Seven & [DES] vs EoK-52 & -BWR-

DeletedUser

Guest
dorpjes die in een gehele stam liggen geraak je SOWIESO kwijt nemessisje, of denk je dat als ze de def daar gesloopt hebben die mensen er meteen op 5 minuten nieuwe def kunnen insteken?

ik had ook dorpen middenin NW waren ook goed geondersteund maar als je daar dagelijks 20 aanvallen op krijgt of meer en ondersteuning sturen duurt zoiets van een 40-60 uur sjah :)

dus geen stom excuus, dagelijkse kost :)

+ BWR kan misschien goed aanvallen, maar ik heb ze nog nooit echt zien verdedigen.... jammer =/

Heeft hij gelijk in , thoomke had 3doren geedelt midden in eX3me gedeelte .
We hebben er verschrikelijk op moeten beuken maar uiteindelijk waren ze binnen .

Wat wel heeft geholpen aan zijn :
9 thoomke 8,87 Mio.
 

DeletedUser17554

Guest
Dank je !

Ik hoor dat jullie het eok ook wat moeilijk aan het maken zijn in k53 !

En DES is ook vervelend aan het doen zag ik op tw stads tegen eok.

Daar wordt in iedergeval stevig gevochten hoor ik :)

cluc

zij vallen mij aan en edelen dorpen van mij met tot nu toe met 3 spelers :(
5 dorpen na 1 miljoen troepen..
en ik evenveel dorpen (of meer weet niet precies) met 2 of 1 aanvalsdorp(en) per dorp :)
dat zijn de dorpen in K52 (EoK-52 :D)
 

DeletedUser

Guest
zij vallen mij aan en edelen dorpen van mij met tot nu toe met 3 spelers :(
5 dorpen na 1 miljoen troepen..
en ik evenveel dorpen (of meer weet niet precies) met 2 of 1 aanvalsdorp(en) per dorp :)
dat zijn de dorpen in K52 (EoK-52 :D)


Al zijn we niet van en voor dezelfde partij dan kan ik toch niet anders zeggen dan dat je dat netjes doet !

cluc
 

DeletedUser

Guest
leuk om lezen allemaal al vind ik het eentonig...

dat srebbo wel kon spelen wist ik al.
zelfs als het ik er tegen speelde altijd een sportieve tegenstander geweest ( 1 keer :p )

verder mis ik wel eens rapportjes zien,
komaan mensen :D
 

DeletedUser

Guest
dorpjes die in een gehele stam liggen geraak je SOWIESO kwijt nemessisje, of denk je dat als ze de def daar gesloopt hebben die mensen er meteen op 5 minuten nieuwe def kunnen insteken?

ik had ook dorpen middenin NW waren ook goed geondersteund maar als je daar dagelijks 20 aanvallen op krijgt of meer en ondersteuning sturen duurt zoiets van een 40-60 uur sjah :)

dus geen stom excuus, dagelijkse kost :)

Nja, jij kent w2 volgens mij niet ^^. Gewoon echt goed volproppen kan helpen hoor :). Tis maar hoe graag je het wilt. En ik heb er ook bij geschreven: tis zo moeilijk als dat jij het voor je tegenstander maakt. Als BWR er echt 50 vegen voor nodig heeft gehad, is het dorpje toch waard geweest en moet je niet gaan jammeren? Dat is mijn mening maar :)
 

DeletedUser

Guest
Nja, jij kent w2 volgens mij niet ^^. Gewoon echt goed volproppen kan helpen hoor :). Tis maar hoe graag je het wilt. En ik heb er ook bij geschreven: tis zo moeilijk als dat jij het voor je tegenstander maakt. Als BWR er echt 50 vegen voor nodig heeft gehad, is het dorpje toch waard geweest en moet je niet gaan jammeren? Dat is mijn mening maar :)

Dit ben ik wel met je eens als ze zoveel nodig hebben, hebben ze ook weer tijd nodig om aanval te maken. Ofterwijl ze zijn meer kwijt dan nodig. tjah en zo wie zo moet je niet jammeren tis ma spelletje je doet het omdat je het leuk vind dorpjes winnen en verliezen.
 

DeletedUser

Guest
hey J1mmy boy hang je hier nog steeds rond ;-) alles ok!

kunnen we wel verdedigen... hmmmm kunnen we dat J1mmy :) verdedigen is leuk net als aanvallen, als er maar actie is!

Jammer dat mijn nieuwe account niet zo paraat was dus moet het even rangschikken maar daarna ga ik meespelen hehe

Dorpjes buiten een cluster aanvallen
massaal aanvallen, tja das makkelijk
de hele dag achter je PC
je kan niet timen
#etc etc...

komop mensen dat hebben we al te vaak gehoord ;-) jullie kunnen beter
timen is een kwestie van willen en de tijd nemen, iedere onbenul kan dat
teamwork is het leukste wat er is! gewoon respect!
hele dag achter je pc, als je wil winnen is dat een pre, als je gewoon lekker will knallen met je maatjes dat moet je genoegen nemen met een plek in de middenmoot klaar! BWR is een oudere groep die allemaal werken en druk zijn dus alles is een kwestie van plannen en een beetje schaken met je units!
Dorpen buiten een cluster aanvallen... tja das gewoon slim en dom als je die laat bestaan... moet je je cluster maar beter plannen.

komop mannen tis een leuk spelletje, neem je verlies plan en pak het terug als een kerel.... janken heeft geen nut heheh er zijn er al teveel die 18 maanden TW werk in 1 week zien smelten ;-) thats the game!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wil wel eens rapportjes zien. Maar tot nu toe lijkt het dat BWR de oorlog gaat winnen :)

succes beiden
 

DeletedUser

Guest
en daar hebben we Rex :)

de goede oude tijd komt terug in mijn herinneringen hehe
 

DeletedUser17554

Guest
Side 1: -BWR-

Side 2: Seven

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 197
Kant 2: 177
Verschil: 20

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 36
Kant 2: 0
Verschil: 36

image.php


Punten totaal van totale overnames:

Kant 1: 704,203
Kant 2: 1,446,834
Verschil: 742,631

image.php


Punten totaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 172,683
Kant 2: 0
Verschil: 172,683

image.php


Side 1: EoK-52

Side 2: [DES]

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 306
Kant 2: 318
Verschil: 12

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3
Kant 2: 13
Verschil: 10

image.php


Punten totaal van totale overnames:

Kant 1: 2,526,079
Kant 2: 2,028,218
Verschil: 497,861

image.php


Punten totaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 28,411
Kant 2: 85,624
Verschil: 57,213

image.php
 

DeletedUser

Guest
Leuke stats dank je :)

Mooi om te zien dat we niet voor de punten gaan, maar voor het opschonen van K60.
Na vorige week de grotere dorpen te hebben gepakt zijn we nu de kleinere in K60 aan het opruimen.

cluc
 

DeletedUser16120

Guest
welke dorpen bedoel je eigelijk in k50 cluc? want ik kan ze met mn schele kop niet vinden :p
 

DeletedUser16120

Guest
Hierbij dan: Er zijn de afgelopen dagen 7 "kwetsbare" BWR dorpen bijgekomen in K50. :)

Seven gebied, toch?

waar dan??

ik wist dat ik het ergens gelezen had, maar ik kan ze dus echt NIET vinden...
 
Bovenaan