Smerige Spelletjes op Spelwereld 43

DeletedUser9529

Guest
TCD is voor zover ik weet nooit op delete gezet. Ik dacht dat de eigenaar (aka bij wie het mailadres stond) niet op TCD op 43 speelde maar dat dat een ander team was. Met 'originele' speler bedoel ik diegene die het account heeft opgericht.

Mijn bedoeling met deze laatste 2 posts zijn niet P&P te gaan voeren maar om bepaalde dingen uit te klaren zoals ik ze zie, zonder dus, zoals NN terecht heeft ge-edit, gevoelige info weg te geven. :p
 
Reactiescore
222
G
Ik ga bewust enkel op dit stuk in, aangezien ik van de DBTD-affaire niks afweet en geen oordeel ga vellen voor sluitende bewijzen geleverd zijn, of er tenminste niet een stuk meer duidelijkheid qua feiten komt. Op de spy/stabsituatie ga ik dus bewust niet in: indien die wel al dan niet uit Babe komt heb ik er gelijk hoe niks mee te maken.

Wat TCD betreft was, voor zover ik me herinner, plots het wachtwoord door de originele eigenaar van het account veranderd waardoor de spelers van toen er niet meer op konden. Na een tijdje hebben we de naam van de originele eigenaar teruggevonden en die gecontacteerd. Geen idee of Finity hiervan wist, maar toen is alvast geen NAP aangeboden. Dit zijn, voor zover ik weet, de feiten. Indien Finity hier niets van wist kan ik hen moeilijk kwalijk nemen dat ze geëdeld hebben. Indien ze dit wel wisten heb ik er toch ook mijn vragen bij. ;)

Ten eerste was het de eigenaar niet & ten tweede hebben wij finity zelf om een NAP gevraagd.
 

DeletedUser9529

Guest
Alright, dan heb ik wat zaken verkeerd geïnterpreteerd indertijd. Zat toen net op het acc dus kan daaraan liggen. Dit is gewoon hoe ik de situatie had opgevat.
 
Reactiescore
3.586
Is de voorlopige conclusie die we kunnen stellen op basis van posten langs beide kanten dat zowel BaBe en Finity het eens zijn dat een acc binnen Finity flink gestabed is en er minstens 1 iemand binnen BaBe hiervan op de hoogte was doordat er op een snel tempo veel info werd doorgelekt zo ook de info over het gestabte account? Ongeacht of we nu weten welke speler in BaBe, kunnen we bovenstaande dus al vaststellen.

Moge het dan duidelijk zijn dat een NAP richting Finity niet voldoende is. Indien BaBe er niets mee te maken had zouden de verloren dorpen moeten terug gegeven worden deze zijn verkregen doordat het acc op een heel wansmakelijke manier gestabed is. Nu is het ook al duidelijk dat er minstens 1 BaBe speler erbij betrokken is waardoor veroverde dorpen op het gestabte account zeker terug gegeven moeten worden. Indien niet mogen we concluderen dat BaBe niet voor fair play staat. Ik hoop dat de leiding van BaBe en hun spelers dit inzien, je verliest mogelijk enkele dorpen (die het verschil in de oorlog echt niet gaan maken) maar je wint er zoveel meer bij. Respect van mij, respect van Finity en respect voor iedereen die w43 volgt. Je toont als stamzijnde dat je niet alleen zegt dat je tegen stabs bent (zoals iedereen doet) maar je doet het ook gewoon. Daarin verschilt de goede leider zich met de klassevolle leider. Spelers in je stam die het er niet mee eens zijn, zijn ofwel moreel incapabel :s of medeplichtig aan dit alles. Dan kunnen we het stab gebeuren ingame al oplossen en rest ons alleen nog de daders te vinden die mogelijk gevonden worden als je alles weer normaal maakt.

