Sangu vs Wereld 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik ben een nietsnut volgens sangu:D

wel mooi de cleartjes van KHPS opgevangen :p
 

DeletedUser

Guest
Het is maar goed dat je zulke edels weet te blokken. Als je dat niet eens lukt kan je beter direct je biezen pakken

Hoe kunnen clears nou weer moeilijk zijn?

omdat ik redelijk ver in mijn cluster moest gaan nemen omdat ik anders niet kon timen tussen je clears

en zoeken is voor mij lastig:cool:
 

DeletedUser10875

Guest
omdat ik redelijk ver in mijn cluster moest gaan nemen omdat ik anders niet kon timen tussen je clears

en zoeken is voor mij lastig:cool:

Volgens mij vind je dit hele spelletje lastig.. want er zijn precies wat meer dingen die je niet door hebt.
 

DeletedUser

Guest
Zozo.. net een account aangemaakt en dan direct zulke praat.
Schaam je je voor je echte naam...?

Nee hoor dit is mijn acc zijn naam voor speed ;p
De waarheid is gewoon op elke clear dat ik heb gestuurd heb ik een leeg dorp aangetroffen ;)
 

DeletedUser10875

Guest
Nee hoor dit is mijn acc zijn naam voor speed ;p
De waarheid is gewoon op elke clear dat ik heb gestuurd heb ik een leeg dorp aangetroffen ;)

Neemt niet weg dat ie net is aangemaakt.. Met daarbij dat het niet je ingame account naam is of een naam die gelinkt wordt aan een account op w10.

Tjah, lege dorpen vinden is één ding, het dorp edelen is het tweede. Dat blijft iets wat jullie verdomd moeilijk vinden.
Want kata's zijn nutteloos.. vegen sturen alleen blijft ook nog steeds nutteloos.
 

DeletedUser

Guest
Neemt niet weg dat ie net is aangemaakt.. Met daarbij dat het niet je ingame account naam is of een naam die gelinkt wordt aan een account op w10.

Tjah, lege dorpen vinden is één ding, het dorp edelen is het tweede. Dat blijft iets wat jullie verdomd moeilijk vinden.
Want kata's zijn nutteloos.. vegen sturen alleen blijft ook nog steeds nutteloos.

moeilijk en toch edel ik al 2 dorpen en jullie vinden het moeilijk

alleen vind ik mijn edels echt niet snel

terwijl ik toen en nu nog altijd onder aanval lig :p
 

DeletedUser

Guest
Neemt niet weg dat ie net is aangemaakt.. Met daarbij dat het niet je ingame account naam is of een naam die gelinkt wordt aan een account op w10.

Tjah, lege dorpen vinden is één ding, het dorp edelen is het tweede. Dat blijft iets wat jullie verdomd moeilijk vinden.
Want kata's zijn nutteloos.. vegen sturen alleen blijft ook nog steeds nutteloos.

Daar heb je een punt :D
Spijtig genoeg kan een edelman maar 24.30u lopen ;p
 

DeletedUser

Guest
Bwah xD
Men stam ligt te ver van sangu dusja ;)
Kunnen we enkel clearen he xp
 

DeletedUser60039

Guest
Jah man,
zo is het :rolleyes:

failtohittarget.jpg

Fun dat de pieken groter zijn dan het bord ^^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan