Serieus Wereld Discussie Topic

DeletedUser7104

Guest
Beste (ex-) Wereld 5 spelers,

Bij deze open ik dit topic zodat een ieder die serieus wil discussiëren op het AF hier zijn posts en discussies kwijt kan. Wel stel ik voor om enkele spelregels in te stellen welke we gezamenlijk zullen moeten bewaken. (aanvullingen/wijzigingen zijn uiteraard altijd welkom)

1. Respecteer elkaar ten alle tijde, vriend of vijand
2. Meningen mogen verschillen maar blijf netjes in je reactie
3. Geen persoonlijke verwijten naar elkaar
4. Posts dienen voorzien te zijn van onderbouwing, zodat de discussie levend blijft
5. Stats mogen gepost worden
6. Lollig bedoelde plaatjes of andere lollig bedoelde reacties hoe leuk ook, kunnen ergens anders gepost worden
7. Correct Nederlands taalgebruik
8. Geen krachttermen
9. Geen onnodig gebruik val leestekens en hoofdletters
10. Spreek elkaar aan indien de discussie afdwaalt of reacties niet conform de spelregels zijn

Ik hoop werkelijk dat we hier een leuk topic van kunnen maken, zodat menigeen weer de lol kan vinden om hier te reageren. Een forum zijn we met zijn allen.

DeletedUser43670

Guest
Hier worden dan alle stats gepost of enkel die van de " wereldoorlog "?

DeletedUser

Guest
Hier worden dan alle stats gepost of enkel die van de " wereldoorlog "?

Huh?
Het is een DISCUSSIETOPIC???
Wat hebben stats, iets wat met oorlogen heeft te maken, hiermee te maken?
De bedoeling van Wazda is om hier op een volwassene manier te praten zonder moddergooien e.d

DeletedUser43670

Guest
Huh?
Het is een DISCUSSIETOPIC???
Wat hebben stats, iets wat met oorlogen heeft te maken, hiermee te maken?
De bedoeling van Wazda is om hier op een volwassene manier te praten zonder moddergooien e.d

Het was maar een vraag hoor :rolleyes:.

Overigens, over wat wil jij hier serieus gaan praten?
Over de oorlog toch dacht ik?
Dus volgens je eigen redenering komen stats daarbij te pas? :)

DeletedUser

Guest
Het was maar een vraag hoor :rolleyes:.

Overigens, over wat wil jij hier serieus gaan praten?
Over de oorlog toch dacht ik?
Dus volgens je eigen redenering komen stats daarbij te pas? :)

Men kan ook over andere dingen praten dan over oorlogen?
Of is dat het enige dat jij hier kent en waarover jij kan praten?
De stats horen namelijk bij de oorlogtopic's en niet in de discussietopic's.

DeletedUser43670

Guest
Men kan ook over andere dingen praten dan over oorlogen?
Of is dat het enige dat jij hier kent en waarover jij kan praten?
De stats horen namelijk bij de oorlogtopic's en niet in de discussietopic's.

" 5. Stats mogen gepost worden "

Tuurlijk kan je over andere dingen praten, maar ik denk dat het spel zowat om oorlog draait?
Maar goed, dit is ook nutteloos gespam :D.

DeletedUser7104

Guest
De bedoeling is dat er inderdaad overal over gepost mag worden oorlogen en ook andere zaken. Doel van dit forumdeel is vooral om op de inhoud te discussieren, we hebben immers genoeg andere plekken waarin iedereen elkaar al van alles verwijt. Ik merk gewoon dat verschillende mensen AF moe beginnen te worden, inclusief mijzelf, door het eindeloze gezever wat er soms is. Tuurlijk moet daar plaats voor zijn op het AF, maar het is nu een beetje uit zijn balans.

DeletedUser17472

Guest
Ik vind het jammer dat je niet hebt kunnen wachten op wat alle mensen van W5 vinden. Blijkbaar hou jij van dictatuur en niet van democratie. Ik vraag me af wie jouw regeltjes controleert als ik hier lekker ga zitten spammen op mijn manier. Het feit dat je niet hebt kunnen wachten op de enquete op het gedeelde forum. Je dat ook geen mening hebt gegeven wat je er van vond, vind ik zeer respectloos. Verwacht van mij hier dan ook geen serieuse dingen.

DeletedUser19726

Guest
prima initiatief!
het is namelijk best spannend in c36!

DeletedUser43670

Guest
Ik vind het jammer dat je niet hebt kunnen wachten op wat alle mensen van W5 vinden. Blijkbaar hou jij van dictatuur en niet van democratie. Ik vraag me af wie jouw regeltjes controleert als ik hier lekker ga zitten spammen op mijn manier. Het feit dat je niet hebt kunnen wachten op de enquete op het gedeelde forum. Je dat ook geen mening hebt gegeven wat je er van vond, vind ik zeer respectloos. Verwacht van mij hier dan ook geen serieuse dingen.

Dit topic is gewoon bedoelt om serieus te discussiëren, dat wilt niet zeggen dat er geen topic kan zijn over de wereldoorlog ;).

Denk ik toch?..

Wat heeft dat nu met dictatuur te maken?
Iedereen kan & mag hier een topic openen...

DeletedUser7104

Guest

Luister fam, dit topic gaat niet over de wereld oorlog, maar om een ieder een plek te geven die hier serieus wil discussieren. Het forum is redelijk verpest momenteel en 1 plek waar nog een normaal gesprek gevoerd moet kunnen worden lijkt me geen luxe. Over dictatuur, sinds wanneer is iets bespreekbaar maken dictatoriaal, het feit dat je hier reageert doe je vrijwillig en in volkomen vrijheid. Het is jammer dat je hier niet serieus wilt reageren, want hier is je kans om aan te tonen dat je dat wel kan.

