Seven & [DES] vs EoK-52 & -BWR-

DeletedUser7172

Guest
Je bent ook gek ook als je juist een dorp uit een cluster gaat aanvallen terwijl je ook een dorp kunt aanvallen wat al geisoleerd is.

Waarom jezelf moeilijk maken?
 

DeletedUser16120

Guest
De meeste K60 zijn inderdaad redelijk makkelijke veroveringen.

Het wordt op den duur natuurlijk veel leuker als we met grote clusters tegen elkaar komen te liggen, maar dat kan nog wel ff duren.

idd.. :)
ik had alleen dat dorpje op k60 om jullie een beetje te klieren. Alleen jammer dat ik precies die dag tot veel te laat op school gehouden werd zodat ik mn plannetje niet kon uitvoeren, anders had ik het dorp nog gehouden ook (toen iig :p)

naja, kben weer wat plaatjes omhoog gegaan in de ranglijst :)
 

DeletedUser

Guest
Ze pakken net als EoK dorpen die voor ons extreem moeilijk te verdedigen zijn en daar zijn ze trots op, ieder zijn ding zal ik dan maar zeggen.

Jongejonge Unity, zeverkees zeg. Als je weet dat ze gevaarlijk liggen, stop je er wat extra deff in en desnoods ga je backtimen. Bovendien, waarom neem je gevaarlijke dorpen over? Neem aan om de vijand dwars te liggen, dan prop je die dorpen toch vol? Ben jij nu zo dom of ik.. Ga niet liggen janken over makkelijke dorpen, je maakt het zo makkelijk voor je tegenstander alsdat je het zelf wilt.
 

DeletedUser

Guest
Moeilijke dorpen innemen zijn juist een uitdaging, zoals al eerder gezegd : prop het vol def en maak er pure aanvalsdorpen van :)
 

DeletedUser

Guest
Dank je !

Ik hoor dat jullie het eok ook wat moeilijk aan het maken zijn in k53 !

En DES is ook vervelend aan het doen zag ik op tw stads tegen eok.

Daar wordt in iedergeval stevig gevochten hoor ik :)

cluc
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dank je !

Ik hoor dat jullie het eok ook wat moeilijk aan het maken zijn in k53 !

En DES is ook vervelend aan het doen zag ik op tw stads tegen eok.

Daar wordt in iedergeval stevig gevochten hoor ik :)

cluc

belangrijke eerst ;) jah wij beginnen ook wat warm te lopen (A) haha.. Al verlies ik zo nu en dan nog een dorpje aan eok. maarja hoort erbij.. tis en blijft een spelletje. (erg verslaafend.)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nieuw Topic, dus wel ff 0 - 0 opnieuw beginnen he nu je oorlog aankondigd. ;)
 

DeletedUser

Guest
Nieuw Topic, dus wel ff 0 - 0 opnieuw beginnen he nu je oorlog aankondigd. ;)

Nope !

Het was 63-1 toen we de mass aanval starten vorige week dinsdag. Daarvoor was het ook al oorlog. :eek:

Zie ook stammen 10-20 ! Dit tropiq is later door Habster aangemaakt, om een plaats te creëren die door alle partijen in de oorlog gebruikt kan worden, en voor het overzicht.

cluc
 

DeletedUser

Guest
Alle partijen?

Volgens mij puur voor bwr, anders zou hij wel een andere naam aan het topic hebben gegeven, alsmede andere stats neergezet hebben. Niks mis mee hier, zo spelen velen in dit spel (jammer genoeg).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6936

Guest
Ondanks de titel is dit Topic zeker ook gemaakt voor EoK, ter bemoediging. En voor Seven. Ter lering ende vermaeck.

Misschien helpt het als er wat goed nieuws in staat voor hun.

Hierbij dan: Er zijn de afgelopen dagen 7 "kwetsbare" BWR dorpen bijgekomen in K50. :)

Seven gebied, toch?

