Serieus Wereld Discussie Topic

DeletedUser20322

Guest
Ten tijde van een oorlog is alles geoorloofd :) Hoe je het doet, moet je dus zelf weten. Hoort bij het spel.
 

DeletedUser7104

Guest
Volgens mij is het ook ATR stijl hoor ;), wellicht is .Kiwi beter in de uitvoering
 

DeletedUser

Guest
Mickie, wat denk je dan ervan wat jullie bij fremas en confusion deden?
 

DeletedUser26035

Guest
Snap zelf niet dat er dan een verkleinwoord bij moet komen, maar dat gebeurt niet alleen hier :p

En .fall is inderdaad ouder, opgericht na 14 dagen van een pre-made van W1 (en ik zat daar nog bij :p).
Maar waarom zou die niet meetellen?
Bij DT beginnen we toch ook niet opnieuw met tellen vanaf het moment dat de fusie mislukte en de leden weer teruggingen?

[ABN] is trouwens ook ouder. Eerste overgenomen dorp is op 2007-11-13 00:29:43. :D
 

DeletedUser7104

Guest
Ok, good, ben ik jullie nog steeds enkele stappen voor dan als jullie zo allemaal erop reageren.

Over stappen voor lopen, zou Martijnboom bij jullie de SimCity modus hebben gevonden, of is dit de nieuwe ATR stijl :D

20 martijnboom ATR 30.294.855 2457 12330

ter vergelijking:

40 dorus5 .Kiwi 25.180.067 2521 9988

De ene staat 20e en de andere 40e, wil niet heel moeilijk doen maar hadden we dit soort SimCity gedrag al een paar jaar geleden niet gedag gezegd hier.....

Ik krijg ook meteen een beeld erbij:

thumbnail.aspx
 

DeletedUser

Guest
Over stappen voor lopen, zou Martijnboom bij jullie de SimCity modus hebben gevonden, of is dit de nieuwe ATR stijl :D



ter vergelijking:



De ene staat 20e en de andere 40e, wil niet heel moeilijk doen maar hadden we dit soort SimCity gedrag al een paar jaar geleden niet gedag gezegd hier.....

Ik krijg ook meteen een beeld erbij:

thumbnail.aspx

Herleid je z'n dorpen toch gewoon naar 100 punten? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Want martijnboom is ook de enige die z'n dorpjes vrij ver uit bouwt?
 

DeletedUser

Guest
Klopt, maar ik zie ´t probleem niet zo? Smid bouwt zn dorpjes ook tot 11.039 uit..
 

DeletedUser

Guest
Is toch een aardig verschil hoor :p
Daarbij hebben wij als smid nog steeds de meeste dorpen van iedereen en zouden we dus ook in dat opzicht nummer 1 staan.
 

DeletedUser7104

Guest
Klopt, maar ik zie ´t probleem niet zo? Smid bouwt zn dorpjes ook tot 11.039 uit..

Ik had je hoger ingeschat, ondertussen weet iedereen toch wel wat een dorp van 12.355 betekent. Smid/Frank heeft simpelweg de meeste dorpen dus de meeste troepen, als middenmoot (qua grootte) speler zou je slimmer met die verhouding troepen vs punten om moeten gaan, maar ja iedereen zijn smaak, 1 kata aanval meer de deur uit en hij is net zo klein als de rest :D
 

DeletedUser

Guest
Dus het gaat jullie serieus om die spelers ranglijsten?XD
Sorry, maar dan had ik jullie net iets hoger ingeschat.
 

DeletedUser

Guest
We zitten allemaal in stammen van 400 miljoen punten derhalve 40.000 dorpen... Ik denk niet echt dat die 2k per dorp vele uitmaakt. Alles heeft zn pro's en con's. Dorpen slopen tot 100 punten is mongolisch maar kan tactisch zijn. Boerderij slopen is laf maar ook tactisch.

Iedereen zegt iets anders, just drop it en ga dorpen edelen.
 

DeletedUser

Guest
Ik wacht alleen nog op mickie's verklaring op de afbraak van de dorpen van confusion en fremas. Er zal vast een geweldige verklaring voor zijn want anders snap ik niet dat je hier op het AF komt zeuren als je het zelf al eerder hebt gedaan.
 

DeletedUser

Guest
Ik wacht alleen nog op mickie's verklaring op de afbraak van de dorpen van confusion en fremas. Er zal vast een geweldige verklaring voor zijn want anders snap ik niet dat je hier op het AF komt zeuren als je het zelf al eerder hebt gedaan.

Vuur met vuur bestrijden.
Sinds dat jullie het al zo lang doen, van zelf de tijd met Acra haar dorpen, doe ik maar het zelfde.

Maar ik weet genoeg met hoe jullie erover bezig zijn.
En ik weet dat jullie nog steeds achter lopen, en hoe meer jullie ontkennen en de feiten verdraaien, hoe harder ik lach, want dat bewijst het gewoon meer en meer.
De feiten zijn al lang gegeven :)
 
Bovenaan