TWR hebben gehad, TWR wist ook wel de inactieve alleen te pakken maar dat is hier nooit verteld.
De oude spelers van OAD heeft nog nooit moeite gehad met TWR omdat ze precies wisten wie ze aanvielen en wie niet, TWR pakte alleen de zwakke spelers binnen OAD.
Maarja waar maak ik mij druk om vind het alleen al leuk dat jij je ergert eraan dat wij zo het spel spelen wij hebben teminste nog fun en gezelligheid en daar draait het om omdat wij het verschil zien tussen een spel en RL wat jullie niet zagen binnen TWR.

Grt,
Bull
 

DeletedUser

Guest
Hoe een mens zich kan vergissen.

Danny, geef het schrijven bij deze toch maar weer op.
Je taaltje is erbarmelijk, en je kennis lachwekkend.

bedroevend.

-> speciaal voor de ietwat "speciale" Time for plan b

* je taaltje is erbarmelijk -> Je taalvaardigheid is onvoldoende om artikels te schrijven die vlot leesbaar zijn. Probeer eraan te werken of geef het op.
* je kennis is lachwekkend -> Je artikel staat bol van halve waarheden en onwaarheden, gelieve de mogelijkheden ten volle te gebruiken teneinde je op een degelijke manier te informeren.
* bedroevend -> een algemene conclusie, die de voorgaande argumenten samenvat en mijn persoonlijke mening weergeeft.

Misschien te bot, maar de boodschap is, volgens mij, duidelijk.

* De vergelijking met een zoemend nest horzels -> jullie maken veel lawaai, en zijn voor de rest ongevaarlijk.

Ik hoop van harte dat je het deze keer wel snapt, Time for plan b.
Herlees het eventueel een paar keer, laat het wat rusten. Herlees opnieuw, zoek de woorden die je niet begrijpt op. Schrijf een eventueel antwoord eerst ergens op. Herlees dat dan ook en zoek de woorden die je niet begrijpt wederom op.
Als je dan nog steeds een goed gevoel hebt bij je reactie, post die dan.

V.

ps, mocht je op zoek zijn naar een cursus woordenleer, begrijpend lezen of taalvaardigheid ... laat dan gerust wat weten. Ik help je graag verder in je strijd.


EDIT: Je hebt gelijk, er ontbraken enkele stukken. Als je dat opmerkt zie je vast ook in dat dit met doodeenvoudige vergeetachtigheid te maken heeft.
Ik herlees mijn posts namelijk ook niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hihihih iemand op zijn teentjes getrapt, ja deze noobs leven nog altijd zoals jullie ons noemen.
Ik kan je genoeg leden opnoemen die nog nooit slaag van TWR hebben gehad, TWR wist ook wel de inactieve alleen te pakken maar dat is hier nooit verteld.
De oude spelers van OAD heeft nog nooit moeite gehad met TWR omdat ze precies wisten wie ze aanvielen en wie niet, TWR pakte alleen de zwakke spelers binnen OAD.
Maarja waar maak ik mij druk om vind het alleen al leuk dat jij je ergert eraan dat wij zo het spel spelen wij hebben teminste nog fun en gezelligheid en daar draait het om omdat wij het verschil zien tussen een spel en RL wat jullie niet zagen binnen TWR.

Grt,
Bull


ik denk dat je oorzaak en gevolg met elkaar verwisselt ....

spelers van =oad= werden inactief na aanvallen van ons, spelers van TWR werden eerst inactief en werden dan pas aangevallen door =oad=

ik kan je voor de vuist een aantal spelers van =oad= opnoemen die ikzelf tegengekomen ben en die allemaal clusters hebben moeten inleveren aan mij, en die waren zeker niet inactief in het begin van de aanvallen, na een paar weken wel....

of wil je zeggen dat bvb kjulro, tiklo007, panter66, appelteef, zulu-friends, 1c3man, thesilentone allemaal inactieven waren toen ze dorpen aan mij moesten afgeven .....
 

DeletedUser

Guest
-> speciaal voor de ietwat "speciale" Time for plan b

* je taaltje is erbarmelijk -> Je taalvaardigheid is onvoldoende om artikels te schrijven die vlot leesbaar zijn. Probeer eraan te werken of geef het op.
* je kennis is lachwekken -> Je artikel staat bol van halve waarheden en onwaarheden, gelieve de mogelijkheden ten volle te gebruiken teneinde je op een degelijke manier te informeren.
* bedroevend -> een algeme conclusie, die de voorgaande argumenten samenvat en mijn persoonlijke mening weergeeft.

Misschien te bot, maar de boodschap is, volgens mij, duidelijk.

* De vergelijking met een zoemend nest horzels -> jullie maken veel lawaai, en zijn voor de rest ongevaarlijk.

