Seven & [DES] vs EoK-52 & -BWR-

DeletedUser19706

Guest
Xsloots, de stamoprichter van DES was diegene die dit absoluut wilde. Voor de rest was er niemand voor in om deze leden aan te nemen.
Ten 1ste door de slechte ligging, en ten 2de omdat Seven al oorlog had dus waarom zouden wij hun erbij halen... (no hard feelings tov ex-leden Seven, het zijn goede mensen :))

Nuja de leiding dacht volgens mij alleen maar aan de punten, wat ik zeer jammer vond. Ikzelf was van begin tot einde altijd tegen de fusie, maarja wat maakt het nog uit.

grt

Jullie zouden uiteindelijk toch niet veel langer overleven, met of zonder de oud-Seven leden. Met het binnenhalen van hun is alles in een stroomversnelling gekomen.

Wat ik begreep was dat toen jullie op het punt stonden Seven op te nemen er intern al wat probleempjes waren. En die werden niet opgelost nadat de leden van Seven waren gekomen en dat is uiteindelijk jullie doodsteek geweest. Niet omdat Seven erbij kwam.

Jullie hadden een goede kans met de leden van Seven erbij en hadden heel wat meer weerstand kunnen bieden aan Bwr en Order. Maar dat deden jullie niet tot minimaal. (Een van de interne problemen)
 

DeletedUser

Guest
Ik geef je gedeeltelijk gelijk, we hadden inderdaad meer weerstand moeten bieden maar toch, bwr en order hebben dat mooi gedaan.

Voordat Seven bij ons kwam, waren er geen interne problemen en aangezien je niet in de stam zat moet je hier ook niet over oordelen;) Deze begonnen pas omdat sommigen leden tegen de fusie waren.

Dus laat ik het zo stellen, de reden dat er geen samenwerking was, was omdat niet de gehele stam achter deze beslissing stond en toch vond sloots het nodig dit te doen:) Hierdoor waren velen niet tevreden en kon er nooit goed samengewerkt worden, wat toch wel belangrijk is om iets te bereiken.

grt
 

DeletedUser

Guest
Mooi gesproken brecht, alleen ik begrijp niet helemaal waarom de fusie toch is doorgegaan, als alleen xSloots voor was en de rest van de leiding tegen (en dat waren er geloof ik 5)?

Ik weet nog dat er iemand van de leden achter de fusie plannen was gekomen met een hoop ruzie tot gevolg, ten eerste omdat de leiding dit geheim had gehouden en ten tweede omdat de meerderheid zowieso tegen was.
Een weekje later was de fusie opeens rond, kwamen de seven leden al, en werd de mening van de leden genegeerd

Wat ik me afvraag is of het wel allemaal de schuld van xSloots is? Ik weet nog wel hoe egowistisch hij te werk ging met de bg met Order dus kan me het goed voorstellen, maar waarom heeft de rest van de leiding hier dan niets aan gedaan?

Waar is xSloots eigenlijk gebleven? Want hij is volgensmij al een tijdje van w4 af want daar heb ik verder niets van mee gekregen om ik al eerder van w4 ben gegooit?
 

DeletedUser

Guest
Geen idee, sloots was een beetje een puntengeiler volgens mij...
Klopt, voor zover ik toen wist was er ook onverdeeldheid onder de leiding om te fuseren.
Een ander probleem was dat meer dan de helft van de leiding veel te laks optrad in bepaalde situaties, inclusief de stamoprichter die toch kordaat moet kunnen optreden als het echt moet.

Waar sloots gebleven is? Hij heeft zijn grotendeels door hemzelf veroorzaakte puinhoop achtergelaten en is barbaar geworden :D
 

DeletedUser

Guest
Is toch allemaal jammer, want als [DES] een eenheid was geweest, had -BWR- er veel meer moeite mee gehad. Dat kon je al zien aan de persoonlijke stats van bv nielstennis voor de oorlog tegen -BWR- leden.
 

DeletedUser

Guest
Dat is toch wel erg, erg zwak om dan je account te verwijderen vind ik:eek:
Was hij opeens weg, of gewoon normaal aangekondigd?

