Serieus Wereld Discussie Topic

DeletedUser43670

Guest
Dus het gaat jullie serieus om die spelers ranglijsten?XD
Sorry, maar dan had ik jullie net iets hoger ingeschat.
Sorry, maar dat zie ik hem niet zeggen noch insinueren.
We zitten allemaal in stammen van 400 miljoen punten derhalve 40.000 dorpen... Ik denk niet echt dat die 2k per dorp vele uitmaakt. Alles heeft zn pro's en con's. Dorpen slopen tot 100 punten is mongolisch maar kan tactisch zijn. Boerderij slopen is laf maar ook tactisch.

Iedereen zegt iets anders, just drop it en ga dorpen edelen.
Veel zal het allicht niet uitmaken, maar het zijn per dorp wel minder troepen.
De voordelen van alle dorpen naar 12.355 uitbouwen mag je me dan wel eens vertellen. Buiten het feit dat je een paar seconden denkt dat de speler groter is dan hij werkelijk is zie ik echt niets van voordelen.

Vuur met vuur bestrijden.
Sinds dat jullie het al zo lang doen, van zelf de tijd met Acra haar dorpen, doe ik maar het zelfde.

Maar ik weet genoeg met hoe jullie erover bezig zijn.
En ik weet dat jullie nog steeds achter lopen, en hoe meer jullie ontkennen en de feiten verdraaien, hoe harder ik lach, want dat bewijst het gewoon meer en meer.
De feiten zijn al lang gegeven :)

Dat is je recht, maar waarom er dan over klagen wanneer wij het doen?

Wat ontkennen we nu? Waar verdraaien we nu feiten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Mickie, dat jullie het doen is jullie goed recht alleen dan is het wel ongelooflijk hypocriet om hier op het AF te komen zeuren over .Kiwi terwijl jullie precies hetzelfde doen.
En dat wij achter lopen, zet de feiten maar op een rijtje die wij verdraaien en ontkennen waaruit blijkt dat wij zover achter lopen. Lijkt wel een cassettebandje dat jullie afdraaien.
 

DeletedUser

Guest
@ beiing

Ik had je hoger ingeschat, ondertussen weet iedereen toch wel wat een dorp van 12.355 betekent. Smid/Frank heeft simpelweg de meeste dorpen dus de meeste troepen, als middenmoot (qua grootte) speler zou je slimmer met die verhouding troepen vs punten om moeten gaan, maar ja iedereen zijn smaak, 1 kata aanval meer de deur uit en hij is net zo klein als de rest :D

Volgens mij toch wel vrij duidelijk?

Wel grappig eigk, je zou toch juist van de nummer 1 speler verwachten hoe die met zn dorpjes zou om moeten gaan, maar das ook niet 't geval :p
 

DeletedUser43670

Guest
@ beiing



Volgens mij toch wel vrij duidelijk?

Wel grappig eigk, je zou toch juist van de nummer 1 speler verwachten hoe die met zn dorpjes zou om moeten gaan, maar das ook niet 't geval :p

Ik denk dat ik je zin gewoon anders opvatte dan hoe jij hem bedoelde ;).

Er is toch wel een verschil tussen 11.039 en 12.355..
 

DeletedUser

Guest
Er zit heus wel 'n verschil in, maar tis allebei overbodig groot.
 

DeletedUser

Guest
Er zit wel degelijk een logica achter de dorpsbouw die wij hebben.
Overbodig groot is het daarom niet aangezien de dorpen zijn zoals ze voor ons het beste uitkomen.
 

DeletedUser

Guest
En waarom kunnen die dorpen voor jou zo goed uit komen en waarom zou dat niet zo goed uit kunnen komen bij onze grote vriend martijnboom?:)
 

DeletedUser

Guest
En waarom kunnen die dorpen voor jou zo goed uit komen en waarom zou dat niet zo goed uit kunnen komen bij onze grote vriend martijnboom?:)

omdat die zijn dorpen niet op een specifieke manier uitbouwt, maar gewoon duidelijk het maximum aan punten er wil uithalen...
Het is en blijft dom hoor.
 