Ik hoop van harte dat je het deze keer wel snapt, Time for plan b.
Herlees het eventueel een paar keer, laat het wat rusten. Herlees opnieuw, zoek de woorden die je niet begrijpt op. Schrijf een eventueel antwoord eerst ergens op. Herlees dat dan ook en zoek de woorden die je niet begrijpt wederom op.
Als je dan nog steeds een goed gevoel hebt bij je reactie, post die dan.

V.

ps, mocht je op zoek zijn naar een cursus woordenleer, begrijpend lezen of taalvaardigheid ... laat dan gerust wat weten. Ik help je graag verder in je strijd.

nou ik schrijf mij in ieder geval niet in.. dan ben ik slechter af dan nu xD
 

DeletedUser

Guest
Pff, wat een gezeik weer om een artikeltje. Voor het TWw is het gewoon een goed artikel dat lekker wegleest. Ja, er zaten wat spelfouten in, maar je moet toch wel aan dwangneurose lijden wil je ja daar erg aan ergeren. En of er hele of halve waarheden in zitten, zou ik niet weten. Feit is wel dat Danny van CN is en niet alle ins en outs van de rest van de stammen weet. En dat is absoluut niet erg. Bovendien moet ik het eerste volledig objectieve artikel nog eens tegenkomen... (Dit is misschien meer een onderwerp voor filosofie, maar objectiviteit bestaat niet)

@ Vleugel, wat zit jou nou precies dwars? Dat Danny niet de OD-scores van TWstats heeft gehaald? Dat lijkt me logisch dat hij dat niet heeft gedaan, aangezien het daar de maximale score heeft bereikt (Klikkie). Maar laten we eerlijk zijn, aan de ODD te zien heeft TA nou niet bepaald veel tegenstand gehad. Vooral niet als we een willekeurig :)rolleyes:) persoon even erbij pakken en de stats laten zien.

Rang: 24.
Naam: Vleugel
Stam: -TA-
Punten: 19,446,879
OD Rang: 194.(80,337,218 score)
OD Aanvalsrang: 114.(75,926,287 score)
OD Verdedigingsrang: 430.(4,410,931 score)

Weet je, ik wil best geloven dat Danny soms halve waarheden gebruikt, maar ik wordt ook niet bepaald wijzer uit jouw posts wat de waarheid dan wel moet zijn.
 

DeletedUser

Guest
-> speciaal voor de ietwat "speciale" Time for plan b

* je taaltje is erbarmelijk -> Je taalvaardigheid is onvoldoende om artikels te schrijven die vlot leesbaar zijn. Probeer eraan te werken of geef het op.
* je kennis is lachwekkend -> Je artikel staat bol van halve waarheden en onwaarheden, gelieve de mogelijkheden ten volle te gebruiken teneinde je op een degelijke manier te informeren.
* bedroevend -> een algemene conclusie, die de voorgaande argumenten samenvat en mijn persoonlijke mening weergeeft.

Misschien te bot, maar de boodschap is, volgens mij, duidelijk.
[...]
ps, mocht je op zoek zijn naar een cursus woordenleer, begrijpend lezen of taalvaardigheid ... laat dan gerust wat weten. Ik help je graag verder in je strijd.

Ook hulp nodig in de woordenstrijd? Je blijkt er zelf immers ook nogal mee te worstelen. Vooral in een post waar je anderen hun taal op de korrel neemt...:(
Niet erg hoor dat je wat foutjes maakt. Het blijft immers verstaanbaar...

Hoe een mens zich kan vergissen.

Danny, geef het schrijven bij deze toch maar weer op.
Je taaltje is erbarmelijk, en je kennis lachwekkend.

bedroevend.

Maar dit slaat alles. Over z'n kennis van het gebeuren in de westelijke regionen van W7 kan gediscussieerd worden. Kan je zelfs mee spotten als je wilt. Maar een zeldzaam artikel over W7 de grond inboren over taal is toch schrijnend hoor?? :confused:
Er wordt nu net eens een initiatief genomen, moet het onmiddellijk de grond in worden gestampt. Niet alleen het artikel, maar de auteur in kwestie zelve wordt op de korrel genomen: "geef het schrijven bij deze toch maar weer op"...alsof de mens plots geen lerend wezen meer zou zijn, alsof jij van bij je geboorte over al je beperkte kennis al beschikte, alsof jij nooit zelf iets hebt gedaan van iets waar je zelf van denkt dat het beter kon, alsof jij zelf niet in staat bent te leren, ervaring op te doen en daaruit lessen te trekken...:mad:

Deze uitspraak heeft totaal NIETS te maken met het in-game-spelverloop, met in-game gerelateerde intimidatie, met eender wat dat gerelateerd is aan het spel. Een reactie, puur gericht op het in de grond boren van een persoon. Je hebt je hier vergaloppeerd, niet verwonderlijk dat je kwade reacties krijgt. Volkomen terecht als je het mij vraagt.

