DeletedUser26555
Guest
Ran-D
ook luisteraar van?
is dat niet, living for the moment?
ok ik moest gewoon op de tekst klikken
Ran-D
Eens.
Al is uithoudingsvermogen nogal relatief. Ik denk dat er in de coalitie ontzettend veel nieuwe spelers bij zijn gekomen. En wij speelden vanaf het begin. Ik denk dat uithoudingsvermogen dan nogal in een ander daglicht komt te staan.
Qua spelvermindering heeft de coalitie overduidelijk gewonnen. Ook qua spelbederf, maar dat terzijde.
Verder hebben we inderdaad niet gewonnen. We hadden namelijk als doel om iedereen in W10 te verslaan, nee, dat is niet gelukt. De vraag is niet of we het wel of niet konden, in deze situatie hadden we het waarschijnlijk niet gekund. Niemand had zin, het feit dat wij op het laatst onze 900 volle att dorpen niet eens op MN hebben gegooid maar gewoon op barbaar hebben gezet zegt wel genoeg.
De coalitie heeft in zekere zin gewonnen, wij zijn weg. Dat was hun doel. Al denk ik niet dat het de bedoeling was dat we weg zouden gaan door barbaar te worden, de grond van TW is nog altijd het dorpen overnemen. Op dat gebied heeft Sangu gewonnen. Wij hadden eindstand meer dorpen over genomen van de vijand.
De coalitie heeft in mijn ogen het spel verziekt. Heel simpel. Ik vind het allemaal wel prima, Sangu was en is een stijlicoon en dat zal heel lang doorleven door het Sangu Package.
De coalitie heeft niet gewonnen in stats. Juist met 1.4k verschil in dorpen verloren.
In uithoudingsvermogen en speel vermindering naar sangu toe heeft de coalitie wel gewonnen.
Bij elkaar is sangu nog steeds de enige echte winnaar.
Blijf dat maar denken jongetje, iedereen met verstand weet beterWat zegt tribalwars zelf?
05.04.
00:13 De stam Exsanguination (opgeheven) was verslagen.
Sangu vs Wereld 10
Bijna twee jaar na de oprichting van Exsanguuination is de rest er nog altijd niet in geslaagd een coalitie tegen Sangu - de stam die de hele core in handen heeft - te vormen. Ondanks dat we al meermaals hebben laten blijken de hele wereld te willen veroveren én in feite smalend neerkijken op elke andere stam, toch laat iedereen zich blijkbaar liever één voor één naar de Sangu slachtbank leidden.. Of zijn de BG gesprekken tussen alle 'grote stammen' toch in gang geraakt? Aangezien jullie ons niet massaal willen aanvallen, houden we de eer aan onszelf en verklaren we de oorlog aan de rest van wereld 10.
Daarna veel Anti-ROWALL propaganda die ik er even tussenuit gelaten heb.
Het doel is bereikt van de COalitie.
Ik heb er ook in gezeten, mijn clears 1 keer naar jullie gestuurd, alles werd geblockt..
Ik was volgensmij de enigste die geen kata's gebruikte :s