Smerige Spelletjes op Spelwereld 43

Reactiescore
3.457
Op dit moment krijgt Deceived 1 aanval per dorp van DragonForge, vermoedelijk zijn dit allen aanvallen met 200 katas erin om de boer naar beneden te halen.

Wie van BaBe zei ook alweer dat BaBe tégen katas waren?

EDIT:
Sterker nog, de NAP die was afgesproken met NK, wordt nu gewoon finaal weer genegeerd en NK zet alweer een stab, dit was vanmiddag al redelijk bekend in de chat natuurlijk.
Maar zegt wel weer wat voor spelers op NeverKroket spelen:)

Clicky 1
Clicky 2
Clicky 3

Kan het nog triester?


Wat ontzettend vies dit ...
Na de spionnen , nu het verbreken van een nap ?
Kan het nog gekker ?
 

DeletedUser71125

Guest
Jup, laat spel van BaBe, maar dat zijn we ondertussen gewend dat het trieste figuren zijn
 

DeletedUser34772

Guest
Hun officieel antwoord op dit topic lijkt te zijn zo veel mogelijk gebouwlevels van de tegenstander weg te schieten.
 
Reactiescore
3.457
Hun officieel antwoord op dit topic lijkt te zijn zo veel mogelijk gebouwlevels van de tegenstander weg te schieten.

Wat een helden .... Na het negeren van de nap , alles nog even naar beneden knallen .

Waar is die Twan toch , die zei dat Babe voor fair play was?
 
Reactiescore
853
Wat een helden .... Na het negeren van de nap , alles nog even naar beneden knallen .

Waar is die Twan toch , die zei dat Babe voor fair play was?

Blueknifez is al gestopt en Judaism heb ik sinds die post van hem niet weer gezien:eek:
 

DeletedUser69389

Guest
Blueknifez is al gestopt en Judaism heb ik sinds die post van hem niet weer gezien:eek:

Tsja de betere spelers schijnen het schip nu te verlaten. Dus wat doe je dan? Dan ga je maar slopen om nog iets te kunnen uitrichten.... Ik snap niet eens waarom Babe dit doet, want met fair play hebben jullie Sjeinen bijna verslagen en afgezien van het gebruik van kata hebben jullie Baba Yaga ook fair uitgeschakeld en dan toch overstappen naar zulke middelen waardoor je je betere spelers wegjaagt.:eek:
 

DeletedUser75798

Guest
Tsja de betere spelers schijnen het schip nu te verlaten. Dus wat doe je dan? Dan ga je maar slopen om nog iets te kunnen uitrichten.... Ik snap niet eens waarom Babe dit doet, want met fair play hebben jullie Sjeinen bijna verslagen en afgezien van het gebruik van kata hebben jullie Baba Yaga ook fair uitgeschakeld en dan toch overstappen naar zulke middelen waardoor je je betere spelers wegjaagt.:eek:

Niet iedereen over dezelfde kam scheren. Enige dat ik hierover ga zeggen...
 

DeletedUser69967

Guest
Wat een helden .... Na het negeren van de nap , alles nog even naar beneden knallen .

Waar is die Twan toch , die zei dat Babe voor fair play was?


Spreek niet namens de gehele stam BaBe.
Killb heeft als voorbeeld wel zijn NAP staande gehouden.
Echter moet hier wel een deadline voor besproken worden.
 

DeletedUser69389

Guest
Niet iedereen over dezelfde kam scheren. Enige dat ik hierover ga zeggen...

Niet iedereen over dezelfde kam scheren? Diegene die er mee instemmen zijn net zo schuldig. Spelers die zich hiervan distansieren en ondanks de druk van de stam toch een nap handhaven zoals Killb, die verdienen respect te krijgen, maar niet de laffe schapen die achter herder Willem aanlopen of wie die stab ook heeft veroorzaakt. Ik heb zelfs gehoord dat de leiding unaniem had besloten dat er geen nap mocht gesloten worden met DBTD, maar er is iemand uit deleiding wie niet eens gehoord is en die zelf een nap met DBTD was aangegaan en toch unaniem besloten? Dat de eigenaar van dat account die nap dan nog schendt is nog erger. Hij weet dat zijn medespelers het daar niet mee eens zijn en die melden dat ook en toch gaat die Gilles clears en alles versturen naar DBTD en dan nog laf gisteravond vragen aan zijn medespelers of iemand het deze ochtend kon overnemen zodat ze dorpen konden pakken.:eek: Spelers die zich van zulk gedrag distantiëren verdienen dus respect, spelers die stoppen bij Babe omwille van dit zooitje ongeregeld en ze ook op het AF aanpakken. Niet figuren zoals jij die het oogluikend toestaan. Dat is misschien nog wel erger dan het aansturen zelf door het kwade brein achter dit plan.
 