Maar zo als Erik945 zei, ook Des was er uiteindelijk aan gegaan
Alleen dan hadden we nog een hele tijd door kunnen groeien voordat seven volledig weggeedeld was
Ik denk dat we dat allemaal wel weten, ook met een goede samenwerking zou het waarschijnlijk niet lukken tegen order uit het noorden en bwr uit het zuiden
 

DeletedUser

Guest
sinds dat des de bg had aangegaan met order waren er in des veel interne probs hoor brecht...
 

DeletedUser

Guest
Beware wordt ook vaak onderschat. Ook dat was een fout van des, zowel aanvallend als diplomatiek.

Het was een leuke oorlog !

cluc
 

DeletedUser10928

Guest
ik sloots heeft gezegd ik laat mezelf barbaar worden meer niet viel niet te onderhandelen.

Maar even terugkomen of alle leiding er mee eens was.Volgens mij was dat redelijk het geval. Ik zelf was er alleen op tegen dat heb ik ook aangekaart met zat argumenten. Dit mocht echter niet baten. Waardoor ik allemaal clauseles erin wilde zetten om ten opzichte van de organisatie niets te verliezen. Dit is ook er niet doorgekomen. (hier het deel waar xsloots in speelt) Xsloots heeft ze toen een dag later allemaal uitgenodigd. waardoor we weinig meer konden doen om het goed op te pakken.

We hadden beter kunnen standhouden als we niet zon last van indidivuele spelers hadden. grote monden maar als het er opkwam vertikte ze het om o/s te sturen. Zulke leden heb je dus ook totaal niets. De meeste hebben het al ondervonden wat er dan gebeurd. meer zullen er volgen. Gelukkig waren er nog wel mensen die helpte en bijv niels flink hebben ondersteunt. Naar die mensen gaan mijn eer dus ook uit.

We hadden express de plannen achtergehouden wegens oneinigheid onder leiding of het wel of niet moest doorgaan. Ik dacht dat we dat wel duidelijk gemaakt hadden.

volgens mij heb ik het meeste hier mee beantwoord:)
 

DeletedUser

Guest
Beware wordt ook vaak onderschat. Ook dat was een fout van des, zowel aanvallend als diplomatiek.

Tja hier weer hetzelfde, ik weet niet via wie de onderhandelingen gelopen zijn, maar ik heb alleszins nooit contact gehad met iemand van bwr, terwijl dit oorspronkelijk 'mijn' functie was.
Achja sloots kon het allemaal beter toch:ram:
 

DeletedUser

Guest
Xsloots en Niels deden de diplomatiek met mij aan de andere kant.
Niels had een hekel aan mij. En Xsloots geloofde dat des beware aan kon.

Zoals we weten is dat niet zo. Id een gelopen zaak :)

cluc
 

DeletedUser

Guest
sinds dat des de bg had aangegaan met order waren er in des veel interne probs hoor brecht...

Heb je gelijk in, er waren steeds weer problemen met Order maar xSloots bleef volhouden dat het een goede bg was en hij wel even met gimly zou onderhandelen..

bringeroflight om die fusie om die reden geheim te houden, lijkt met toch wel een van de grootste fouten van de leiding
Ik schrok wel toen ik opeens 'Welkom leden van seven!' op het forum zag staan, want had wel verwacht dat er eerst naar de mening van de leden werd gevraagd. Dat bleek dus mooi niet het geval:p
Maarja als half seven er is kun je er moeilijk nog over gaan beginnen
Er zal ook wel te weinig tijd zijn geweest om seven goed te leren kennen, om zo weer een hechte groep te worden met dus een goede samenwerking
Zal ook wel mee gespeeld hebben

Maar wat gaat er nu eigenlijk gebeuren, nu des uit elkaar gaat, cluc?
 

DeletedUser10928

Guest
renetje,

tuurlijk wilde wij dit eerst nog aan de stam voorleggen. Maar dat is wat ik al aangaf het probleem. xsloots had ze al uitgenodigd voor dat we echt actie en dingen konden ondernemen die gepland stonden. Zodat eig alles heel anders is verlopen dan gepland was.

en toen kregen we tegenslag na tegenslag. jij barbaar order geen bg. naja derest kent iedereen hier wel:)
 
Bovenaan