Ik wil van BaBe geen praatjes maar daadtjes en toon je klasse naar de buitenwereld ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
TCD is voor zover ik weet nooit op delete gezet. Ik dacht dat de eigenaar (aka bij wie het mailadres stond) niet op TCD op 43 speelde maar dat dat een ander team was. Met 'originele' speler bedoel ik diegene die het account heeft opgericht.

Mijn bedoeling met deze laatste 2 posts zijn niet P&P te gaan voeren maar om bepaalde dingen uit te klaren zoals ik ze zie, zonder dus, zoals NN terecht heeft ge-edit, gevoelige info weg te geven. :p

Ter info, Durante A=TCD, heette eerste Durante A, namechange naar TCD, en kennelijk weer terug nu.

Nooit op delete gezet? Zoals je hier kan zien was de eerste aanval rond 23/9, voordat het gezeik begon en toen er nog gewoon actief op gespeeld werd (zoals je aan de recaps kunt zien :p), Na een tijdje was de aanval afgelopen, en zo rond 9/10 begon het gezeik en zijn wij gaan edelen. Door dat gezeik werd Durante TCD ook uit Cruise gekicked, en op 14/10 (precies 5 dagen later dus) zie je overnames van ons dat we barbaren edelen. Daar is TCD dus op delete.
 
Reactiescore
222
Ter info, Durante A=TCD, heette eerste Durante A, namechange naar TCD, en kennelijk weer terug nu.

Nooit op delete gezet? Zoals je hier kan zien was de eerste aanval rond 23/9, voordat het gezeik begon en toen er nog gewoon actief op gespeeld werd (zoals je aan de recaps kunt zien :p), Na een tijdje was de aanval afgelopen, en zo rond 9/10 begon het gezeik en zijn wij gaan edelen. Door dat gezeik werd Durante TCD ook uit Cruise gekicked, en op 14/10 (precies 5 dagen later dus) zie je overnames van ons dat we barbaren edelen. Daar is TCD dus op delete.

Dit klopt zeker, was gedaan om de stats (als ik dat goed herinner) maar nog steeds was het niet de eigenaar die het deed.
Waardoor het vanuit finity niet netjes geweest is geweest om de NAP keihard af te wijzen.

Of zijn niet beide situatie te vergelijken ?
DBTD is een stukje erger, maar toch wel te vergelijken.

Als laatste kan & wil ik geen invloed op de rest uit oefenen, dus rondom killb/kroketjes kan ik niks mee.
 

DeletedUser71655

Guest
Dit klopt zeker, was gedaan om de stats (als ik dat goed herinner) maar nog steeds was het niet de eigenaar die het deed.
Waardoor het vanuit finity niet netjes geweest is geweest om de NAP keihard af te wijzen.

Of zijn niet beide situatie te vergelijken ?
DBTD is een stukje erger, maar toch wel te vergelijken.

Als laatste kan & wil ik geen invloed op de rest uit oefenen, dus rondom killb/kroketjes kan ik niks mee.

Beetje vreemd, gezien wij al eerder hebben gehoord dat Bona en TCD elkaar in RL kende en dat Bona de eigenaar van TCD heeft gecontacteerd om het op delete te zetten. Dit is ook gebeurd.
Jobkick zegt ook dat de eigenaar het op delete gezet heeft, wat nogal logisch is want hoe wil je als niet-eigenaar het wachtwoord veranderen?

Jij verkondigt hier nu dat het niet de eigenaar was, maar iemand anders, ben dan wel eens benieuwd wie want diegene heeft dus zomaar het ww kunnen veranderen ofzo?
 
Reactiescore
222
Beetje vreemd, gezien wij al eerder hebben gehoord dat Bona en TCD elkaar in RL kende en dat Bona de eigenaar van TCD heeft gecontacteerd om het op delete te zetten. Dit is ook gebeurd.
Jobkick zegt ook dat de eigenaar het op delete gezet heeft, wat nogal logisch is want hoe wil je als niet-eigenaar het wachtwoord veranderen?

Jij verkondigt hier nu dat het niet de eigenaar was, maar iemand anders, ben dan wel eens benieuwd wie want diegene heeft dus zomaar het ww kunnen veranderen ofzo?