Nog beter nieuws voor Seven spelers: Er komen nog veel meer kwetsbare BWR dorpjes in K50. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ondanks de titel is dit Topic zeker ook gemaakt voor EoK, ter bemoediging. En voor Seven. Ter lering ende vermaeck.

Misschien helpt het als er wat goed nieuws in staat voor hun.

Hierbij dan: Er zijn de afgelopen dagen 7 "kwetsbare" BWR dorpen bijgekomen in K50. :)

Seven gebied, toch?

Nog beter nieuws voor Seven spelers: Er komen nog veel meer kwetsbare BWR dorpjes in K50. :D

En k60 ook vast wel of denk je dat we stil staan?
 

DeletedUser

Guest
En k60 ook vast wel of denk je dat we stil staan?

Nope niet in zijn geheel, sterker nog jullie groeien netjes door :)
Maar no offence maar alle energie die jullie in k60 steken is verspilde moeite. Daar komt het op termijn net zo uit te zien als K61 ;)

Stammenranglijst op het continent 61
Rang Naam Punten Dorpen
1 -BWR- 27,84 Mio. 2.953
2 GZG 218.273 21
3 EoK-52 184.536 19
4 TwF 154.972 16
5 Grunn 112.955 23
6 OdT. 75.456 8
7 *FF²* 52.475 5
8 G.O.D 50.365 5
9 -WtH- 42.211 4
10 -TSW³- 30.746 4
11 Seven 9.586 1
12 *W* 9.576 1
13 Gr. 6.886 1


En dat zijn alle stammen nog.... hehehe

( waarbij er 2 stammen niet meetellen ;) )

Cluc

Ps. jullie staan nog wel netjes 11 de ;)
pss. sorry kon het niet laten heren.:eek:
 

DeletedUser

Guest
Jongejonge Unity, zeverkees zeg. Als je weet dat ze gevaarlijk liggen, stop je er wat extra deff in en desnoods ga je backtimen. Bovendien, waarom neem je gevaarlijke dorpen over? Neem aan om de vijand dwars te liggen, dan prop je die dorpen toch vol? Ben jij nu zo dom of ik.. Ga niet liggen janken over makkelijke dorpen, je maakt het zo makkelijk voor je tegenstander alsdat je het zelf wilt.

dorpjes die in een gehele stam liggen geraak je SOWIESO kwijt nemessisje, of denk je dat als ze de def daar gesloopt hebben die mensen er meteen op 5 minuten nieuwe def kunnen insteken?

ik had ook dorpen middenin NW waren ook goed geondersteund maar als je daar dagelijks 20 aanvallen op krijgt of meer en ondersteuning sturen duurt zoiets van een 40-60 uur sjah :)

dus geen stom excuus, dagelijkse kost :)

+ BWR kan misschien goed aanvallen, maar ik heb ze nog nooit echt zien verdedigen.... jammer =/
 

DeletedUser

Guest
dorpjes die in een gehele stam liggen geraak je SOWIESO kwijt nemessisje, of denk je dat als ze de def daar gesloopt hebben die mensen er meteen op 5 minuten nieuwe def kunnen insteken?

ik had ook dorpen middenin NW waren ook goed geondersteund maar als je daar dagelijks 20 aanvallen op krijgt of meer en ondersteuning sturen duurt zoiets van een 40-60 uur sjah :)

dus geen stom excuus, dagelijkse kost :)

+ BWR kan misschien goed aanvallen, maar ik heb ze nog nooit echt zien verdedigen.... jammer =/

Het heeft dan ook absoluut geen zin om losse dorpjes ergens over te nemen. Cluster is te belangrijk op deze wereld daarvoor
 

DeletedUser

Guest
Oooo die ervaring hebben we wel in de stam hoor :cool: We hebben veel oud bwr leden uit K23/24 in de gelederen, daar deden we niets anders :(

En seven valt wel degelijk aan.

cluc
 
Bovenaan