Reactiescore
3.457
Dat doe ik ook niet , ik herhaalde de woorden dat Twan zei dat Babe voor fair play was

Tuurlijk zal heel Babe hier niet verantwoordelijk voor zijn , kan mij ook niet voorstellen !

En idd wat er net al werd gezegd , jullie speelde het fair zonder extreem kata gebruik op een speler als Sjeinen , Finity heeft dat ook meerdere keren aangehaald als compliment !

Ik snap niet , en wil het denk ik ook niet snappen wat de reden is dat er nu zo laag wordt gespeeld .
 

DeletedUser71125

Guest
Niet iedereen over dezelfde kam scheren. Enige dat ik hierover ga zeggen...

ach man hou toch eens op met de hele tijd dat "over dezelfde kam scheren". Hoelang is BaBe nu al aan het stabben en gekke dingen aan het doen? De spelers die nu in BaBe zitten zijn al zo vaak geconfronteerd met vuile acties van BaBe-spelers, als je nu nog in BaBe zit heb je al die acties allang geaccepteerd en vind je het wel prima zo. Dat maakt je net zo'n vuile spelers als degene die het daadwerkelijk doen
 

DeletedUser

Guest
Niet iedereen over dezelfde kam scheren. Enige dat ik hierover ga zeggen...

Luister, het is zo simpel dat ik ervan overtuigd ben dat jij het ook kan snappen. Dit is niet de eerste trieste actie van Babe, niet de 2e, en helaas ook niet de 3e. Het is de zoveelste trieste actie van Babe, en ipv je steeds op te stellen als een of andere achterlijke marionet van je stamleiding kan je ook openlijk afstand nemen van dit soort acties, en trieste besluiten van de leiding boycotten zoals KillB doet. Dan verdien je respect, als je enige verweer hier is dat 'niet iedereen het doet' verdien je 0,0 respect, want dat is wel erg makkelijk he. Lekker in de stam blijven zitten terwijl andere leden trieste acties en stabs opstapelen alsof het de hamsterweken zijn, en dan maar roepen 'ja ik was het niet'. Zo werkt het niet natuurlijk... Of je neemt afstand van dit soort acties (in het ergste geval door de stam te leaven, ik zou er persoonlijk iig niets mee te maken willen hebben), of je blijft lekker zitten en geeft daarmee aan dat je deze acties steunt. In jouw geval dat laatste dus, en daarmee vervalt dus elk recht om te klagen over 'over een kam scheren'.

Comprende?
 

DeletedUser69967

Guest
Wat mij voornamelijk opvalt is dat er continu gesproken word over voorvallen die in het verleden plaats vonden.
Gezien jullie toen niet juist handelden doen wij het nu ook niet, en uiteindelijk zal dit continu zo doorgaan. (dit is geen beschuldiging na 1 van beide stammen)
Dit verpest gewoon de gehele wereld, uiteindelijk moet 1 stam de beslissing maken om het juiste te handelen en dan "hopen" dat de andere stam dit in het heden kopiërt.
Nu geen repost hierop houden en wederom weer beschuldigingen maken van dat hebben we al gedaan maar dit en dat.
Pak dit probleem aan en ga als stamzijnde met elkaar communiceren betreft duidelijke afspraken om gevallen zoals dit in het heden uit te sluiten.
 

DeletedUser75826

Guest
Wat mij voornamelijk opvalt is dat er continu gesproken word over voorvallen die in het verleden plaats vonden.
Gezien jullie toen niet juist handelden doen wij het nu ook niet, en uiteindelijk zal dit continu zo doorgaan. (dit is geen beschuldiging na 1 van beide stammen)
Dit verpest gewoon de gehele wereld, uiteindelijk moet 1 stam de beslissing maken om het juiste te handelen en dan "hopen" dat de andere stam dit in het heden kopiërt.
Nu geen repost hierop houden en wederom weer beschuldigingen maken van dat hebben we al gedaan maar dit en dat.
Pak dit probleem aan en ga als stamzijnde met elkaar communiceren betreft duidelijke afspraken om gevallen zoals dit in het heden uit te sluiten.