Iedereen kan het WW veranderen ?
Vrij vreemd dat de eigenaar zelf heeft gezegd dat hij het niet was...
Lees de reacties van Jobkick terug dat het eerst gedacht werd dat het de eigenaar was, maar later terug gedraaid was & dat zal wel niet al te bekend zijn in Babe.

Ik was de bespeler daar, dus heel toevallig weet ik er alles van..
 

DeletedUser34772

Guest
Dit klopt zeker, was gedaan om de stats (als ik dat goed herinner) maar nog steeds was het niet de eigenaar die het deed.
Waardoor het vanuit finity niet netjes geweest is geweest om de NAP keihard af te wijzen.

Of zijn niet beide situatie te vergelijken ?
DBTD is een stukje erger, maar toch wel te vergelijken.

Als laatste kan & wil ik geen invloed op de rest uit oefenen, dus rondom killb/kroketjes kan ik niks mee.

Ik ga er nog steeds van uit dat het de eigenaar wel was, aangezien dat volgens mij was wat Bonaparte zei. Eigenaar van Cheap Dealer was vriend in rl, dus heeft hij dat account op delete laten zetten. Dat is althans wat ik altijd vernomen en geloofd heb.

Indien de eigenaar niet, wie dan wel? Wie had er nog toegang toe dan?
 
Reactiescore
222
Ik ga er nog steeds van uit dat het de eigenaar wel was, aangezien dat volgens mij was wat Bonaparte zei. Eigenaar van Cheap Dealer was vriend in rl, dus heeft hij dat account op delete laten zetten. Dat is althans wat ik altijd vernomen en geloofd heb.

Indien de eigenaar niet, wie dan wel? Wie had er nog toegang toe dan?

Wie het wel is weet niemand nog steeds.
Wel was het dus een stab die niet met een hoofdspeler oid te maken had.
& dat is al vaker gezegd, maar dat is het punt verder niet. Met beiden acties Bona & TCD was het niet netjes van finity om de NAP keihard af te wijzen.

Dus ga niet op Babe zeuren om die NAP dan svp.
Al vind ik het zelf wel netjes om het te doen, maar vind niet dat het een must is om bovengenoemde situatie.
 

DeletedUser34772

Guest
Waarom denk je dat het de eigenaar niet was? Hij heeft toegang, er is blijkbaar geen andere "verdachte" en er is meermaals aangegeven dat hij het wel was?
 
Reactiescore
222
Waarom denk je dat het de eigenaar niet was? Hij heeft toegang, er is blijkbaar geen andere "verdachte" en er is meermaals aangegeven dat hij het wel was?

Ik weet niemand op finity na die dat aangeeft.
Hij heeft zelf nog gezegd dat hij het niet was, wat ik nu ondertussen al 3x zeg.

Welke andere verdachte het anders was ? Het zouden andere oud spelers geweest kunnen zijn.
 

DeletedUser72922

Guest
Ik weet niemand op finity na die dat aangeeft.
Hij heeft zelf nog gezegd dat hij het niet was, wat ik nu ondertussen al 3x zeg.

Welke andere verdachte het anders was ? Het zouden andere oud spelers geweest kunnen zijn.

Mag toch hopen dat jullie het WW veranderd hebben toen er een nieuw team op kwam?
 

Deleted User - 487776907

Guest
#instaquit.

Wat een onzin op deze wereld zeg.. Bah :(
 

DeletedUser74358

Guest
Begin daar pas 5 december, dus heb nog wel even :p

Want dan geeft sinterklaas je pp?:p


OT:

Dramatisch laag niveau weer gespeeld hoor.. Als neutrale kijken neig ik er toch naar, na het lezen van het hele topic, dat er sowieso iemand in Babe moet weten van de spy/'jan'. Ik neig inderdaad naar Willem, ik vind het allemaal iets te toevallig. Willem, kom jij nog eens wat posten knul?
 
Bovenaan