Maar hierbij dan maar het 1e onderwerp voor discussie, want als ik hem geopend zal ik hem zelf aftrappen.

Het gedeelde forum ingame vind ik persoonlijk een redelijke aanfluiting, het is onderwerp is TW meeting en vervolgens wordt het gezien als iets totaal anders. Volgens mij is het AF hier en niet ingame. Meerdere fora vergroten de verwarring en een verspreiding van gesprekken en conversaties. Discussies worden niet meer centraal op 1 punt gevoerd.

De reden van het openen van het gedeelde ingame forum ondersteun ik maar eerlijk gezegd is dat nu ver weg. En als het aan mij ligt kan het gedeelde forum verdwijnen. Stemmingsronde houden over een te openen topic op het AF is een voorbeeld dat het gedeelde forum zijn doel voorbij schiet.

DeletedUser18471

Guest
Zou er iemand mij kunnen vertellen wat er is gebeurd in c82 en c81?? Ik lag er een half jaar geleden met magalluf enrique en wij 3'en hadden een heel groot deel daarvan bezet.

Kijk ik vorige week op de kaarten van hezhi en zag ik dat donuts EN koekje er totaal niet meer liggen gewoon :O en in c82 ook weg zijn gedreven zo'n beetje.

Ik kan me wel herrineren dat ik erg inactief was en al veel dorpen verloren had omdat ik ging stoppen toen dertijd maar heb er behoorlijk veel terug gepakt voordat ik pas echt ging stoppen.

Iemand die me het kan uitleggen?(A)

MVG
Twoface

DeletedUser

Guest
we hebben nogal wat dorpjes uitgewisseld met dt, dus de kaart kan er hier en daar wel wat anders uitzien ja. Maar langzaam schuiven we op naar het westen hoor:)

DeletedUser

Guest
Vind ik een beetje een rare conclusie Johnny?:p

Maar ik kan je wel vertellen wat er is gebeurt hoor :)

C81, is al lange tijd in ons bezit (|DT| dus), tijdje terug lag Sgt. Quint (die ken je vast nog wel) nog in dat gebied, hield zich verder rustig als MIB-lid, tot op een gegeven moment de oorlog ook uit brak tussen |DT| en MIB, en toen drukte Sgt. Quint ook maar meteen op delete :p
Verder verliezen we een klein beetje aan de noordkant van c81 met cizzl, maar daar blijft het ook bij.

En in C82/C92 ook zijn in de laatste maanden wel veel overnames geweest, maar op dit moment marcheert |DT| toch echt weer harder C82 in :)

DeletedUser

Guest
Om het dan alvast wat leuk te maken en wat discussie te maken over serieuze zaken:

Poll: Welke stam zal eerst verdwijnen van W5?

results.cgi

Graag bij de stemming ook je mening verkondigen.

DeletedUser43670

Guest
Ik heb voor NUTS! gestemd.
Ik zou normaal voor AFE gaan omdat die het qua stats het slechtst doen, maar AFE moet je volledig wegedelen eer de stam verdwijnt.

Voor de rest zie ik grootheden als .Kiwi, |DT| en Koekje na al die tijd niet zomaar vallen.

ATR is nog steeds redelijk nieuw dus daar heb ik echt geen idee over.

Al bij al zie ik niet echt één van de stammen zomaar vallen, maar als ik dan toch een keuze moest maken..

DeletedUser18471

Guest
Ikzelf basseer me stem op weetjes van de stammen wetende dat Koekje&co als zolang in de oorlog meedoet en nergens echt slecht heeft gestaan in de stats zie ik Koekje niet zo snel verdwijnen door de goede onderlinge maar ook met de stamaanvallende samenwerking niet snel vallen.

|DT| ook een goede stam zeker niet slecht doet ookal een hele lange tijd mee aan de oorlog en die zie ik daarom ook niet snel verdwijnen van w5.

.Kiwi eigenlijk hetzelfde als |DT| en Koekje de samenwerking is goed aanvallen ook wel zover ik me kan herrineren.

Daarom heb ikzelf op ATR gestemd het is toch wel de kleinste stam van w5 op het moment ik ken ze voor de rest niet dit basseer ik op sommigen posts op het forum en de kaart plus ligging van de stam.
En zie niet echt een toekomst voor ze ze liggen vrijwel tussen alle grote stammen in en gezien de oorlog kan het altijd raak zijn.

MVG
Twoface

DeletedUser

Guest
@being, ben wel benieuwd naar je onderbouwing dat NUTS als eerste verdwijnt.

Ik zelf stem niet omdat ik dit een moeilijke vind, stammen verdwijnen meestal doordat een leiding stopt neem HRS als voorbeeld.

DeletedUser18471

Guest
Ik weet niks van de val van HRS maar ik denk dat HRS door meerdere redenen zijn gestopt een leiding zal niet zomaar stoppen lijkt mij.
Toen ik nog speelde was HRS ook niet meer zo actief veel interns en stoppende leden dat zal toch wel een bepalende factor zijn geweest door het stoppen van de leider?

Als de stam niet goed draait de oorlog niet echt goed gaat is een delete knop al heel dichtbij als een stam uiteen valt doordat de leider stopt ging het dus al een tijdje niet goed?

Tell me if i'm wrong

Bovenaan