DeletedUser26035

Guest
@ beiing



Volgens mij toch wel vrij duidelijk?

Wel grappig eigk, je zou toch juist van de nummer 1 speler verwachten hoe die met zn dorpjes zou om moeten gaan, maar das ook niet 't geval :p

Volgens mij bouw jij je dorpen ook uit tot 11.595 punten :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Tussen 11.039 en 12.355 punten zit nog een aardig verschil, het laatste is duidelijk alleen maar om zoveel mogelijk punten te halen.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij bouw jij je dorpen ook uit tot 11.595 punten :rolleyes:

Ik hoop dat je toch iets slimmer bent dan dat je denkt dat 't mij om de punten gaat ;) Ik hoop dat je ook wel ziet dat niet elk dorp dat is ;)


Dus, just to be clear, jullie zijn er alleen maar boos om omdat martijnboom daardoor iets hoger in de ranglijst staat? :confused:
Ipv van dat je dan blij bent dat je die dan nog meer punten kunt afnemen door 'm te slopen :')
 

DeletedUser26035

Guest
Ik hoop dat je toch iets slimmer bent dan dat je denkt dat 't mij om de punten gaat ;) Ik hoop dat je ook wel ziet dat niet elk dorp dat is ;)


Dus, just to be clear, jullie zijn er alleen maar boos om omdat martijnboom daardoor iets hoger in de ranglijst staat? :confused:
Ipv van dat je dan blij bent dat je die dan nog meer punten kunt afnemen door 'm te slopen :')

Ik snap goed wat je bedoelt maar waarom vind je het dan slecht van Smid?
 

DeletedUser42470

Guest
Leuk topic:)
Als die namen van vroeger zie ik voorbij schuiven.
Hallo allemaal.:D
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop dat je toch wat slimmer bent dan om te denken dat we alle dorpen van ATR slopen :rolleyes:

En smid mag wel het uitleggen als hij wil, maar misschien kan je zelf al bedenken waarom ;)
 

DeletedUser7104

Guest
Dit hoeft geen achterlijke discussie te zijn, zodra iemand van ATR kan aangeven waarom Martijnboom zijn dorpen tot het maximum uitbouwt. Dan kunnen we daar toch een leuk gesprek over voeren. Alleen vermoed ik dat iedereen het hier met elkaar eens is voor wat betreft 12.355 dorpen, alleen durft niet iedereen dat te zeggen omdat je dan wellicht een stamlid afvalt, ondanks dat je zelf heel goed weet dat een max uitgebouwd dorp toch wel een beetje vreemd is.
 

DeletedUser

Guest
Dit hoeft geen achterlijke discussie te zijn, zodra iemand van ATR kan aangeven waarom Martijnboom zijn dorpen tot het maximum uitbouwt. Dan kunnen we daar toch een leuk gesprek over voeren. Alleen vermoed ik dat iedereen het hier met elkaar eens is voor wat betreft 12.355 dorpen, alleen durft niet iedereen dat te zeggen omdat je dan wellicht een stamlid afvalt, ondanks dat je zelf heel goed weet dat een max uitgebouwd dorp toch wel een beetje vreemd is.

Dus wat IS het dan? :)
 

DeletedUser

Guest
Dit hoeft geen achterlijke discussie te zijn, zodra iemand van ATR kan aangeven waarom Martijnboom zijn dorpen tot het maximum uitbouwt. Dan kunnen we daar toch een leuk gesprek over voeren. Alleen vermoed ik dat iedereen het hier met elkaar eens is voor wat betreft 12.355 dorpen, alleen durft niet iedereen dat te zeggen omdat je dan wellicht een stamlid afvalt, ondanks dat je zelf heel goed weet dat een max uitgebouwd dorp toch wel een beetje vreemd is.

Hoe iemand z'n dorpjes uitbouwt moet hij zelf weten, zelf vind ik 12.355 ook veel te hoog, dus zo bouw ik ze zelf ook niet uit.

@ Frank,

Ik kan wel redenen bedenken, maar die zijn allemaal niet op jou van toepassing, op puntengeiler na.
 
Bovenaan