Sangu vs Wereld 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Jullie kennende blijft het bij clears (met kata's uiteraard).

Clears over 100 uur is vrij normaal hier op deze wereld. Daarbij.. waarom clears die er <15 uur over doen verspillen aan def die er ook lang over doet.

alhoewel ik geen verre clears kan sturen hoor max 30 uur:(
 

DeletedUser

Guest
Nah, Sangu is weer goed bezig.

Zeker nu ze zelf toch ook de kata knop gevonden hebben.
Heb vanuit eigen account nog nooit een kata gestuurd maar mag ze wel ontvangen.
Ik kan die dingen niet echt lijen in een aanval.
Daar ben ik het altijd over eens geweest met Sangu.

maar ja, Nu Sangu tegen hun eigen regeltjes ingaat en het dus niet echt leuk meer wil houden..

Smoking maak je borst maar vast nat!!
Sorry.

Wat een absurdistische opmerking. Je hebt vanuit je eigen account nooit een kata verstuurd, dan ben je naast een hypocriet ook nog eens een laffe haas. Via andere accounts tegenstanders in de vernieling schieten en dan snel veilig in je eigen accountje terugkruipen omdat je daar geen kata incomings krijgt. Bah, het is dat wij niet met kata spelen, anders had ik je volledig in puin gelegt. Eens laten zien hoe het is om 150 dorpen terug op te bouwen.
 

DeletedUser

Guest
Wat een absurdistische opmerking. Je hebt vanuit je eigen account nooit een kata verstuurd, dan ben je naast een hypocriet ook nog eens een laffe haas. Via andere accounts tegenstanders in de vernieling schieten en dan snel veilig in je eigen accountje terugkruipen omdat je daar geen kata incomings krijgt. Bah, het is dat wij niet met kata spelen, anders had ik je volledig in puin gelegt. Eens laten zien hoe het is om 150 dorpen terug op te bouwen.

Moeilijk ;)

heb al zo'n last met 800 muren en een 200 kazernes opbouwen op w12 dat 150 dorpen helemaal opbouwen lastig is :p
 

DeletedUser

Guest
Moeilijk ;)

heb al zo'n last met 800 muren en een 200 kazernes opbouwen op w12 dat 150 dorpen helemaal opbouwen lastig is :p

Ik snap niet echt waarom je op mijn quote reageert. Die aanvallen van jouw die binnenkwamen waren helemaal lachwekkend, dus recht van spreken heb je niet.
 

DeletedUser

Guest
Ik snap niet echt waarom je op mijn quote reageert. Die aanvallen van jouw die binnenkwamen waren helemaal lachwekkend, dus recht van spreken heb je niet.

welke aanvallen?

Ik heb er al 2 dagen geen gestuurd

en nu kom ik terug ik owu maar zeggen dat 150 dorpen opbouwen lastig is
 

DeletedUser

Guest
moet elke opmerking die je maakt beidehand zijn? ik weet dat het leuk is :D maar andere zinnige post van je zie ik niet xD ( net als de mijne :eek: )

hij past zich enkel aan op jou niveau anders valt het voor jou niet te snappen en is het niet nuttig om op jou te reageren he
 

DeletedUser

Guest
Paar weken pas:O

Ps: Die boete van onze ritje naar Aalst, 28 euries.. 4 km te hard -.-"

geheh ja dan ben ik een maand niet ingelogd:)

4km te hard. wat een mongolenxD maar 28 euro valt nog mee opzich, als je soms die boetes ziet van paar 100 euro.
 

DeletedUser10875

Guest
geheh ja dan ben ik een maand niet ingelogd:)

4km te hard. wat een mongolenxD maar 28 euro valt nog mee opzich, als je soms die boetes ziet van paar 100 euro.

Juh... men pa had er ook 1.. 4km te hard.. 24 euro. Was op een 80 km weg.. de mijne 50 km weg.

Maar dit is offtopic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan