Snipen net zo makkelijk als edelspammen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.237
Goede middag,

Volgende idee lijkt me zeer simpel maar iets wat wel een grote invloed kan hebben op de huidige TW meta, zeker met het verdwijnen van scripts als bottenkraker die defensief toch meer voordelen gaven dan offensief in mijn ogen.

Simpelweg geef de optie om ondersteuningen toe te voegen net zoals je kan bij edelaanvallen. Dit blokkeert tw momenteel omdat ze enkel meerdere lines toestaan als je lijn een edel bevat. Dit zou volgens mij dus een zeer makkelijke fix zijn die het versturen van snipes toch een stuk vlotter zou maken in plaats van telkens 5 tabs te openen en dit met de trein tool te doen.

1619357198865.png
 
Upvote 0
Reactiescore
2.490
Even kleine update na de vragen/opmerkingen

Voorlopig staat deze functie enkel gepland voor aanvallen. De feedback hebben we eveneens doorgegeven dat we dit willen uitbreiden naar support. (liefst voor de launch)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
1.367
Even kleine update na de vragen/opmerkingen

Voorlopig staat deze functie enkel gepland voor aanvallen. De feedback hebben we eveneens doorgegeven dat we dit willen uitbreiden naar support. (liefst voor de launch)

Als je dit enkel voor offence invoert word het aanvallen nog sterker... Sws had het ttimen legaal moeten blijven tot er een vervanger was...
 
Reactiescore
1.237
Even kleine update na de vragen/opmerkingen

Voorlopig staat deze functie enkel gepland voor aanvallen. De feedback hebben we eveneens doorgegeven dat we dit willen uitbreiden naar support. (liefst voor de launch)
Dus net het omgekeerde van het voorstel? :redface:
 
Reactiescore
271
Als de os functie er nie komt moet je opnieuw stemmen.

Want dan maak je het offen alleen maar simpeler terwijl dat precies het tegenoverstelde was waar om gevraagt werd
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Even kleine update na de vragen/opmerkingen

Voorlopig staat deze functie enkel gepland voor aanvallen. De feedback hebben we eveneens doorgegeven dat we dit willen uitbreiden naar support. (liefst voor de launch)

Zoals de rest al zegt is dit juist precies het tegenovergestelde van wat we wilden. Nu wordt juist alleen maar deffen nog moeilijker gemaakt. Dit moet op deze manier niet doorgaan, het moet beiden in 1x komen of niet.
 
Reactiescore
358
Ik snap denk ik vanwaar de reactie komt om dit enkel in het aanvallend compartiment toe te voegen,

als je In-Game tools voorziet om het verdedigen makkelijker te maken dan denk ik dat werelden ook langer gaan duren omdat spelers zich beter, gemakkelijker en efficiënter kunnen verdedigen. Werelden die langer duren zorgen ervoor dat spelers op hun beurt langer bezet zijn en dit zou er voor kunnen zorgen dat er op mindere frequente basis nieuwe werelden geopend worden. Minder nieuwe werelden = minder inkomsten.

Kan er compleet naast zitten maar lijkt me eigenlijk vrij logisch nu ik het zelf nog eens teruglees.
 
Reactiescore
1.367
Ik snap denk ik vanwaar de reactie komt om dit enkel in het aanvallend compartiment toe te voegen,

als je In-Game tools voorziet om het verdedigen makkelijker te maken dan denk ik dat werelden ook langer gaan duren omdat spelers zich beter, gemakkelijker en efficiënter kunnen verdedigen. Werelden die langer duren zorgen ervoor dat spelers op hun beurt langer bezet zijn en dit zou er voor kunnen zorgen dat er op mindere frequente basis nieuwe werelden geopend worden. Minder nieuwe werelden = minder inkomsten.

Kan er compleet naast zitten maar lijkt me eigenlijk vrij logisch nu ik het zelf nog eens teruglees.

Maak je het offen zo makkelijk en verbied je scripts om het tegenovergestelde te doen verlies je snel je spelers die niet de tijd/skills hebben om het zonder te doen
 
Reactiescore
5.690
Wat was dan het nut van het afschaffen van die extensie tool:redface:
 
Reactiescore
1.237
@Duckje update over het ondersteunen met meerdere tegelijk? :)
 
Reactiescore
1.237
@Duckje waarschijnlijk een bugje dat je vorige tag niet gezien had.
 
Reactiescore
1.237
Reactiescore
1.237
Reactiescore
1.367
BUMP!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan