Seven & [DES] vs EoK-52 & -BWR-

DeletedUser

Guest
Is wel een apart topic waard denk ik zodat iedereen het een beetje kan volgen wat er gebeurd.

Ik geloof dat de huidige stand van overnames is

BWR 115
Seven 2

Maar er is nog maar net begonnen dus wie weet wat nog komt!

Het is en blijft een vecht spelletje dus dit soort confrontaties haalt het leuke
uit het spel, team play en actie :)

Succes! :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
:D
Is wel een apart topic waard denk ik zodat iedereen het een beetje kan volgen wat er gebeurd.

Ik geloof dat de huidige stand van overnames is

BWR 115
Seven 2

Maar er is nog maar net begonnen dus wie weet wat nog komt!

Het is en blijft een vecht spelletje dus dit soort confrontaties haalt het leuke
uit het spel, team play en actie :)

Succes! :D


Mogen de beste winnen !!!:D:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
iets met een oude koe en een sloot. ^_^

nyw, veel plezier met jullie topic, hopelijk word je beroemd.
 

DeletedUser

Guest
damn seven verliest tegen BWR, had het niet verwacht* =/
jammer :(
 

DeletedUser7662

Guest
Wat meek zegt...ga maar spelen met je ouwe koeien..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7662

Guest
De enige reden waarom dit topic is geopend na een maand van strijd is dat BWR dan even lekker kan opscheppen en daarmee is het voor mij oude koeien uit de sloot halen om "sterk" te lijken. Ze pakken net als EoK dorpen die voor ons extreem moeilijk te verdedigen zijn en daar zijn ze trots op, ieder zijn ding zal ik dan maar zeggen. Dit topic krijgt pas nut in mijn ogen op het moment dat het niet meer om de dorpen gaat die afgelegen liggen en door het stellen van prioriteiten van onze kant makkelijker te pakken zijn dan anders.
Iedereen heeft daar een mening over, dit is de mijne en ik zal mij ook niet meer laten zien in dit topic omdat het wat mij betreft waardeloos is.
Ik ga ervan uit dat mijn medestamleden er hetzelfde over denken, maar dat is aan hen..
 

DeletedUser

Guest
oude koeien?

dat Seven na een maand nog niet in staat is om iets te doen en bwr gewoon zijn gang laat gaan, tja je kan het gewoon negeren en net doen of er niets gebeurd maar kreeg net door dat de stand al 133 vs 2 is.

Maar prima dit is niet een topic om gal te spugen of om op te scheppen maar gewoon om de rest op de hoogte te houden.. niets mis mee toch?
 

DeletedUser

Guest
Statistieken v/d oorlog duidelijk in het voordeel van -BWR-:

Side 1: -BWR-

Side 2: Seven

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 5,310
Kant 2: 5,685
Verschil: 375

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 133
Kant 2: 2
Verschil: 131

image.php


Punten totaal van totale overnames:

Kant 1: 16,477,148
Kant 2: 35,931,671
Verschil: 19,454,523

image.php


Punten totaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 760,590
Kant 2: 17,456
Verschil: 743,134

image.php


Maar je ziet dat seven toch harder groeit in het algemeen .
Side 1: -BWR-

Side 2: Seven

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 897
Kant 2: 1,013
Verschil: 116

image.php


Punten totaal van totale overnames:

Kant 1: 3,596,241
Kant 2: 6,723,288
Verschil: 3,127,047

image.php
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Id is er al veel bekend, maar er is schijnbaar vanuit onze mensen wel behoefte aan om over de oorlog te praten, en vanuit eok ook denk ik.

Het is natuurlijk kul door te stellen dat het enkel "makkelijke dorpen zijn" Jullie hadden er meer dan 200 in K60 en in de aangrenzende k50 zijn jullie met afstand de grootste stam. Tevens zijn / waren jullie 10 milj puntjes groter dan ons toen wij in de aanval gingen. Verder is het natuurlijk dan zaak om het je tegenstander moeilijker te maken.

Je zou ook een compliment kunnen geven dat we gewoon een goede aanval hebben geplaatst waar jullie op dat moment geen goed antwoord op hadden.
Dan had ik meer respect voor je gehad Unity dan met bovenstaand antwoord.

Verder groeien en vallen de stammen in wereld 4 voor 99% door recruting !
Wij niet !
Het is ook wel eens leuk om eens een tropiq te hebben over een echte oorlog !
EOK & BWR & tegen Seven & DES Met ares, order en free in een bijrol !

Veel leuker toch dan dat gehannes met leden...

Wellicht een kaartje iemand ?

Cluc

Ps. Maar je ziet dat seven toch harder groeit in het algemeen .
Yep ze zijn zeker goed gegroeit, ze hadden het geluk dat Naamloos en consorten grijs werden in K51 / K50 niettemin prima gedaan.
Als je onze TW stads bekijkt zie je bij ons een strakke lijn omhoog :) Gestaag stijgend op eigen kracht, groeiuitstulpingen kennen we niet. Daartegenover zijn we zeer stabiel en zoals bekend een hechte vrienden groep. Elk voordeel heeft zijn nadelen en via versa.
Maar seven is een prima tegenstander, daar zijn wij ( eok en bwr ) ook zeker niet zomaar mee klaar ! respect.
 

DeletedUser

Guest
Yep hij kon het niet laten jimmy :p

Pasgeleden op een terras hebben we hem weer warmgemaakt :D


cluc
 

DeletedUser

Guest
Je moet ook zien dat jullie allemaal in k61 en k60 zitten seven zit in k53 en k50 dus onze defence is al in 2 opgesplist jullie kunnen met jullie volledige troepenmacht aanvallen wij kunnen maar metde helft verdedigen en ondertussen geeft eok ook nog wat steken in K52 en k62
Dus is het normaal dat jullie winnen.
Het is wel mooi georganiseerd natuurlijk als je een hele dag voor je pc zit is dat niet zo moeilijk he...
 

DeletedUser9956

Guest
ooh krijgen we excuus weer dat ze niet de hele dag de tijd hebben:D
Wij hebben ook gewoon allemaal een baan en de meesten nog een gezin ook:rolleyes:
Verder vind ik de oorlog goed verlopen:)
 

DeletedUser

Guest
Seven bestaat ook al langer dan BWR en heeft al altijd tegen grotere stammen mogen verdedigen, mss logisch dat ze verliezen leiden hé, maar verder no comment :p
 

DeletedUser7172

Guest
De meeste K60 zijn inderdaad redelijk makkelijke veroveringen.

Het wordt op den duur natuurlijk veel leuker als we met grote clusters tegen elkaar komen te liggen, maar dat kan nog wel ff duren.
 

DeletedUser

Guest
De meeste K60 zijn inderdaad redelijk makkelijke veroveringen.

Het wordt op den duur natuurlijk veel leuker als we met grote clusters tegen elkaar komen te liggen, maar dat kan nog wel ff duren.

wij hebben nu extra edels he :D dus nu kunnen we onze clusters sterker maken xD
 

DeletedUser

Guest
De enige reden waarom dit topic is geopend na een maand van strijd is dat BWR dan even lekker kan opscheppen en daarmee is het voor mij oude koeien uit de sloot halen om "sterk" te lijken. Ze pakken net als EoK dorpen die voor ons extreem moeilijk te verdedigen zijn en daar zijn ze trots op, ieder zijn ding zal ik dan maar zeggen. Dit topic krijgt pas nut in mijn ogen op het moment dat het niet meer om de dorpen gaat die afgelegen liggen en door het stellen van prioriteiten van onze kant makkelijker te pakken zijn dan anders.
Iedereen heeft daar een mening over, dit is de mijne en ik zal mij ook niet meer laten zien in dit topic omdat het wat mij betreft waardeloos is.
Ik ga ervan uit dat mijn medestamleden er hetzelfde over denken, maar dat is aan hen..


Jij doet dat anders ook bij mijn dorpen. je pakt precies het dorp dat ietsje verder van mijn cluster ligt en precies tussen jouw dorpen. terwijl ik laatst nog een dorpje van jullie pakte dat midden in een cluster lag. Maar ik moet zeggen dat je prima aanvalt, ik weet niet of ik dat dorpje vanavond nog houd.
 
Bovenaan