Hopelijk getuigt je volgende post van wat meer respect voor je medemens.
 

DeletedUser

Guest
Het is wel degelijk spelgerelateerd, misschien heb je wat te vroeg op de 'delete' knop geduwd alhier.
Na hem aanvankelijk aangemoedigd te hebben, was de teleurstelling dermate groot dat ik m'n reactie hier kwijtwilde.

in reactie op de stats:

Ik ben ruim na het begin van w7 beginnen spelen, het is dus logisch dat anderen betere OD scores kunnen voorleggen.


Bij deze heb ik mijn zegje gedaan, en kan het forumleven z'n gewone gang gaan.
 

DeletedUser

Guest
Pff, wat een gezeik weer om een artikeltje. Voor het TWw is het gewoon een goed artikel dat lekker wegleest. Ja, er zaten wat spelfouten in, maar je moet toch wel aan dwangneurose lijden wil je ja daar erg aan ergeren. En of er hele of halve waarheden in zitten, zou ik niet weten. Feit is wel dat Danny van CN is en niet alle ins en outs van de rest van de stammen weet. En dat is absoluut niet erg. Bovendien moet ik het eerste volledig objectieve artikel nog eens tegenkomen... (Dit is misschien meer een onderwerp voor filosofie, maar objectiviteit bestaat niet)

+1

Maar dit slaat alles. Over z'n kennis van het gebeuren in de westelijke regionen van W7 kan gediscussieerd worden. Kan je zelfs mee spotten als je wilt. Maar een zeldzaam artikel over W7 de grond inboren over taal is toch schrijnend hoor?? :confused:
Er wordt nu net eens een initiatief genomen, moet het onmiddellijk de grond in worden gestampt. Niet alleen het artikel, maar de auteur in kwestie zelve wordt op de korrel genomen: "geef het schrijven bij deze toch maar weer op"...alsof de mens plots geen lerend wezen meer zou zijn, alsof jij van bij je geboorte over al je beperkte kennis al beschikte, alsof jij nooit zelf iets hebt gedaan van iets waar je zelf van denkt dat het beter kon, alsof jij zelf niet in staat bent te leren, ervaring op te doen en daaruit lessen te trekken...:mad:

+1

in reactie op de stats:

Ik ben ruim na het begin van w7 beginnen spelen, het is dus logisch dat anderen betere OD scores kunnen voorleggen.

Hoe lang je het spel speelt zegt niks, sommige jongere spelers hebben ook al 100 miljoenen aan OD ;)


Ik zou zeggen ga gewoon door Danny en trek je er niks van aan wat ze zeggen ;)
Spellingsfouten heb ik niet eens opgemerkt en zelf maakt iedereen ook wel eens spelfouten, ikzelf ben geboren en getogen in Nederland maar Nederlands is altijd 1 van mijn slechtste vakken geweest
En in het begin is er altijd wel iets wat je fout doet waarvan je leert en er zijn ook altijd wel tegenstanders die ook vanzelf weer verdwijnen
 

DeletedUser

Guest
Vleugel ga jezelf nou niet verdedigen je bent gewoon een loser! hoe je het ook wendt of keert je zat de spijker flink mmis te slaan.
Dat is pas betreurend!
En nest horzels en verder ongevaarlijk? jouw tijd komt nog in-game wees niet bang en dan zal de ODA wel stijgen ind...
 

DeletedUser

Guest
Vleugel ga jezelf nou niet verdedigen je bent gewoon een loser! hoe je het ook wendt of keert je zat de spijker flink mmis te slaan.
Dat is pas betreurend!
En nest horzels en verder ongevaarlijk? jouw tijd komt nog in-game wees niet bang en dan zal de ODA wel stijgen ind...

of bij de eerste 100 aanvallen gaat de acc op delete :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ik heb de stekker er uit getrokken... met 5 man en een paardekop kan je geen stam vormen ... en als die paardekop dan nog vv geeft aan iemand uit CN, tja...
 

DeletedUser

Guest
RobRay?

Jammer dat je stopt Abrikoos, was een mooie tijd toch op wereld 7?
Misschien hebben we nog wel een account voor je in CN;)

Volgende artikel is over -TA-, en niet teveel huilen aub, ik doe ook mn best.:D
 

DeletedUser

Guest
Jammer abrikoos.. Vind het netjes dat je het nog hebt geprobeerd na het stoppen van veel TWR leden.
 
Bovenaan