Seven & [DES] vs EoK-52 & -BWR-

DeletedUser

Guest
Hoe staat de oorlog er voor?
Geef eens wat statestiekjes is al lang geleden ^^
 

DeletedUser10928

Guest
Side 1:
Tribes: Order -BWR- -BWR3-
Players:

Side 2:
Tribes: [DES]
Players:

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 5,885
Kant 2: 925
Verschil: 4,960

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 573
Kant 2: 30
Verschil: 543

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 44,017,730
Kant 2: 8,068,812
Verschil: 35,948,918

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 5,469,220
Kant 2: 292,613
Verschil: 5,176,607

image.php
 

DeletedUser21363

Guest
Geloof een recrutee, iets wat ik ergens heb gehoord. We waren al aan het aftellen van het aantal dorpen in K52 die [des] nog heeft. Toen gingen ze weer omhoog omdat iemand joinde geloof ik..

Even de stamakte raadplegen en je weet het toch ?
 

DeletedUser7172

Guest
Geloof een recrutee, iets wat ik ergens heb gehoord. We waren al aan het aftellen van het aantal dorpen in K52 die [des] nog heeft. Toen gingen ze weer omhoog omdat iemand joinde geloof ik..

Srebbo is in en uit DES gegaan. (en heeft ondertussen K52 onvrijwillig verlaten)
 

DeletedUser10928

Guest
ik zou het eerder vrijwillig noemen omdat hij er geen zin meer in had terug te vechten:p
 

DeletedUser

Guest
dan moet ik gaan zoeken, daar heb ik geen zin in en ook gen tijd voor
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8279

Guest
dan moet ik gaan zoeken, daar heb ik geen zin in en ook gen tijd voor

Sibert, no offence, jij probeert je overal op de meest makkelijke manier vanaf te maken. Als iemand iets zelf organiseert (zie T0mmeh) ben jij de eerste om te zeggen dat het niets voorstelt. (ok, later geef je toe dat het toch wel goed is)
Als reporter van TWw mag er toch wel iets meer verwacht worden. Iig op de hoogte zijn van veel dingen en een hoge mate van nieuwsgierigheid. Nieuws komt er tenslotte ook niet zomaar aanwaaien.

Dus onderneem actie en laat zien waarom jij reporter bent.
 

DeletedUser

Guest
vraag aan cluc

Dan krijgt hij wel een antwoord van een paar pagina's :p.

Seven en -BWR- kregen oorlog omdat Seven -BWR- negeerde. -BWR- wilde afspraken over kontinenten, maar Seven niet. Toen besloten EoK-52 en -BWR- samen Seven aan te vallen. Want EoK-52 had ook problemen met Seven over kontinenten.

Zo een beknopte versie.
 

DeletedUser

Guest
Sibert, no offence, jij probeert je overal op de meest makkelijke manier vanaf te maken. Als iemand iets zelf organiseert (zie T0mmeh) ben jij de eerste om te zeggen dat het niets voorstelt. (ok, later geef je toe dat het toch wel goed is)
Als reporter van TWw mag er toch wel iets meer verwacht worden. Iig op de hoogte zijn van veel dingen en een hoge mate van nieuwsgierigheid. Nieuws komt er tenslotte ook niet zomaar aanwaaien.

Dus onderneem actie en laat zien waarom jij reporter bent.

beter vragen dan valse informatie :rolleyes:
 

DeletedUser17512

Guest
Vervolgens negeerde Des de oproep geen ex-seven leden op te nemen, dus was de volgende.
 

DeletedUser

Guest
klopt idd wel wat RRGait zegt...

Sibert mag er idd best wat meer moeite voor doen ja. Als TW-reporter heb je het nu eenmaal wat drukker dan andere tw-mensen, dus moet je er ook tijd en moeite in steken.
 

DeletedUser

Guest
Vervolgens negeerde Des de oproep geen ex-seven leden op te nemen, dus was de volgende.

Xsloots, de stamoprichter van DES was diegene die dit absoluut wilde. Voor de rest was er niemand voor in om deze leden aan te nemen.
Ten 1ste door de slechte ligging, en ten 2de omdat Seven al oorlog had dus waarom zouden wij hun erbij halen... (no hard feelings tov ex-leden Seven, het zijn goede mensen :))

Nuja de leiding dacht volgens mij alleen maar aan de punten, wat ik zeer jammer vond. Ikzelf was van begin tot einde altijd tegen de fusie, maarja wat maakt het nog uit.

grt
 
Bovenaan