Wat mij voornamelijk opvalt is dat je niet ontkent of een van deze voorvallen is gebeurt. Maarja, waarom zou je ook ontkennen? Dit is waarschijnlijk een 'normale' wereld/actie voor bepaalde BaBe spelers.

'"Nou en?" hoor ik jullie vragen. "Triestig figuur, maar so what?" Ik vertel jullie graag waarom dit van belang is. Deze Irja aka Rick speelt, heb ik vernomen uit betrouwbare bron, namelijk op... Jawel, Killb, 1 van de frontaccounts van Babe die zo profiteerden van de stab van onze "Jan" op w43. De stamgenoot van de leider die "Jan" opdracht gaf tot spioneren en stabben op wereld 40, en er zelf tevens geen morele problemen mee had, speelt bij de vijand. Beiden spelen ongeveer even lang (/kort) op wereld 43.
''


Sterker nog, jij bent een van de stabbers. Wat doe jij hier? Ga is weg, dat je nog durft iets te zeggen noob.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
117
Wat mij voornamelijk opvalt is dat er continu gesproken word over voorvallen die in het verleden plaats vonden.
Gezien jullie toen niet juist handelden doen wij het nu ook niet, en uiteindelijk zal dit continu zo doorgaan. (dit is geen beschuldiging na 1 van beide stammen)
Dit verpest gewoon de gehele wereld, uiteindelijk moet 1 stam de beslissing maken om het juiste te handelen en dan "hopen" dat de andere stam dit in het heden kopiërt.
Nu geen repost hierop houden en wederom weer beschuldigingen maken van dat hebben we al gedaan maar dit en dat.
Pak dit probleem aan en ga als stamzijnde met elkaar communiceren betreft duidelijke afspraken om gevallen zoals dit in het heden uit te sluiten.

Om toch erop te reageren, dat "hopen" gaat op den duur ook stoppen.
 

DeletedUser

Guest
Wat mij voornamelijk opvalt is dat er continu gesproken word over voorvallen die in het verleden plaats vonden.
Gezien jullie toen niet juist handelden doen wij het nu ook niet, en uiteindelijk zal dit continu zo doorgaan. (dit is geen beschuldiging na 1 van beide stammen)
Dit verpest gewoon de gehele wereld, uiteindelijk moet 1 stam de beslissing maken om het juiste te handelen en dan "hopen" dat de andere stam dit in het heden kopiërt.
Nu geen repost hierop houden en wederom weer beschuldigingen maken van dat hebben we al gedaan maar dit en dat.
Pak dit probleem aan en ga als stamzijnde met elkaar communiceren betreft duidelijke afspraken om gevallen zoals dit in het heden uit te sluiten.

Persoonlijk heb ik geen idee wat wij in godsnaam hebben uitgevreten om dit allemaal te verdienen, maar dat terzijde.
"Nu geen repost hierop houden en wederom weer beschuldigingen maken van dat hebben we al gedaan maar dit en dat", waarom niet? Wij hebben het geprobeerd. Wij hebben geprobeerd kata afspraken te maken, maar Babe wilde niet. Wij zijn gaan kata'en toen Babe/Cruise de zaak bij ons in puin begonnen te gooien (en moet je nu voor de grap eens naar Sjondeertrekker kijken... Het is niet eens de intentie om te edelen deze massa, enige doel is alles kapotgooien :eek: :eek:), wat wil je dat we doen dan? Als stamzijnde met elkaar communiceren, bedoel je dan wij binnen Finity en jullie binnen Babe? Dat lijkt me niet nodig, want binnen Finity zijn er prima afspraken over wat wel en niet mag. Bedoel je misschien Babe en Finity met elkaar in gesprek? Das lastig, aangezien Babe leiding het vooral druk heeft met klagen dat wij overal omheen praten (ze zouden voor de grap eens hier op het AF moeten kijken :D), sloopmassa's plannen uit wanhoop, en goodwill van eigen stamleden (oa jullie in de NAP met DBTD) de grond in trappen omdat dat te eerlijk spel zou zijn.

Dat is een beetje het probleem met deze wereld.
 
Reactiescore
3.457
Ik ben erg benieuwd,wat voor vies spelletje Finity dan ooit heeft uitgehaald...neem de tijd ervoor zou ik zeggen
 
Bovenaan